Skoda ataca Renault
Vanzarile marcii Skoda pe piata romaneasca au crescut semnificativ in 2006 ajungand ca in luna septembrie sa fie cea mai vanduta marca straina.
Dupa primele noua luni ale anului piata auto interna si-a urmat trendul asteptat si a avut o crestere de 14%. In ceea ce priveste marcile de import, Renault s-a mentinut in fruntea clasamentului vanzarilor dar suprematia producatorului francez este din ce in ce mai nesigura.Specificitatea pietei auto interne si realitatile economiei romanesti a facut ca oferta producatorului ceh, Skoda, sa fie foarte apreciata. Raportul calitate-pret oferit de Skoda a dus la o crestere semnificativa a vanzarilor pe piata romaneasca, lucru care a facut ca in luna septembrie, producatorul ceh sa reprezinte cea mai bine vanduta marca straina. In clasamentul pe tot anul, Skoda s-a apropiat foarte mult de Renault, distanta dintre cele doua marci reducandu-se la 200 de unitati. De asemenea, Skoda conduce la capitolul vehicule diesel, cu aproape 9500 unitati livrate.
Continuarea procesului de dezvoltarea pietei interne va crea conditiile necesare unei cresteri semnificative a sectoarelor destinate marcilor de import, iar Skoda pare din ce in ce mai aproape de suprematie.