Sondaj Dacia în Marea Britanie: două treimi dintre britanici nu cunosc semnificația tuturor indicatorilor din bordul mașinilor
Conform unui sondaj realizat de Dacia, două treimi dintre britanici nu cunosc semnificația tuturor indicatorilor din bordul mașinii. 84% consideră că noile gadgeturi sunt prea complicate, iar peste o treime folosesc mai puțin de jumătate dintre funcțiile telefoanelor inteligente.
Dacia a realizat un sondaj în Marea Britanie pentru a vedea cât de bine înțeleg și cum folosesc britanicii noile tehnologii din piață. Dintre cele 2.000 de persoane care au luat parte la sondaj, două treimi au spus că nu cunosc semnificația tuturor indicatorilor din bordul mașinilor. În același timp, britanicii au spus că folosesc doar două treimi dintre tehnologiile disponibile pe mașinile achiziționate.
84% dintre respondenți sunt de părere că noile gadgeturi au devenit mult prea complicate, iar peste o treime spun că folosesc mai puțin de jumătate dintre funcțiile oferite de telefoanele inteligente.
"Simplu înseamnă inteligent. [...] În cadrul Dacia nu dezvoltăm tehnologii inutile și ne mândrim cu faptul că le oferim clienților doar lucrurile de care au nevoie", a declarat Louise O’Sullivan, oficial Dacia Marea Britanie.
În același timp, unul din cinci britanici are acasă cel puțin trei gadgeturi de bucătările pe care nu le utilizează niciodată. 6 din 10 britanici spun că habar nu au cum să folosească la maximum funcțiile mașinilor de spălat, iar 15% dintre respondenți au declarat că au returnat un produs electronic pentru că modul de utilizare era mult prea complicat.
"Afluxul de gadgeturi și noile tehnologii ar fi trebuit să ne ajute să trăim mai ușor, dar sondajul scoate la iveală faptul că milioane de oameni nici măcar nu folosesc jumătate dintre funcțiile disponibile", a completat oficialul Dacia din Marea Britanie.
Și atunci de ce le mai cumpără? Fie că îi atrage marketingul vânzătorului, fie ca să se umfle în pene, deși nu îl folosește.