Skoda îşi modifică limbajul de design şi logo-ul la Geneva
Skoda a anunţat că va dezvălui la Geneva un concept complet nou, menit să expună noua filosofie de design a brandului, precum şi noul logo.
Salonul Auto de la Geneva va marca un moment extrem de important în evoluţia Skoda. Constructorul ceh a anunţat astăzi, oficial, că va expune un concept complet nou, capabil să reflecte noua sa filosofie de design. Prototipul va adopta linii puternice precum şi un nou logo, pe care Automarket vi l-a expus deja c u ajutorul unei prelucrări digitale (foto 3).
Designul proaspăt, atent la detalii, şi emblema cu un nou spectru de culori vor fi adoptate treptat de toate modelele din gama Skoda, primele implementări urmând să aibă loc chiar începând cu anul viitor. Noua filosofie şi noul design vor fi adoptate de departamentul de marketing al companiei, dar şi de cel de vânzări, ceea ce înseamnă că vom asista la o reorganizare a showroom-urilor constructorului ceh în următoarea perioadă.
Tot în acest an, Skoda celebrează şi 110 ani de prezenţă în istoria motorsportului, drept pentru care cehii au găsit de cuviinţă expunerea unei versiuni limitate a modelului Fabia RS. Botezat Monte Carlo, subcompactul vine cu un şasiu sport, cu accesorii negre şi cu un interior preluat de la versiunea sportivă de serie.
Decizia de a modifica limbajul de design precum şi logo-ul vine din dorinţa cehilor de a continua evoluţia bună înregistrată în ultimii ani. Subsidiarul Volkswagen speră să îşi dubleze astfel vânzările până în 2018.
via | Skoda
cata vreme vor vinde masini care sunt 90% VW la doar 70% din pretul VW vor avea o "paine" buna de mancat ;) . . . da ce te faci cu sefii VAG care spuneau anul trecut ca vor sa ieftineasca Skoda pentru a o pozitiona pe langa Hyundai-Kia, Renault etc. Evident ca isi dau si ei seama ca europenii cumpara skoda in loc de vw. . . si mai umbla un pic mai mult la calitate si un pic mai putin la pret pentru a nu pierde clientii vw unde marja de profit este, probabil, ceva mai mare