Skoda Superb facelift - restilizare semnificativă pentru modelul de segment D al cehilor
Skoda a aplicat un facelift în gama Superb, modificând atât versiunile berlină, cât şi break ale modelului de segment D din Mlada Boleslav.
Skoda Superb a primit un facelift, modelul ceh de segment D fiind actualizat atât la nivelul posteriorului, cât şi la nivelul părţii frontale. Versiunea restilizată a lui Superb va fi prezentată la Salonul Auto de la Shanghai. Avem un set de blocuri optice redesenate, o bară faţă cu forme noi, capota are un profil mai pronunţat, iar proiectoarele de ceaţă au şi ele o formă nou. Posteriorul este cel mai schimbat element la Superb facelift, versiunea berlină devenind mai atrăgătoare graţie noilor stopuri aduse de această restilizare.
Interiorul lui Superb va fi disponibil alături de culori şi materiale noi, nouă combinaţii fiind oferite în total. Şoferii vor putea alege între volane cu trei sau cu patru spiţe, iar nivelul de echipare de top, L&K, va fi oferit într-o combinaţie de maro cu nuanţa fildeşului, penru un plus de eleganţă. În materie de dotări, scaunul pasagerului din dreapta va fi oferit şi cu un sistem de reglare electronică ale căror comenzi vor fi amplasate în spate, ceea ce îi va permite pasagerului din spate să-şi facă mai mult loc. Versiunea berlină are un portbagaj de 595 litri, pe când Combi-ul are un portbagaj de 633 de litri, ambele având cele mai spaţioase portbagaje din segment. Cu bancheta din spate rabatată, portbagajul lui Superb berlină ajunge să aibă 1.700 de litri, pe când portbagajul lui Superb Combi ajunge la 1.865 litri.
Skoda a păstrat elementele speciale ale lui Superb, cum ar fi umbrela ascunsă în portieră sau hayon-ul TwinDoor al lui Superb berlină. De data aceasta, şoferul va avea la dispoziţie două butoane diferite pentru comandarea funcţiei de deschidere a hayon-ului. Superb facelift primeşte şi un sistem de asistenţă la parcare, motorizări mai eficiente şi altele. În unele cazuri, unităţile sunt cu 19% mai economice decât predecesoarele lor.
Toate motorizările diesel ale lui Superb facelift primesc în standard un sistem Start-Stop şi un sistem de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare. Motorul 1.4 TSI de 92 kW va beneficia şi el de această dotare în standard. Versiunea GreeLine a lui Superb facelift va avea un consum mediu de numai 4.2 litri la sutp şi va avea emisii de CO2 de 109 grame pe kilometru. Diesel-ul de 2.0 litri şi 140 CP va avea o transmisie manuală pentru versiunea 4x4, în timp ce diesel-ul de 170 CP şi 2.0 ltri va fi oferit cu un DSG cu şase trepte.
Via Skoda
Nu-i rea deloc chiar arata foarte bine cu acea grila .