SsangYong lansează noul Tivoli Grand. Versiunea lungă pornește de la 18.000 de euro în Germania
SsangYong Tivoli poate fi comandat acum și într-o versiune lungă. Denumită Tivoli Grand, aceasta este cu 26 de centimetri mai lungă decât modelul obinușnuit.
Tivoli, SUV-ul de dimensiuni compacte al constructorului coreean de automobile a primit un facelift în urmă cu doi ani. Acum, acest model poate fi comandat și într-o versiune lungă. Pe piața din Germania, noul Tivoli Grand (pentru că acesta este numele lui) poate fi comandat deja în reprezentanțe.
PORTBAGAJ MAI ÎNCĂPĂTOR
SsangYong Tivoli Grand este are o lungime de 4.48 metri, fiind cu 26 de centimetri mai lung decât versiunea standard. Până la portierele spate, cele două variante sunt identice (din punct de vedere al dimensiunilor), iar ampatamentul rămâne neschimbat.
Volumul portbagajului a crescut de la 395 la 720 de litri. Prin rabatarea banchetei se obțin 1.440 de litri pentru bagaje.
Spoilerele față și spate au fost ușor revizuite, farurile și stopurile au un design nou, iar hayonul integrează acum și emblema "Grand". Habitaclul a fost preluat în totalitate de la Tivoli.
Noul SsangYong Tivoli Grand este disponibil în cinci niveluri de echipare. Cel de bază include, printre altele, dotări precum oglinzi exterioare încălzite și reglabile electric, patru geamuri electrice, sistem cruise control și display de 3.5 inch integrat în instrumentarul de bord.
Nivelurile de echipare superioare plusează cu ecran central de 9.2 inch pentru sistemul multimedia, sistem de navigație, climatizare pe două zone, conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, dar și lumini de ceață frontale.
Pe lista cu sisteme de siguranță regăsim frânarea automată de urgență, cu avertizare pentru coliziunea frontală, avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistent la urcarea în pantă și sistem de recunoaștere a semnelor rutiere.
O SINGURĂ MOTORIZARE
SsangYong Tivoli Grand poate fi echipat doar cu motorul de 1.5 litri, pe benzină, care dezvoltă 163 de cai putere și 280 Nm cuplu. Acesta poate fi alăturat unei transmisii manuale cu șase trepte, dar și uneia automate cu același număr de rapoarte. Tracțiunea față este singura variantă.
Versiunea lungă a SUV-ului Tivoli poate fi deja comandată în Germania. Aceasta pornește de la 17.990 de euro.
e XLV bre doar că suferind adică a suferit un feislift. dar nu cred că merită doo mii jumate-n plus doar portbagajul, măcar dacă era propulsie îl încărcai cu lăzi damigene porcu etc și trăgea mai vârtos. tivoli e mai bun decât crede lumea și oricum singura mașină sub 100 euro calu putere.