Skoda pregătește trei modele electrice noi: vor fi mai mici și mai ieftine decât SUV-ul Enyaq iV

Publicat vineri, 25.06.2021 11:52 de Paul Cosma

Skoda a anunțat că vrea să lanseze cel puțin 3 modele electrice noi, până în 2030. Cehii spun că noile modele vor fi poziționate sub Enyaq iV ca dimensiuni și prețuri.

Skoda și-a prezentat noua strategie prin care vrea să intre în top 5 cei mai mari producători auto din Europa din perspectiva vânzărilor. 

Constructorul din Mlada Boleslav vrea să-și extindă gama cu “cel puțin trei modele electrice noi” în acest deceniu. Producătorul speră astfel că, în 2030, circa 50-70% din vânzări vor fi reprezentate de vehiculele cu emisii zero.  

Referitor la noile modele electrice, Skoda transmite deocamdată că vor fi poziționate sub Enyaq iV, respectiv vor fi mai mici și mai ieftine decât SUV-ul electric menționat. 

Producătorul vrea să transforme Cehia într-un “hub al electromobilității”, dorind să producă mașini electrice și/ sau componente pentru acestea la uzinele din Mladá Boleslav, Kvasiny și Vrchlabí. 

În tranziția către electrificare, Skoda spune că portofoliul său de modele va fi simplificat, iar numărul de versiuni și motorizări oferite va fi redus cu 40% pe termen mediu. 

Via Skoda

  • Edikkk, vineri, 25.06.2021 12:19

    Skoda e frumoasă şi o duce bine. Modelele electrice vor fi produse în Europa Dacia în schimb, are potenţial dar Renault îşi cam bate joc Cam asta e diferenţa

  • Vanga Turbo, vineri, 25.06.2021 12:49

    Dar Mazda, cum e cu ei, rămân falimentari sau îi devorează urșii poluari iedikk?

  • joe, vineri, 25.06.2021 13:01

    Eu astept electrica de la Ssang yong

  • Seriff, vineri, 25.06.2021 13:05

    Eu astept sa vina odata masinile electrice ca sa nu mai fie cald vara si sa nu mai ploua primavara.

  • Seriff, vineri, 25.06.2021 13:06

    Eu astept sa vina odata masinile electrice ca sa nu mai fie cald vara si sa nu mai ploua primavara.

  • Edikkk, vineri, 25.06.2021 13:12

    Cu dedicaţie pentru Sheriff şi restu https://youtu.be/pLJRbwdsM1s

  • Edikkk, vineri, 25.06.2021 13:16

    Meai baba Vanga eu aş dori să rămână cât mai multe firme, ca să fie concurenţă... dar când vezi firme mult mai mari, precum Ford, GM că au probleme şi viitorul roz şi au deja planuri de electrificare chiar platforme proiectate.... şi Mazda şi mai mici şi nepregătiţi... care este concluzia? Că se vor micşora până spre faliment. Nu urăsc Mazda, acest Alfa Romeo japonez, care face maşinile japoneze poate cele mai frumoase... dar economia... asta este economia

  • @iedikk, vineri, 25.06.2021 13:56

    Prinde-o pe Baba Vanga,scoate-i ochii,asa e si cu tine,e in zadar,atat iti poate microprocesorul!

  • Seriff, vineri, 25.06.2021 14:07

    @E-dick, ai pus clipul ala in care arde padurea? Pai arde ca se defriseaza la greu si se construieste haotic oriunde, oricum, oricand. Cine defriseaza? Eu, tu? Nu, tot parlamentarii aia hoti care vor sa te salveze pe tine de poluare, dar tu ai impresia ca iti vor binele, pe ei ii intereseaza profitul, la un moment dat vor taxa si masinile electrice, gasesc si un motiv, stai linistit.

  • Dănuț Alin Niță, vineri, 25.06.2021 16:08

    Concurență adevărată pentru Dacia ??? Bravo :)))

  • ABC, luni, 28.06.2021 09:28

    Renault a pozitionat Dacia intr-un segment de nisa, in care au vazut potential maxim si anume low-cost. Da, Dacia are potential de mai bine, insa pe masura ce urca in segment, scad mult vanzarile. Asa ca acolo e locul ei, acolo produce cota de piata. Daca va uitati la zonele de pe glob unde Dacia sta foarte bine, veti intelege. VW nu si-a dorit sa mearga in acest segment nici cu Seat, nici cu Skoda. Singurii care au mai dorit sa muste din cota de piata Dacia pe segmentul low-cost sunt cei de la PSA cu Citroen Elysse/Peugeot 301, insa, comparativ cu Dacia Logan, sunt niste mizerii cu roti..