Slovenia: Renault reduce producţia şi numărul de salariaţi la cel mai mare exportator al ţării
Fabrica Revoz a celor de la Renault, cel mai mare exportator al ţării respective, va reduce producţia şi numărul de angajaţi pentru a răspunde cererii scăzute pentru modelele Clio, Twingo şi Wind.
Renault a anunţat că va reduce producţia la fabrica sa din Slovenia începând cu luna aprilie şi că va reduce efectivul salariaţilor cu 13 procente. Uzina Revoz este cel mai mare exportator al Sloveniei şi produce modelele Twingo, Clio şi Wing. Vârful de producţie a fost atins în 2009, când fabrica a produs 212.860 unităţi. De atunci, producţia este în scădere, anul trecut marcând doar 174.127 unităţi. Primul pas pentru cei de la Renault va fi eliminarea schimbului de noapte, în speranţa că această manevră va reduce suficient de mult producţia pentru a se alinia cu nivelul cererii.
Fabrica Renault din Slovenia va face angajări abia în cea de-a doua jumătate a anului 2013, când va produce două modele noi în baza parteneriatului Renault-Daimler. În urma concedierilor operate de fabrica respectivă, unitatea de producţie Revoz va rămâne cu aproximativ 2.200 de salariaţi. Eliminarea schimbului de noapte este o manevră frecventă în rândul constructorilor auto atunci când este necesară reducerea temporară a producţiei, urmată în cazuri mai serioase de acordarea unor zile libere pentru toate schimburile.
Daimler şi Renault-Nissan au semnat un parteneriat în aprilie 2010. Grupul franco-japonez deţine 3.1% din Daimler, în timp ce compania germană va deţine 3.1% din Renault şi 3.1% din Nissan. Cele două corporaţii vor colabora pentru a dezvolta viitoarele generaţii ale lui Renault Twingo, Smart Fortwo şi alte modele noi. Noile Twingo şi Fortwo vor fi construite la uzina Renault din Slovenia.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
-
bmw, vineri, 16.03.2012 13:41
e pe duca si industira auto, lucrez in productie automotive si de la 1 iulie se inchide si firma unde lucrez, se muta totul in alta tara europeana, asta e un pretext, totul e pe duca...daca s-ar zice adevarul si realitatea ar porni razboiul maine!!! totul e in mainile unor oameni de acol de sus...si invart lumea cu degetul mic. peste putin timp va fi lupta pentru supravietuire, nu mai vorbim de lux si altele, asta e viata!!!
-
Carlos, vineri, 16.03.2012 14:47@LSM
Stiu ca esti frustrat de la ultima discutie, dar nu e cazul sa juisezi inca... Clio e la sfarsit de generatie, iar Twingo de abia acum a primit un facelift. Iar parteneriatul cu Daimler are potential.
-
LauCalin, vineri, 16.03.2012 15:00
Si cand am zis ca ultima generatie de Twingo nu are vanzari chiar atat de mari mr. John mi-a sarit in cap. Inca o dovada ca toti ne pricepem la masini.
-
Carlos, vineri, 16.03.2012 15:04@LauCalin
Calmeaza-te mah ! 550.000 unitati Twingo in 4 ani este mult peste ce poate vinde media segmentului. Segment mini in caz ca nu stiai !
-
LauCalin, vineri, 16.03.2012 15:16
Nu e nevoie sa imi port de grija ca m-as enerva la comentariile tale, m-am obisnuit sa nu le mai iau in serios. Oricum iti multumesc pentru grija. ;) Oricum era de asteptat pentru ca vanzarile generale ale grupului Renault in 2011 au scazut in principal datorita scaderii pietei din Europa si a concurentei tot mai mari. Greul de-abea acum incepe. Sa nu uitam ca in curand se vor lansa in productie tripletii de la PSA si Toyota, Kia promite multe cu Rio, Hyundai vine cu cele mai mici preturi pentru i10 si mai ales in curand intra in fabricatie si masinutele lui VAG. Si ca tot iti place "sa imi dai peste nas" cu clasamente si citate din brosuri ia uite aici un clasament simplu: http://www.automarket.ro/test-drive/renault-twingo-12-16v-trend-38340.html
-
LauCalin, vineri, 16.03.2012 15:22
Pardon, Kia Picanto, nu Rio. Vezi mai Carlos, nu ma enervezi, ma emotionezi. :))
-
Carlos, vineri, 16.03.2012 15:29
Si noi ne-am obisnuit cu nesimtirea ta...deci cu toate ca ti se demonstreaza prostiile, gafele in nenumarate randuri, continui sa te crezi mare "analist auto"! Scuza-ma, ma duc sa vars...
-
LauCalin, vineri, 16.03.2012 15:49
Oare unde e nesimtirea mai mare? La mine pentru faptul ca am zis ca Twingo nu a avut vanzari prea mari (si se pare ca am cam avut dreptate- vezi dovada aici), faptul ca ti-am dat un link (asa cum imi dadeai tu mie nu demult sa-mi zici ca Renault e cel mai bun) in care niste jurnalistii nu zic tocmai ce zici tu de Twingo, sau tu care mereu imi zici ca sunt tampit, nesimtit, ca ai fumat multi ca mine? Parerile mele nu se bazeaza pe brosuri si pliante ale producatorilor si nici pe drive teste din reviste. Limkul de mai sus ti l-am dat ca am vazut ca te bazezi foarte mult pe asa ceva, evident tu iar ai inteles ca am ceva cu Renault. Daca toata lumea si-ar cumpara masini bazate pe clasamentele de fiabilitate sau care e cea mai buna la TOP Gear (iti mai amintesti cand mi-ai zis ca Clio i-a dat un sut in dos lui 207 ca asa a zis TG? - ei bine cam in toate statisticile de fiabilitate 207 sta mai bine decat Clio), ar insemna sa avem vreo 10-15 marci pe piata. Ti s-ar parea corect? Mie nu. Si atata timp cat doar tie si la inca 2-3 care nu accepta sa fie contrazisi cand vine vorba de Dacia si Renault le provoc varsaturi chiar stau linistit. Imi pare rau... ce sa zic... ignorati-mi mesajele sau varsati in continuare.
-
LSM, vineri, 16.03.2012 16:14@carlos
nu este vorba despre tine , imi pare rau
-
LUCCI, vineri, 16.03.2012 17:04Renault=remat=rebut
Unii ,la finalul productiei unui model,datorita cererii ,le pelungeste existenta ( ex.Skoda Tour),alti....dau explicatii de 2 lei.Atata timp cat Renault lipeste fetele de usi cu adeziv pt. a economisi bani,la ce sa se astepte de la clienti?
-
sandman, vineri, 16.03.2012 17:18@bmw
ai mare dreptate. multi inca nu isi dau seama. momentan renault vinde automobile doar pentru cei patrioti marcii, ca masinile lor chiar nu sunt de calitate.si or sa mai scada vanzarile
-
TIKA, vineri, 16.03.2012 17:45
Nu am inteles niciodata la romani, fanatismul asta pentru o marca auto.De parca la sfarsit de an iti da vreun ban sau iti face revizia pe gratis.Ma rog asta e nivelul nostru.
-
razvanis, vineri, 16.03.2012 20:34Maroc
Pai daca au deschis in Maroc fabrica, e mai ieftin acolo, asta e reversul medaliei traiului bun din UE, mereu vor fi altii care vor munci mai mult pe mai putin , dincolo .
-
Carlos, vineri, 16.03.2012 20:46@LUCCI
Explicatia de marketing pentru prosti e "datorita cererii" la skoda. In realitate se fabrica in paralel pentru ca generatia noua au facut-o mai scumpa decat cea veche si nu vor sa piarda sarantocii carora le pute Dacia.
-
LUCCI, duminică, 18.03.2012 20:49@
@TIKA-ai dreptate in pincipiu numai ca daca ai Renault vei vizita serviceul muuuuuuult mai des (si la ce preturi) decat daca ai avea ORICE altceva. @ CARLOS- Nu era o explicatie de market pt. tine ci un fapr cat se poate de real si fara subiectivisme. Daca Tourul de la Skoda nu ar fi fost apreciat(era in fond un Golf 4 in alte haine) nu l-ar mai fi cumparat lumea .Era mai ieftin pt. ca in 13-14 ani cat s-a produs si-a mai amortizat din costuri Probabil pt.ca au mai luat 2 din cei 3 clienti ai Meganului,te roade. In 14 ani gunoaiele de la Renault au schimbat 4 editii ale modelelor si tot fara folos!
-
Cosmin, duminică, 18.03.2012 22:22
Corect Carlos! Octavia Tour se vinde pentru ca la 11.500 se apropie de Logan. Treaba e ca la ditamai hardughia vine cu o putoare 1.4 benzina 80 cp depasita tehnic si moral, dar buna pentru atehnicii care considera ca Logan 1.6 16v sau 1.5 dci 85 sunt niste prostii pentru "saraci" , iar Octavia Tour e pt cei "instariti" :))))
-
Carlos, luni, 19.03.2012 08:31mda
cei instariti cu gusturi rafinate mai exact... :))
-
Carlos, luni, 19.03.2012 10:41
Sigur, LUCCI si LauCalin pot replica ca Octavia Tour are super-dotari, super-materiale de interior, arata ca o "masina" (ce mai... octavia tour e poezie in miscare ( !!!) si nu se rastoarna la 60 km/h ca Loganul.. iti dai seama ce "sportivitate" poti avea cu fenomenalul 1.4 MPI 80cp? @LUCCI E clar si peste "turcismul" Fluence 1.6 16v la 13.000 care nu-i "masina" cu toate ca Skoda vinde IN CONTINUARE tehnologie devalorizata de 16 ani la aceeasi bani. Nu conteaza ca Fluence (newsflash: Megane nu se mai fabrica de 3 ani!) are un design modern sau ca e mult mai mare la interior sau ca vine cu un motor net superior... e facut in Cehia la Mlada Boleslav dom'le ! E ca si cum ai zice Stuttgart :)) Multumiri geambasilor care au influentat artificial piata cu rebuturi second-hand Germania pt a da ocazia "specialistilor" romani sa vada cat de bun e un Golf 4, implicit o cotavia tour :)) PS: E mai fiabil o octavia 1.4mpi decat un fluence 1.6 16v ?! Esti dispus sa-ti pui gatul la bataie pentru asta?? Hai ca deja imi ascut cutitele...
-
Carlos, luni, 19.03.2012 11:57@LUCCI
"Renault au schimbat 4 editii ale modelelor si tot fara folos" Hai sa nu ne prefacem ca in ultimele 2 decenii Renault nu a dominat autoritar vanzarile cu Megane inaintea Skodei Octavia... Megane Classic si mai apoi Megane 2 Sedan au fost un succes de piata in Romania. PS: care ma rog au fost alea "4 editii" ?
-
LauCalin, luni, 19.03.2012 13:37
Serios Carlos? Zici tu ca Megane s-a vandut mai bine ca Octavia? Ia arunca-ti tu o privire aici: http://apia.softnet.ro/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=5&cntnt01origid=56&cntnt01returnid=56 Pentru statistica pe 2011 sau 2010 uita-te singur. faptul ca o masina este lasata in productie in paralel cu o generatie mai noua se datoreaza in primul rand cereri in continuare ridicate. Iar faptul ca pretul este mai scazut se datoreaza regandirii pretului astfel incat sa nu se apropie de generatia care a inlocuit-o. Si aici se fac compromisuri cel mai des la motor si dotari. De exemplu sigur sti ca o perioada fosta generatie de Clio s-a vandut in paralel cu actuala si avea un motor de 1.2 60CP si daca nu ma insel nu avea nici aer conditionat in standard. Un alt exemplu ar fi 206 si 207.
-
Carlos, luni, 19.03.2012 15:09@LauCalin
Ma refeream la perioada 1995-2010. Oare de ce nu ma suprinde ca te bagi aiurea in discutie fara sa pricepi o iota?
-
LauCalin, luni, 19.03.2012 15:46
Mda, dar atunci de ce nu spui ca si concurenta era altfel in Romania acum 15 ani? Adica VAG nu venise atat de puternic in Romania, nici Ford, de Hyundai nici nu mai vorbim. Daca e sa fi cinstit asa cum zici fii pana la capat. Pe de alta parte cei care isi permiteau un Renault fata de un Ford sau VW erau mai putini. Mai mult, sa nu uitam ca indifererent de generatie Clio Symbol mereu s-a vandut foarte bine, mai ales datorita faptului ca era (si este) mai ieftin decat cam orice masina de clasa mini in 2 volume a principalilor concurenti Renault. Defapt asta cu preturile mai mici decat concurenta directa Renault nu o aplica de ieri, de azi ;) Iar faptul ca prin '97-'98 Renault vindea foarte bine in Romania, pe langa motivul de mai sus se datora si apropierii romanilor de Renault, prin faptul ca multi ani romanii avusesera Dacia. Asta tine si de maturizarea pieteii care acum 10-15 ani nu era nici pe sfert fata de cum e acum. exemplu cel mai simplu ar fi vanzarile coreenilor. Si cand faci comparatie intre megane 2 Sedan si Octavia, de ce nu spui ca renault-ul era cu vreo 2-3000 de euro mai ieftin decat Octavia, in timp ce si dotarile erau mai bune? Ulterior s-a cam vazut de ce. dar de sange pe pereti cu tine sunt satul, nici nu ar merita sa mai deschid subiectul.
-
Carlos, luni, 19.03.2012 16:52exagerezi
Diferenta de pret exista, dar nu era atat de mare intre Renault, Ford si VW asa cum vrei sa lasi de inteles. Adica cine isi cumpara in 2007 un Megane Sedan diesel de 14.000- 15.000 euro, putea la fel de bine sa-si cumpere un Ford, VW sau Skoda din aceeasi clasa. Deci slab argument. In realitate piata a fost rastunata de geambasi ce au creat iluzia ca vw, skoda, ford, opel sunt peste tot, cand de fapt ele erau masini plimbate prin vestul Europei, Germania in special. Orice geambas respectabil stie ca profitul este mai mare la o masina mai scumpa, iar zicala "mercedes si restul" , transformata mai apoi in "nemtestile si restul" poate fi exploatata f bine. Cum VW a fost marca de preferinta a samsarilor la import, iar skoda a fost vazuta ca "un vw mai ieftin" , totul a venit ca un joc de domino. Putin ajutor din partea basmelor create de marketingul VAG cu " skoda 1 mil km" , putin ajutor din partea tendintei firesti a romanului de a compara mere cu pere (adica un vw rulat in Germania va arata intotdeauna mai bine decat un Renault rulat pe drumurile din in Romania, dar astea trec neobservate) si in 2010 si 2011 s-au decis ca nu mai vor asa mult Renault, ci skoda... Totusi Renault nu si-a spus inca ultimul cuvant.
-
LauCalin, luni, 19.03.2012 17:16@Carlos
Uite ca putem sa discutam si frumos. 1. Daca vei cauta pretul de pornire al unui Megane 2 sedan si unul de pornire pentru o Jetta vei vedea ca oricum VW e mai scump. Deci cel putin teoretic Megane are din start un avantaj in privinta accesibilitatii ca pret. 2. Vino in prezent si iti recomand sa faci la fel cu un Fluence si actuala Jetta. 3. "Orice geambas respectabil stie ca profitul este mai mare la o masina mai scumpa". Nu neaparat, pentru ca un pret mai accesibil poate insemna si vanzari mai mari, chiar daca tu ceri mai putin pe o masina. De exemplu Renault poate sa vanda mai usor 4 Laguna si ajunge pe la 100 000 de euro sa zicem decat Mercedes care tre sa vanda 3 Clasa C (versiuni mai slab dotate si poate si cu motor mai slab) ca sa ajunga la aceiasi bani, pentru ca logic ca cei care isi permit sa cumpere un Clasa C (nou) sunt mult mai putini, mai ales la noi. Din cauza asta Renault, ca toti constructorii de masa" dealtfel, isi poate amortiza cheltuielile mai repede. 4."Cum VW a fost marca de preferinta a samsarilor la import, iar skoda a fost vazuta ca "un vw mai ieftin" , totul a venit ca un joc de domino. Putin ajutor din partea basmelor create de marketingul VAG cu " skoda 1 mil km" , putin ajutor din partea tendintei firesti a romanului de a compara mere cu pere (adica un vw rulat in Germania va arata intotdeauna mai bine decat un Renault rulat pe drumurile din in Romania, dar astea trec neobservate) si in 2010 si 2011 s-au decis ca nu mai vor asa mult Renault, ci skoda..." Aici discutia eu zic ca e mai complexa. Este dovedit faptul ca masinile aduse din germania sunt in stare mai buna la suspensie sau directie si motorul e cel care face mai mult probleme, pentru ca in vest drumurile sunt mai bune si la fel si combustibilul. In Romania este invers (si asta e unul din motivele pentru care la unii le pica mai repede injectoarele de exemplu - nu dau exemplu, mai bine... pentru liniste si pace). Asa cum o masina sh este o loterie asa poate fi si o masina noua, mai ales ca fiabilitatea nu mai este pe primul loc mai la nimeni. Este adevarat insa ca la o masina noua sansele sa ai probleme (cel putin in primii ani) sunt vizibil mai mici. "Putin ajutor din partea basmelor create de marketingul VAG cu " skoda 1 mil km"" Corect, dar sa nu uitam ca totusi nu doar VAG procedeaza asa (oricum s-a demonstrat ca faza aia cu 1 mil de km a fost abureala). Sunt unii care se lauda cu pliante lipite pe parbriz ca au castigat in motorsport (desi masina aia nu are nicio legatura cu motorsportul, decat in privinta designului - dar si aici sunt cateva exceptii, gen Renault Sport sau Lancer EVO sau Impreza WRX STI), sunt unii care se lauda ca au cele mai sigure masini testate de EuroNCAP (.....) etc. Ideea este ca prin asa ceva poti mai usor sa aburesti un posibil client si sa-ti vinzi marfa mai repede si mai usor. Pana la urma fiecare masian are avantaje si dezavantaje. Cunosc oameni care isi iubesc masinile si oameni care nu le mai suporta deloc, bani bagati la greu in ele in primii ani, si nemtesti si frantuzesti. Acum cati sunt cu masini nemtesti si cati cu frantuzesti in situatia asta e din nou alta discutie. dar asta ar insemna sa fim off topic prea mult.
-
dan_grc, luni, 19.03.2012 21:17
Orice masina care circula 5 ani in Germania , Franta, Olanda se va afla intr-o stare mai buna decat aceleasi modele circuland 5 ani prin Romania. Deci si un Renault care circula in Franta va fi intr-o conditie mai buna decat unul care circula la noi asta in cazul unor exploatari normale, si nu ca in Romania nu sunt masini f bine pastrate, dar e f f greu. Din ce am vazut, si la cele nemtesti, si la cele frantuzesti sau japoneze, cel putin la trenul de rulare, diferentele sunt vizibile in favoarea celor care au circulat in Vest. Ca se mai si exagereaza e una, dar aceste aprecieri nu sunt deloc basme
-
Carlos, luni, 19.03.2012 22:19
Renault Twingo s-a vandut in 2012 (Europa) in 134.061 unitati. Renault Twingo - 134.061 Toyota Aygo - 88.458 Peugeot 107 - 85.893 Citroën C1 - 82.965 Smart ForTwo - 78.868 Ford Ka - 73.821 Hyundai i10 - 72.669 Chevrolet Spark - 65.338
-
LauCalin, luni, 19.03.2012 22:51
sursa, te rog.
-
Carlos, luni, 19.03.2012 23:19
Erata: vanzarile sunt pe 2011 normal, nu 2012. Nu sunt aici sa dau raportul nimanui.
-
LauCalin, luni, 19.03.2012 23:42
Vezi ca ce spui tu se bate cap in cap cu stirea, cum ca Renault reduce productia tocmai pentru ca Twingo are cereri sub asteptarile lui Renault. Iar tu ne spui ca are cele mai mari vanzari din segment. De-asta te-am intrebat de sursa. Acum "intrebare intrebatoare" (de copil care mai are de mancat laptic): oare cine greseste, tu sau Automarket care a preluat stirea de la o agentie de presa, care la randul ei o are dintr-un comunicat dat de Renault? Hai, mai da-mi o data peste bot, de data asta mie si celor de la Automarket.
-
Carlos, marţi, 20.03.2012 09:07
Cine a spus ca Twingo are cele mai mari vanzari din segment?! In mintea ta astea-s singurele masini de pe segment? Vezi vreun clasament? Vreo numerotare? Am dat doar niste cifre orientative pentru cateva modele din clasa mini. Excluzand Fiat 500 care-i premium si se adreseaza unui public diferit, Twingo e a 2-a masina bine vanduta din Europa dupa Fiat Panda. Informatiile pot fi verificate, nu trebuie sa-ti dau eu mura-n gura. Twingo e in top 3 la vanzari in Europa.
-
LauCalin, marţi, 20.03.2012 09:41
Carlos, hai sa-ti demonstrez ca aberezi. Deci tu zici, orientativ sa zicem, ca Twingo a vandut anul trecut 134xxx de masini. Diferentele fata de celelalte locuri sunt de peste 45000 de unitati (!) si cu toate astea niciuna din marcile concurente nu au luat masuri pentru ca ar avea vanzari mai slabe, doar Renault in conditiile in care, asa cum zici tu e a doua masina ca vanzari din Europa. Nu au trecut nici 3 luni de cand Twingo a incheiat 2011 glorios (cum zici tu) si Renault face ceva ca are cerere scazuta. Chiar nu te duce capul sa intelegi ca ceva nu se leaga sau tu chiar refuzi sa intelegi cand nu ai dreptate? Eu pe unde am fost in Europa am vazut mult mai multe Panda, C1, 107 sau Hyundai i10 decat Twingo. Si am vazut destule tari. De-asta te-am intrebat de clasament, pentru ca realitatea e cam diferita fata de cei spui.
-
Carlos, marţi, 20.03.2012 10:06
Uuuuuuuh si ia zi-ne mai "internationalule" cum ai stat tu si ai numarat masinile in intersectie? :))) Cat de usor ai putut sa musti momeala :)) Am vrut sa-ti demonstrez ca te incapatanezi in prostie si nestiinta! TOP 10 2011 Clasa Mini 1.Fiat Panda - 189.527 2.Fiat 500 - 156.301 3.Renault Twingo - 134.061 4.Toyota Aygo - 88.458 5.Peugeot 107 - 85.893 6.Citroën C1 - 82.965 7.Smart ForTwo - 78.868 8.Ford Ka - 73.821 9.Hyundai i10 - 72.669 10.Chevrolet Spark - 65.338 Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/cele-mai-vandute-modele-din-2011-top-10-pe-clase-de-masini-9399309
-
LauCalin, marţi, 20.03.2012 10:29
Ce fraieri astia de sub Renault ca nu iau masuri ca au ceceri slabe pentru masini! Dar ia Renault care e pe locul 3 in topul ala. Tu nici pana acum nu intelegi ca nu are logica? 134 000 de unitati/an nu este atat de putin incat sa sa fi nevoit sa reduci productia si nr de salariati. Fabrica din Slovenia acopera cererea pentru piata din estul Europei si in general cererea Renaul in Est nu e tocmai mica. Iti recomand sa crezi in continuare cealalta realitate.
-
dan_grc, marţi, 20.03.2012 10:44
Esti rezistent LauCalin:)). Tu nu intelegi ca omul asta nu munceste pt Dacia/Renault dar este cel mai aprig avocat al lor? Tu ai mai vazut asemenea fidelitate? Si nici nu are Renault sau Dacia in proprietate. Asadar trebuia sa-ti dai seama pana acum cu cine stai de vorba @Carlos Apropo, Renault mai ofera pachetul "drumuri grele" pt Romania? Dar in Franta cum se cheama pachetul asta?:) . O alta ineptie, cica o Skoda rulata in Germania e in stare mai buna decat un Renault rulat in Romania, total gresit, chiar un Renault rulat in Vest e in stare mai buna decat unul de la noi, dar esti prea tare, sunt destui naivi care chiar pun botul la ce-ai zis tu si chiar cred ca drumurile si conditiile noastre sunt mai bune, ar trebui sa te faci politician, ai talent.
-
Carlos, marţi, 20.03.2012 15:12
@LauCalin Spre deosebire de tine, eu nu functionez la cota de avarie cu date speculate. Mi se pare o prostie ca te hazardezi cu declaratii fara acoperire. N-ai de unde sa stii ce planuri de productie avea, cati oameni a angajat initial si alte aspecte legate de managementul intern la respectiva fabrica. @dan_grc Tu in calitate de consumator second-hand ar trebui sa stii ca nu prea se aduce Renault din Germania (cu toate ca Renault e marca de import #1 in Germania). Cel putin in comparatie cu vw, ford, skoda etc. Tocmai de aceea am afirmat ca un vw rulat in Germania va arata intotdeauna mai bine decat un Renault rulat pe drumurile din in Romania. Probabil vor urma si alte comentarii disperate...
-
dan_grc, marţi, 20.03.2012 15:59
Nici Peugeot sau Citroen sau Ford nu prea se aduce din Germania, dar tu ai talentul s-o scoti "victima" pe Renault din toate asa zise efecte de domino sau basme care nu sunt tot timpul chiar asa, mai e si-un sambure de adevar aici. Ma vad nevoit sa repet, esti bun omule.
-
LauCalin, marţi, 20.03.2012 16:31
Nu stiu unde e disperarea mai mare, la mine ca incerc sa iti raspund concret si civilizat sau la tine ca ma jignesti, ca mai am mult laptic de baut si ca mananc... asa cum ai zis zilele trecute. Vezi tu, nu vreau sa fac reclama de niciun fel nimanui, insa experienta mea in domeniul auto de peste 12 ani (iti dai seama cat laptic am baut pana acum?)) ) mi-a demonstrat ca promotor nu este neaparat un site de referinta, decat cu traficul pe net. Du-te atunci pe promotor ca zic de bine de Renault si lasa automarket ca spune de naspa despre Renault. Stirea asta si ce ai dat tu acolo se cam bat cap in cap. Nu te intreb de ce ca nu ai de unde sa-mi dai copy/paste. Ca sa iti dai seama cat de cat despre ce e vorba tre' sa cauti prin alte parti, nu doar pe net. Asta e deosebirea dintre noi si asta tine si de cultura auto pe care toaaaata lumea se jura ca o are, inetelegi amigo?
-
LauCalin, marţi, 20.03.2012 16:33
Si inca ceva: prefer sa il citesc pe Mester, care e jurnalist auto decat pe Buhnici care e cunoscut de la tv din cu totul alt domeniu ;)
-
LSM, marţi, 20.03.2012 18:00@LauCalin
Este sigur, Carlos lucreaza la Bucuresti la Renault pana la un punct este normal sa tina cu societatea la care lucreza, chiar incep sa admir acest lucru (si nu este singurul de la Renault Romania care posteaza) asta inseamna ca un management foarte bun. Ce nu inteleg ei este ca nu toti care au ceva de zis negativ despre Renault sau Dacia nu o fac cu rautate si-ar trebuii sa faca diferenta. Este clar ca Renault are o problema cu designul (astept noul Clio, Logan, Sandero si ce o sa mai iasa ) si trebuie sa-si revalorifice brandul pentru ca pierd teren fata de KIA si Hunday
-
LUCCI, marţi, 20.03.2012 21:19Renault=remat=rebut
Carlos,amigo,sau sa-ti spun Charles...en francais? Raspunsul ,,razboiului ''dintre noi e pe strada,daca nu stii; vorbeai de intervalul 1995-2010.Tu insinuezi ca lumea este tampita in mare parte ca isi cumpara produse VAG iar tu esti singurul destept care ne poate lumina cu dotarile si fiabilitatea Renaultului. Sa-ti ramana bine in capsor;lumea cumpara Renault pt. ca e mai ieftin,noi suntem o tara cu venituri slabute si cumparam ce ne permitem inselandu-ne cu ideea ca e bun si un Renault ,daca-i nou. NU,nu e! Te-ai gandit vreodata ca daca un Vw ar fi oferit la pret egal (si echipare,motor etc) cu un Renault,voi(ca esti de-al lor)n-ati mai vinde chiar nimic?Si revin la strada-de ce oare in criza asta,romanasii au optat cu putinii lor bani spre masini din 1995-2002 tot in majoritate covarsitoare de la VAG?Ce ,nu mai exista Renaulturi in Vest? Ba da ,dar sunt proaste...
-
Carlos, miercuri, 21.03.2012 12:24
Asta e ! E atata mocirla in Romania, incat nu mai poti fi fan adevarat al unei marci fara sa fii acuzat ca lucrezi pentru acel brand... Ce avem aici acum? Aceeasi frustrati ca pana acum... un LauCalin care spune multe despre nimic... un copil nimit LUCCI... sau poate ca nu-i copil dpdv fiziologic, dar cel putin are minte de copil, atata timp cat trece obsesiv la fiecare comentariu Renault=remat=rebut. Acum e de fapt un concurs pentru cine da ultimul comentariu, dar mie imi convine pt ca la categoria cele mai comentate stiri va fi tot Renault. Daca nu starnea interes, invidie, vedeam doar 2 3 comentarii. Asa ca va las sa bateti recordul de comentarii idioate.
-
LauCalin, miercuri, 21.03.2012 16:35
Amice, din pacate tu nu esti fan, faci o obsesie fata de Renault si te dai mare smecher inchizand gura tuturor dand comentarii din comunicatele Renault sau din prezentarile motoarelor Renault de pe youtube. Daca iti spun ceva de bine sau de rau de Renault sau despre orice masina (asa cum am facut-o pana acum) nu iti spun din pliante dau declaratii oficiale luate de pe net asa cum tot faci tu, ci din realitatea de pe strada, aia pe care o traiesc posesorii de masini si de care tu esti strain. Atata timp cat cea mai mare parte a comentariilor tale sunt bazate pe pliante, comunicate de presa sau atuuri scrise in prezentarea motorului 0.9 de pe youtube si te mai dai si destept ca cica sunt frustrat (oricum sa-ti demonstrez tie ceva nu are rost, m-am convins ca pur si simplu refuzi sa intelegi) dai dovada de o prostie mai mare decat tine. Ca sa vezi, e pentru prima data in atatia ani de cand scriu pe Automarket si esti singurul pe care l-am jignit... tu mi-ai luat-o inainte demult (felicitari!). Cu asemenea comportament de mare expert in tot ce inseamna masini (cat de tare e Renault, cat de prosti sunt de ex. aia de la VAG - cum sa nu, inginerii Renault au doua perechi de... capete, de-aia Renault e in fata lui VAG si Seat e petarda - asta e din aberatiile tale din trecut, amice) ii faci de rusine pe aia care chiar apreciaza Renault si stiu de ce. Dar tu nu sti ce inseamna apreciere, bun simt si respect reciproc, ca doar esti fan Renault si sti foarte bine ce vorbesti. Ai dreptate, asta e!
-
LUCCI, miercuri, 21.03.2012 17:27Renault=remat=rebut
Caaaarlooooos! Micutule,am pus semnul egal intre Renault,Remat si rebut PENTRU CA SUNT SINONIME(,,cuvinte cu forme diferite dar cu inteles asemanator sau chiar identic'') . Nu folosesc acest titlu decat in cazul tau si al celorlalti disperati de la Renault ,ca sa va intre bine in cap! Ca loc aveti destul acolo. ,,Aceeasi frustrati'' se scrie in romaneste,,aceiasi frustrati'' si era vorba de tine si cei din clubul comun. Hai ,ca ai castigat!
-
john, miercuri, 21.03.2012 19:40bad news
laucalin lucci.. scrieti de frustrare si obsesii, dar voi imi pareti singurii frustrati aici
-
LUCCI, joi, 22.03.2012 18:08@john-alias Carlos
Numai babele au pareri...
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
astept comentariile