SsangYong Musso Grand: pick-up cu motor diesel de 181 cai putere și capacitate de încărcare de până la 1062 de kilograme
SsangYong a prezentat la Geneva Musso Grand, un pick-up cu benă mai lungă și capacitate de încărcare mai mare decât versiunea standard Musso. Vehiculul utilitar mizează pe un motor diesel de 181 CP.
Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, SsangYong a dezvăluit nouă generație Korando, însă a oferit o serie de informații și despre Musso Grand, o versiune cu benă mai lungă și capacitate mai mare de încărcare decât versiunea standard a pick-up-ului, Musso.
Din punct de vedere al designului, noul pick-up pentru Europa iese în evidență prin grila cu aspect robust care se întinde până în zona farurilor și liniile curbate ale capotei motor, la care se adăugă farurile cu lumini de poziție LED și indicatoare integrate pentru o înfățișare mai rafinată.
Comparativ cu versiunea standard, Musso Grand are un ampatament de 3.210 mm (+110 mm) și o benă de 1.610 mm (+310 mm), ceea ce permite creșterea volumului de încărcare la 1.262 litri și a încărcăturii utile până la 1.062 kg (+212 kg).
La interior, cabina dublă oferă spațiu pentru 5 persoane, iar scaunele sunt încălzite și au tapițerie Nappa cu textură moale.
Panoul de instrumente Supervision mizează pe un ecran LCD cu diagonala de 7 inch cu diferite opțiuni de configurare, în timp ce sistemul de infotainment are ecran de 8 inch sau 9.2 inch și oferă suport pentru Apple CarPlay și Android Auto.
Sistemul de propulsie se bazează pe un motor turbo diesel de 2.2 litri care oferă o putere maximă de 181 CP și un cuplu maxim de 400 Nm. Acesta este acompaniat de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau de una automată Aisin cu 6 trepte. În plus, pick-up-ul are un sistem de tracțiune 4x4 temporar cu puterea transmisă roților de pe spate, în timp ce roțile din față sunt cuplate electronic atunci când este necesar.
De asemenea, modelul are un sistem de blocare a diferențialului, iar printre sistemele de asistenta disponibile se numără schimbarea benzii de circulație, alertă pentru traficul din spate și detectarea unghiului mort.
Via SsangYong