Skoda Octavia Scout facelift: cutia de viteze automată ajunge şi pe motorul diesel de 150 de cai putere
Skoda Octavia Scout facelift primeşte blocurile optice duble de la Octavia facelift, iar motorul TDI de 2.0 litri şi 150 de cai putere va fi disponibil acum şi cu cutie de viteze automată cu 7 trepte cu dublu ambreiaj.
La numai o zi după ce am făcut cunoştinţă cu noua Skoda Octavia RS facelift, a venit rândul lui Octavia Scout să treacă printr-un minor proces de restilizare.
Aşa cum era de aşteptat, principalele noutăţi de design sunt introducerea blocurilor optice duble: acestea sunt full-LED, după ce până acum erau bi-xenon. Proiectoarele de ceaţă au fost de asemenea restilizate, însă modificările sunt minore.
Octavia Scout are o gardă la sol cu 30 de milimetri mai înaltă decât Octavia Combi şi beneficiază de o funcţie off-road pentru a se descurca mai bine pe drumuri ceva mai dificile, pe lângă diferenţialul electronic disponibil atât pe axul frontal, cât şi pe cel din spate.
Din punct de vedere tehnic, Scout facelift nu beneficiază de schimbări majore. Totuşi, motorul diesel TDI de 2.0 litri şi 150 de cai putere poate fi cuplat acum şi cu o cutie de viteze automată cu 7 trepte şi dublu ambreiaj care până acum era disponibilă doar pe varianta TDI de 184 de cai putere şi pe motorul pe benzină TSI de 1.8 litri şi 180 de cai putere.
Skoda nu a prezentat nicio fotografie a interiorului, însă este de aşteptat ca Scout facelift să preia elementele disponibile pe Octavia facelift, în special disponibilitatea unui ecran touch cu diagonală de 9.2 inch care elimină o mare parte dintre butoanele fizice. În plus, scaunele sunt echipate cu funcţia "Thermo-Flux", care permite ajustarea automată a permeabilităţii aerului şi umidităţii pentru a oferi un confort sporit pasagerilor.
Skoda Octavia Scout facelift va fi disponibilă pe piaţă la începutul anului viitor, iar preţurile de comercializare urmează să fie anunţate în apropierea lansării.
Via Skoda
Ne pare rău, dar chiar nu putem trece peste partea frontală. M-am uitat și pe site-uri internaționale și părerea e unanimă. Dacă asta se va reflecta și în vânzări, e posibil ca Skoda să trebuiască să opereze un alt facelift după numai 1-2 ani. Cam cum s-a întâmplat la Subaru cu prima generație Tribeca.