Skoda pregateste Joyster pentru 2010
Joyster este urmatorul model de nisa pregatit de Skoda, acesta urmand sa deschida segmentul coupe-break.
Skoda este unul dintre producatorii auto in plina expansiune. Cu o productie anuala de 600.000 unitati preconizata pentru acest an si un volum anual de 800.000 unitati vizat pentru 2009, Skoda tinde sa devina un constructor de talia mondiala, comercializand autovehicule in acest moment chiar si pe piata chineza.
Pentru a-si indeplini scopul propus, producatorul ceh ar avea nevoie de o largire a gamei de modele. In acest sens se fac demersuri, Skoda anuntand recent intrarea in productia de serie a primului SUV ceh dezvoltat pe baza conceptului Yeti. De asemenea, este asteptata o versiune break a celei de-a doua generatie Superb, varful de gama al celor de la Skoda.
Facand parte din Grupul Volkswagen care a reusit recent sa devina cel de-al treilea producator mondial din punct de vedere al volumului productiei, Skoda are acces la o multitudine de tehnologii utilizate pe modelele celorlalte marci din Grup. Dupa ce au dezvoltat modelul de nisa Roomster, constructorul ceh se pare ca pregateste lansarea unui nou model care va deschide un segment nou pe piata din Europa.
Este vorba de modelul derivat din conceptul Joyster, prezentat in urma cu doi ani la Salonul Auto de la Paris. Skoda Joyster este un coupe-break cu lungimea de 3.600 mm care va fi construit pe platforma lui Volkswagen Polo. Viitorul Joyster va avea trei usi si va putea transporta patru pasageri pe locuri individuale, versiunile de top urmand sa fie echipate cu scaune tip “scoica”. Noul model Skoda este asteptat in 2010 si are un pret de pornire estimat de aproximativ 9.000 euro.
Motorizarile lui Skoda Joyster vor asigurate de unitati TSI si TDI de provenienta Volkswagen. Astfel, sunt asteptate propulsoarele supraalimentate de 1.4 litri, atat pe benzina, cat si diesel. Puterile motoarelor pe benzina vor fi de 120 si 140 de cai, iar cele ale unitatilor diesel de 80 si 105 CP. Cel mai probabil, sistemele de propulsie pentru versiunile standard vor fi completate de motorul turbo-diesel de 2.0 litri si 140 CP care va echipa versiunea RS.
Via | Caradisiac
No asta da masina fratica, :) asta mi-o iau, si cred ca e super reusita, futuristica, superba. :)