Skoda promite şase modele noi în 2013
Skoda a publicat o imagine care dezvăluie noutăţile sale pentru anul care tocmai a început. Noua generaţie Octavia şi variantele sale de caroserie vor reprezenta capul de afiş al constructorului ceh.
Skoda are planuri mari pentru anul care abia a început. O demonstrează chiar divizia franceză a brandului din Cehia, care a publicat pe contul său de Facebook o imagine cu toate premierele programate în 2013. Deşi mare parte dintre modele sunt necunoscute, fotografia dezvăluie luna în care vom face cunoştinţă cu noile produse.
În capul listei se află proaspăt lansatul Rapid, urmat de noua generaţie Octavia, programată să îşi facă debutul public abia în luna martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
În luna iunie, Skoda va mai pregăti o premieră, bazată tot pe Octavia. Este vorba despre primul derivat de caroserie al modelului, o variantă break, destinată cu precădere pieţei din Europa de Vest, mare amatoare de astfel de maşini.
Lunile august, octombrie şi decembrie ne vor aduce alte trei premiere. Din păcate, acestea sunt necunoscute. Am putea însă intui că vara ne va aduce şi versiunea RS a noii generaţii Octavia, programată să preia propulsorul pe benzină 2.0 TSI din gama Volkswagen.
Lista premierelor ar putea fi completată de faceliftul modelelor Yeti şi Superb, candidate pentru asemenea modificări odată cu apropierea de jumătatea ciclului de viaţă.
Până atunci însă, fanii brandului din Cehia vor face cunoştinţă, chiar în viitorul foarte apropiat, cu versiunile 2013 ale modelelor Fabia şi Roomster. Acestea vor adopta noul logo al mărcii şi, odată cu el, indicatori noi la nivelul caroseriei pentru fiecare versiune în parte (TDI, TSI, Greenline, RS).
via wcf
e o marca ok ( de nadejde ) care, are un trend ascendent intr-adevar fiind masina poporului ( sau macar era pana cu noile preturi exagerate ) VW nemaifiind de mult o marca accesibila... . Sunt convins ca unul din noile modele va fi un coupe sau ceva cu un look mai sportiv, dar mai interesant ar fi sa avem primim un coupe ( ceva sport ) de la Dacia. avand in vedere ca acest Rapid ajunge cu o motorizare normala la un 20k euro si cel mai hater Dacia ( dk tine la buzunarul sau ) ajunge sa stea un pic pe ganduri. Nu inteleg ce-i cu politica asta ( mai ales pe timp de criza ) de a tot sari preturile ( la mai toate marcile ), acum cativa ani un sedan de clasa C il puteai gasi la 21k euro full-option si acela nu de la Skoda ( care nu este decat o marca peste Dacia , ATAT )