SsangYong anunţă o creştere a vânzărilor de 7% în prima jumătate a anului curent
Coreenii de la SsangYong se bucură de o nouă creştere a vânzărilor după ce au reuşit să fie pe un trend ascendent în 2013. În prima jumătate a anului curent, SsangYong a vândut cu 7% mai multe maşini faţă de primele şase luni ale anului trecut.
SsangYong sărbătoreşte creşterea vânzărilor cu 7 procente în prima jumătate a anului curent. Cel mai vechi producător auto din Coreea a vândut 74.235 de unităţi în primele şase luni ale anului, marcând un rezultat mai bun faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. Reprezentanţii SsangYong spun că au reuşit să obţină rezultate bune chiar dacă piaţa lor numărul unu, cea din Rusia, a scăzut semnificativ în prima parte a anului curent. Facelift-ul lui Korando, lansat în ultima parte a lui 2013, este motivul pentru care rezultatele SsangYong au fost favorabile în prima jumătate a lui 2014, explică reprezentanţii mărcii care aniversează 60 de ani de existenţă în 2014.
Preţuri SsangYong Korando facelift în România: start de la 19.290 euro
Coreenii de la SsangYong au planuri mari de viitor, fiind stabilită o ţintă de 300.000 de unităţi vândute pe an până în 2017. Pentru a avea o şansă reală la triplarea vânzărilor în trei ani, specialistul 4x4 din Coreea vrea să lanseze încă cinci modele noi până atunci. În vederea dezvoltării acestor modele noi, grupul indian Mahindra & Mahindra, actualul deţinător al SsangYong, a anunţat că va inaugura un centru de cercetare şi dezvoltare în Europa, care va avea rolul de a face mărcile din portofoliu să fie competitive la nivel global. Centrul va fi deschis în 2014 în Regatul Unit şi are rolul de a calibra viitoarele modele ale grupului conform cerinţelor utilizatorilor europeni, de la setări de suspensie până la design şi tehnologii.
Ssangyong va inaugura un centru de testare şi dezvoltare în Europa
Cei de la SsangYong au avut în trecut probleme financiare grave în urma unor decizii de business neinspirate şi a unei game neperformante în materie de vânzări. Încă din 2013, reprezentanţii mărcii anunţau că se tem să depindă de o singură piaţă pentru succesul în vânzări, cea mai mare piaţă pentru SsangYong la momentul respectiv fiind tot Rusia, iar temerile directorilor s-au adeverit în prima jumătate a anului curent, dar marca a apucat să obţină vânzări şi în alte pieţe importante din Europa înainte de scăderea dramatică a pieţei ruseşti.
Şeful SsangYong: "Vom obţine profit în 2015"
Via SsangYong
Au nevoie de mai mult decat un design inspirat din Hyundai si Kia (firme deja consacrate in Europa) pentru a reusi (chiar si in Europa de Est insa mai ales in cea de Vest). Finisari mai bune si motorizari diesel si turbo pe benzina care sa consume putin si sa aiba performante decente. De asta au nevoie cu adevarat daca vor sa iasa din zona low-cost asociata cu masinile coreene pana nu demult. Hyundai-Kia au reusit, oare vor reusi si cei de la SsangYong?