Skoda: Un milion de unitati de la fuziunea cu VW
Uzina Skoda din Vrchlabi a produs un milion de automobile de la preluarea sa de catre Volkswagen, in 1991.
Cel mai mare constructor auto din Cehia a anuntat la inceputul acestei saptamani atingerea cifrei de 1.000.000 de autovehicule produse in fabrica sa din Vrchlabi, de la fuziunea cu Volkswagen in 1991. Modelul cu numarul 1.000.000 fabricat in Vrchlabi este o Skoda Octavia Combi Elegance.
Uzina din Vrchlabi a fost inaugurata in urma cu o suta de ani. Din 1991, fabrica ceha a produs modelele Favorit, Forman, Felicia, Felicia Combi, Van Plus, Pick-up Fun, Fabia Sedan, Octavia si prima generatie Octavia Combi. In prezent, uzina produce Octavia Tour, Octavia Tour Combi, Octavia si Octavia Combi.
Horst Muhl, membru al Consiliului Director al Skoda Auto, responsabil pentru divizia de productie, a declarat: “Productia de vehicule din Vrchlabi are o traditie de un secol si intentionam sa construim in continuare pe bazele acestei experiente vaste”.
Model | Numar de exemplare |
Favorit | 30.949 |
Forman | 59.112 |
Felicia | 181.926 |
Felicia Combi | 89.013 |
Van Plus | 13 |
Pick-up Fun | 4016 |
Fabia Sedan | 6927 |
A4 Octavia | 302.772 |
A4 Octavia Combi | 169.357 |
A5 Octavia | 85.446 |
A5 Octavia Combi | 70.517 |
-
podarudaniel, miercuri, 17.09.2008 20:11skoda
skoda inseamna VW! MULT SUCCES IN CONTINUARE!!!!!!!
-
lexion, miercuri, 17.09.2008 22:35
caca maca, o copie ieftina de VW, care se vinde prin gandirea de turma...daca el are si eu o sa am, dar cu o dotare in plus. treziti-va, sunt si alte masini, masini BUNE!!!! Nu conserve de 1,2 in 3 pistoane care consuma cat un camion, facute la cehi cu surplusul de piese de la nemti care au trecut si pe la Seat....alta copie ieftina de VW.
-
ALX CT, miercuri, 17.09.2008 23:28
1} "care se vinde prin gandirea de turma...daca el are si eu o sa am, dar cu o dotare in plus" Care marca/model nu se vinde in ziua de azi prin "gandirea de turma",cate Audi,MB,Bmw vezi tu prin RO?!??. 2) "treziti-va, sunt si alte masini, masini BUNE" Da-ne exemple?!?!? DIn cate stiam Skoda produce masini bune (ai avut sa macar condus una?). 3) "Nu conserve de 1,2 in 3 pistoane care consuma cat un camion" Serios?!? Skoda Octavia 1 si 2 motor 1.9 cmc (101 CP) + (105 CP) ambele Diesel,drum CT-B consum 5Litri la 120Km/h (consum bun) ambele modele peste 150.000 km in bord sau comportat excelent doar revizii standard facute (calitate buna) sa nu mai zic de comfort,dar nu trebuie sa ma crezi pe mine poti sa te urci si tu intr-o skoda si vezi cum e.(masinile sunt de servici deci imaginaza-ti cam cum am condus cu ele) 3) " facute la cehi cu surplusul de piese de la nemti" Logic! doar nu vrei cu piese din Somalia sau tu nu ai auzit de calitatea produselor nemtesti?!?! si din moment ce sunt piese bune si Skoda apartine VAG de unde crezi ca ar veni piesele?!? de la Renault,Fiat?! 4) "alta copie ieftina de VW." Sa mori tu....i-a zii tu mai geniule cam pe unde sa copiat si ce sa copiat? Bai baiatule banii pe care ii bagi intr-o Skoda ii dai pe TEHNOLOGIE,Calitate si Fiabilitate nemteasca.... 5)Cum a fost Luni la deschiderea anului scolar pt cls-I,s-a purtat invatatoarea frumos cu tine? APROPO sunt fan Mercedes si Toyota,dar asta nu imi "limiteaza orizontul" si pot sa vad ca sunt si alte marci care produc automobile bune.Ai auzit de GOOGLE? treci si cauta
-
R, joi, 18.09.2008 01:03@lexion
Si tu incurci farfuria de ciorba cu vasul de WC cum ami fac unii pe aici?
-
tds, vineri, 19.09.2008 18:01
@ALX CT - "i-a zii tu mai geniule cam pe unde sa copiat si ce sa copiat?" ia zi tu daca ai scris corect Cat despre Skoda, bravo lor, noroc de VW ca i-au ridicat din noroi, acum fac masini bune pentru pretul care il cer. Stau si ma gandesc ce-ar fi fost daca fabrica de la Pitesti era preluata de VW si nu de Renault, probabil acum eram si noi undeva mai sus, dar asta e...
-
lexion, miercuri, 24.09.2008 20:05Pt ALEX CT
1) Masinile BUNE nu se vand prin gandirea de turma, cum ar fi SAAB, Volvo, Lexus, Jaguar. Masini cumparate in special de cunoscatori si fani ai marcii, nu de invidiosi pe vecini sau amici. 2)Spre cunostinta ta, am avut/condus multe masini/camioane, cu asta ma ocup, si din toate masinile care le-am condus, Skoda si Chevrolet m-au dezamagit cel mai mult. Exemplu de masini bune ti-am dat mai sus, eu detin un Volvo si un Jaguar, Volvo pentru ca iubesc compania aia si Jaguar pentru ca e mai exclusiva decat orice VW, MB, BMW, Audi.... 3) Ce am zis eu, si cu ce tampenii ma iei tu...Fabia 1,2 (adica 1200 cmc) in 3 pistoane consuma cam 12% in oras, si la depasiri iti doresti moartea. Nu am zis nimic despre 1,9 TDI, si stiu ca numai motorul asta de la Skoda, l-ai gasit sa consume rezonabil. Intre timp am condus Octavia 1,4 de 80 cp, si consuma tot atata cat un SAAB 9-5 de 2,3 litrii, dar performantele sunt de toata mila. Inca o bulina neagra pt tehnologia second-hand de la Skoda. Un Touareg de 3,2 litrii si 220CP are un consum de 14%, cam cat o Fabia de 1,2...vezi diferentele 3)Sa nu crezi ca a cumparat VW fabrica Skoda si au facut-o mai buna ca sa aiba concurenta. Oricat sustii sus si tare ca e calitate nemteasca si e extraordinara, tot nu conduci un VW. Si Renault a cumparat Dacia si Lada, vezi si tu ca nu au facut ceva mai bun decat Renault, din fabricile astea, asa e si cu VW si Skoda, Seat. Sunt fabricile care preiau surplusul de piese si tehnologia invechita. Ai vazut vreo inovatie tehnologica sau premiera auto din partea la Skoda? Nimic, Skoda tace si face ce ii da VW si gata. Nimic extraordinar sau revolutionar. 4) Si de ce nu dai banii aia pe un produs nemtesc? de ce sa ii dai pe un lego de diferite piese facute pentru VW si ajunse la Skoda , ansamblate cu o forta de munca ieftina si indoielnica. Si asa e si cu banii care ii bagi intr-un Fiat sau Ford, Tehnologie,Calitate si Fiabilitate italiana, americana...and so on. Si daca nu stii, Germania este in regres economic, calitatea asta are de suferit, cunoscatorii stiu ca dupa Golf 3, nu prea s-au mai facut VW adevarate. 5)Nu stiu cum a fost Luni la deschiderea anului scolar, poate imi spui tu, ca eu am terminat demult si acum ma ocup de afacerea proprie unde am de a face cu masini, mai mult decat ti-ai imagina vreodata. Poti fi fan Ciorba de burta, din cate vad, innafara de Skoda nu ai mai condus nimic cu adevarat. Si condus, nu inseamna un test-drive cu masina de la reprezentanta, ci kilometrii facuti pe cararile de la noi si autostrazile de la ei.
-
lexion, joi, 25.09.2008 13:32Completare
Si ca sa vezi ca am dreptate, uite NOUL SEAT EXEO:"o versiunea reinterpretata a vechii generatii Audi A4" --- http://www.automarket.ro/stiri/noul-seat-exeo-premiera-mondiala-la-paris-15041.html -- Asta face VW cu fabricile achizitionate in afara Germaniei. Seat, Skoda = vechea generatie VW
-
andrei, marţi, 30.09.2008 23:50pentru astia de sus
mah voi vorbiti de rau despre skoda octavia da voi ce plm aveti? dacia ? consuma cat un camion ? tdi-u ia 4-8 l la suta ca sa nu mai zic de putere . luati-va si voi o masina de dupa 90 si apoi mai vorbiti . auzi tu fan mercedes ! pai si io is fanm ferrari sau porsche atunci.distrusilor
-
andrei, marţi, 30.09.2008 23:57pentru astia de sus
haha lexion ai afacere cu masini si dintre toate masinile pe care leai condus skoda era cea mai slaba? stiu ca la majoritatea jocurilor pc nu prea este skoda da trebuie sa o conduci si in realitate ca sa stii cum merge . articolul asta este despre octavia nu despre fabia ca sa zica un destept aici ca are fabia motor de 1.2 si in trei pistoane . bai !trabantu tau e in trei pistoane.:))auzi tu jaguar!
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
MULTE INAINTE!!! SUCCES!!!