Ssangyong își va schimba numele în 2017
Marca Ssangyong va trece printr-un rebranding serios, care va fi finalizat în 2017 prin eliminarea acestui nume din piața auto. Gama Ssangyong va fi vândută, din acel moment, sub altă siglă.
Ssangyong va trece prin cel de-al treilea rebranding din istorie, care va aduce și renunțarea la acest nume, titrează JustAuto. Compania care a debutat în 1954 sub numele de Ha Dong-hwan Motor Co. va vinde produsele sale, începând cu anul 2017, sub altă denumire. Denumirea va fi dată de liderii concernului indian care deține producătorul din Coreea de Sud. Schimbarea de nume are rolul de a facilita intrarea mărcii pe piața din Statele Unite ale Americii, iar indienii vor să scape de moștenirea negativă pe care o are marca pe piața respectivă. Totodată, Ssangyong vrea să își dubleze vânzările în următorii ani, ținta fiind de 300.000 de unități pe an până în 2016.
Debutul pe piața din Statele Unite ale Americii ar trebui să aibă loc anul viitor pentru a putea atinge obiectivul global de vânzări, estimează Yoo-il, președintele și CEO-ul Ssangyong. Cu toate acestea, marca din Coreea de Sud deținută de concernul indian Mahindra trebuie întâi să-și schimbe numele și abia apoi să debuteze pe piața din America de Nord, deci este neclar momentul în care se va face schimbarea. Marca Ssangyong are în spate 30 de ani de istorie și modelele sale vor pierde și sigla, pe lângă numele companiei. Purtătorul de cuvânt al Mahindra a confirmat faptul că numele corporației indiene nu va fi pe sigla viitoarelor modele ale companiei cunoscute astăzi sub numele de Ssangyong.
Potrivit informațiilor curente, Ssangyong își va păstra uzinele din Coreea de Sud, țara respectivă beneficiind de mai multe parteneriate globale bilaterale de comerț care îi permit să fabrice produse care să fie vândute la prețuri competitive pe întreg mapamondul. Parteneriatele respective le permit celor de la Ssangyong, printre alții, să vândă în Europa și în SUA automobile fabricate în Coreeade Sud, fără taxe suplimentare de import.
Via JustAuto (înreg.)
Curajoasă intenție. Având in vedere notorietatea actuala a brandului decizia nu poate să-i afecteze negativ decat în Asia unde compania ”exista” acum. Având în spate colosul Mahindra și know-how global cred că auspiciile sunt favorabile unui viitor succes.