Spionat: Logan fara portbagaj, versiune pentru piata din India

Publicat luni, 22.03.2010 19:06 de Sebastian Toma

Automarket va prezinta prima imagine-spion a versiunii mai scurte a lui Renault Logan, destinata pietei din India.

Dupa cum va anuntam saptamana trecuta, Mahindra Renault vrea sa dezvolte o versiune mai scurta a lui Logan, pentru a face modelul mai atractiv pentru piata din India. Acesta are un portbagaj a carui marime a fost redusa drastic, pentru a reduce lungimea totala a modelului cu aproape 20 de centimetri. Scopul final al celor de la Mahindra este o lungime de mai putin de 4 metri a lui Renault Logan, pentru ca modelul sa fie eligibil pentru o reducere de 10% pe piata din India.

Cea de-a doua parte a acestei reduceri implica un motor de pana la 1.200 centimetri cubi in cazul unitatilor otto, sau un motor de pana la 1.500 centimetri cubi in cazul propulsoarelor diesel. Astfel, Mahindra Renault ar putea oferi in continuare motorizarea 1.5 dCi a lui Logan, in timp ce motorul de 1.2 litri ar putea fi preluat de pe Nissan Micra, in ciuda faptului ca Dacia produce un motor de 1.2 litri la Mioveni si il poate livra prin centrul CKD integrat chiar si pe piata din India. Unitatea otto de 1.2 litri produsa de Dacia dezvolta 75 CP la 5.500 rpm si un cuplu motor maxim de 108 Nm la 4.250 rpm. Viteza maxima a modelului respectiv este de 161 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 13.6 secunde.

Exista posibilitatea ca indienii de la Mahindra sa foloseasca motorul de provenienta Nissan deoarece acesta ar putea fi mai ieftin decat unitatea construita la Mioveni, dar aceste date nu au fost confirmate inca de oficialii parteneriatului Renault-Nissan-Mahindra. Logan a suferit o scadere dramatica a vanzarilor pe piata din India in defavoarea unor modele precum Maurit Suzuki Swift Dzire si Tata Indigo Manza. In ultimele doua luni ale acestui an, indienii de la Mahinda au vandut doar 250 de unitati Logan pe piata interna, in timp ce vindeau aproape 3.000 de unitati la debutul acestui model pe piata, in urma cu doi ani.

Via | BSMotoring

  • Bentley, luni, 22.03.2010 19:52
    WHATTT?

    Si asa era destul de caraghioasa... I-au taiat si coada?...

  • slider, luni, 22.03.2010 20:06
    nu este pentru noi

    pentru toti aia care vor sarii ca arsi, desi nu-i intereseaza marca dacia, ca vai ce oribil este, ca ne baga pe gat tot feluri de rahaturi din punct de vedere estetic, trebuie sa stiti ca: - in india masinile mai mari de 4m lungime platesc niste taxe foarte mari, motivul pentru care loganul in aceasta tara sta un pic cam prost la vanzari - subiectul este dezbatut pe forumul dacia, de ceva vreme, iar mie poza asta mi se pare trucata - masina nu se va vinde niciodata la noi - si eu m-am gandit ca era mai simplu de modificat sandero, dar indienii sunt foarte mari amatori de sedanuri, si ca sa vedeti ca se poate mai rau cautati swift sedan, care este nr 1 la ei

  • Crysty, luni, 22.03.2010 20:07
    Logan

    Mai bine ii faceau hayon! E urat cu spume!

  • slider, luni, 22.03.2010 20:09
    completari

    revin cu mici completari, poza este clar trucata, mie imi pare o macheta de logan acolo. ca sa va dati seama uitati-va la portbagaj, care la acest "prototip" nu pare sa se poata deschide. ar fi trebuit sa se deschida cu tot cu geam spate, pentru ca altfel nu are cum

  • slider, luni, 22.03.2010 20:13
    poze reale

    asta este valabil pentru administratorii siteului, intrati pe daciaclub.ro, veti gasi acolo pozele originale, sau ma rog unele in care se vede mult mai clar cum va arata acest model.

  • clarkson, luni, 22.03.2010 21:59
    Sandero

    De ce n-or trece la Sandero? Acolo sunt de taiat doar 2 cm. Si inca ceva: stiti plasticul acela oribilos de pe plansa Duster-ului, imitatie de lemn? Ia uitati ce origini are: http://www.india-server.com/cars/features/images/mahindra-logan-2.jpg Ca sa nu mai zica nimeni ca e vreo inovatie a Centrului de Design Renault de la noi.

  • slider, luni, 22.03.2010 22:22
    pt clarkson

    cum am spus si mai sus, indienii sunt foarte mari amatori de sedanuri, iar sandero nu este un hatchback. stiu ca vei spune ca si masina din poza de mai sus este acelasi lucru, dar aia nu este poza reala. poze ceva mai apropiate de realitate sunt pe forumul dacia, acolo se poate vedea ca masina va fi in continuare un sedan. in principiu este un logan cu partea din spate de noul symbol, adica are si al treilea geam suplimentar, doar ca din portbagaj s-a taiat ca sa fie mai scurta masina...

  • crysti09, luni, 22.03.2010 23:01
    WTF

    Parca asa se scrie corect, nu? Acum pe bune aia e poza? Prima poza, CE? Loganul ala prafuit e prima poza si cu frunze si fara deschidere cum bine zicea colegul de mai sus? Puteti mai mult, eu asa cred....nu va bateti joc de noi

  • scuderia, luni, 22.03.2010 23:05
    ...

    eu cred ca este o bataie de joc...oricum masina cred ce este mult mai veche...uitati-va la stopurile de pe spate. nu vedeti cum sunt astea noi si cum sunt alea din poza. de vre-o 2 ani a aparut acel face lift. asa ca nu stiu daca aceasta fotografie este asa de "recenta" cum o considerati voi.

  • o gluma, marţi, 23.03.2010 00:26
    buna

    In curand Dacia Logan fara motor, pentru piata din Bulgaria. Pentru tractiune se vor folosi magarusi.

  • LUCCI, marţi, 23.03.2010 01:14
    LOGA.....(FARA PORTBAGAJ)

    CE NASPA EEEEEEEEE! ZICI CA A AVUT ACCIDENT SI TINICHIGIUL NU IA MAI PUS PORTBAGAJUL. NU TU LINIE DE TRECERA ,NU TU CEVA SA O FACA....INTELIGIBILA!

  • LauCalin, marţi, 23.03.2010 03:28
    hmm

    Cred ca singura solutie plauzibila ar fi micsorarea ampatamentului (spatiul interior nu s-ar pierde foarte mult) si a capotei portbagajului (aici ar cam fi ceva de munca pentru ca oricum usa portbagajului e cam mica la Logan). Cea mai mare problema ar fi insa costul unor astfel de modificari, pentru ca in India alte marci deja au castigat teren. Cat despre poza, nici eu nu cred ca e reala.

  • mihai2001, marţi, 23.03.2010 07:16
    A inebunit LUMEA

    In loc sa vb despre masini ecologice si sisteme noi de propulsie, motoare mai performante si masini mai sigure, toata ziua vorbim de "caruta" asta de LOGAN, care cred ca e mai ceva decat Trabantul lui hitler. Nu vreau sa par anti-nationalist, da is satul de stiri despre masina asta care in 5 ani de la cumparare nu mai are nici o valoare, nici cat o rabla de germania din '95.

  • tzenu_bmw, marţi, 23.03.2010 07:24
    soooer cooooool..........

    ce tare-i..... zici ca e DACIA COMPACT.

  • bb, marţi, 23.03.2010 08:35
    gluma proasta

    prostii mai mari nu aveti de comenta!!!!!???? nu exista asa ceva

  • krajla, marţi, 23.03.2010 09:23
    dubios

    Poza asta nu-i reala..este facuta cu PhotoShop. Care porducator isi lasa modelul nou neacoperit in centrul orasului???Si mai ales cateva luni sa acopere praful! Si daca masina oricum era parcata de nu puteau sa faca mai multe poze??

  • RTZ91, marţi, 23.03.2010 10:59
    rtz91

    fake.

  • Alex, marţi, 23.03.2010 14:29
    Pt mihai 2001

    Trabantul nu are nici o legatura cu hitler. Esti total dezinformat. ww este caruta lui hitler !! Acum macar ai aflat ceva. In alta ordine de idei , FELICITARI RENAULT ! Flexibil , inovator , adaptabil , o masina moderna !

  • kostyshor, marţi, 23.03.2010 16:04
    TREZIREA!!!

    E pacaleala de 1 Aprilie! pt cei care nu stiu, Automarket face asa in fiecare an, in preajma zilei mentionate, asa ca nu sariti cu gura aiurea.

  • Andrew, marţi, 23.03.2010 17:02
    Trucata

    E trucata poza. daca ar arata asa nu ar avea cum sa i se deschida portbagajul.

  • Jake, marţi, 23.03.2010 18:16

    http://www.autoghid.ro/masini/articole-despre-masini%7Cdetalii/articleID_4601/.html uitazi-va la data!

  • unu, marţi, 23.03.2010 19:10
    E un trucaj ordinar

    Se vede clar ca e un trucaj ordinar. Pacat ca va considerati jurnalisti, din moment ce sunteti in stare sa publicati asa ceva. Si jurnalismul, ca orice meserie din lume, dealtfel, se presupune ca ar trebui sa aiba o etica...Se pare ca voua va lipseste... Am sa ma dezabonez, ca deja m-am plictisit de rateurile voastre....

  • cristi_bv, marţi, 23.03.2010 23:21

    Din seria tuning taiat cu flexu revine o masina mai urata decat era inainte, poate ca mai bine taiau jumatate din motor, sa obtina un consum mai mic sau jumatate din inaltime, sa se strecoare mai bine. Chiar ca arata trucata poza. HEY! trezirea, si eu ma voi dezabona!

  • pit75, miercuri, 24.03.2010 11:31
    sedan

    PT Slider, cauta definitia sedanului, nu mai abera aici cu tot felul de nebunii... Bafta

  • ali, miercuri, 24.03.2010 14:33

    Mentalitate de idiot sa produci o mizerie ca asta ! vor sa economiseasca ceva bani,a dezvolta un nou model costa mult ! Asa sta treaba !

  • zicc, duminică, 28.03.2010 17:38
    pt moderator

    este penibil site-ul ...se vede clar ca poza este trucata...nu mai aveti stiri de postat si incepeti sa umblati pe la poze prin photo shop....vai de voi!!!

  • 1Sym, sâmbătă, 03.04.2010 01:47
    SUNTEM COBAI!!!

    Noi suntem niste cobai, si se fac tot felul de experimente, speriind lumea cu ele! ACEST MODEL NU O SA FIE PRODUS, CEL PUTIN IN RO 100%!! Imi place Duster Pick-up! Ati vazut? Ala este un experiment reusit!!

  • marius, sâmbătă, 03.04.2010 17:53
    aoleuu

    Voi chiar nu vedeti ca asta e un PHOTOSHOP ordinar?