
Skoda a donat un exemplar Enyaq iV către Muzeul Național Tehnic din Praga
Primul exemplar Skoda Enyaq iV de pre-serie a fost donat Muzeului Național Tehnic din Praga.
Constructorul din Mlada Boleslav a intrat în cursa pentru electrificare la finalul anului 2019. SUV-ul cu zero emisii Enyaq iV a debutat în septembrie 2020, iar primul exemplar a părăsit linia de asamblare a uzinei din Cehia în luna noiembrie a aceluiași an.
Acum, Skoda Enyaq iV a devenit piesă de muzeu. Mai exact, Skoda a donat chiar primul exemplar de pre-serie către Muzeul Tehnic Național din Praga.
La finalul lunii august, Skoda a atins o bornă importantă: peste 100.000 de vehicule iV (adică electrice sau hibride) fabricate la Mlada Boleslav.
via Skoda
-
@seriff, joi, 23.09.2021 20:57
tu esti fratele lui Edikk?
-
Nsrei, vineri, 24.09.2021 06:58
Asta dovedește că electricele sunt deja imoral de uzate moral. Mai grav este că deși se prevestește apocalipsa, ne au năpădit ursii copulari care umbla pe străzi mai ceva decât mașinile. Desi apocalipsa va veni, așa cum inexorabil ne este anunțat, ea va veni din cauza chestiilor chinezesti. Deoarece chinezul face de vreo treizeci de ani cel mai mare joc piramidal din lume. ... Facem și noi, dar d astea mai mici...un bancorex, un city
-
Seriff, vineri, 24.09.2021 08:54
Nu, sunt vocea ratiunii, te rog nu ma asocia cu un astfel de personaj.
-
@Seriff, vineri, 24.09.2021 13:08
esti foarte modest, pentru un sofer de duba.
-
Kirotractor, vineri, 24.09.2021 14:40
Mai bine i-ați fi donat o Enykaq d-asta lu nevastă-mea, că văzută din spate e liceu, dar din spate e muzeu. :-)
-
Kirotractor, vineri, 24.09.2021 14:41
Erată - normal că din față e muzeu. :-P
-
Seriff, vineri, 24.09.2021 15:37
Nu sunt sofer de duba, dar si daca eram, macar aveam un job, tu ce ai?
-
Dutz, vineri, 24.09.2021 18:26
Salutari, Din nou prea multă discuție pro și contra electrice. In ciuda faptului ca unii dintre noi ne credem piloți pe străzile publice și mașina, pardon (Mercedesul, Audi-ul, Passatul Golful ca nu zice mai nimeni Volkswagen, BMW-ul sa nu uitam mult hulitul de unii care nu au posibilitatea sa conducă una dintre mărcile bune ale planetei… ei zic ca nu vor), pentru restul mașina este pentru a ajunge dintr-un loc in altul cu rost sau chiar fără rost uneori. Din punctul meu de vedere cei care se deplasează de la A la B (marea lor majoritate), aleg mașina pe considerente strict financiare, adică se întind cât pot (surse proprii, împrumuturi de la rude/prieteni, credit etc.) si își iau maximul pe care si-l pot permite, fără sa tina cont ca vine si partea de întreținere… De ce spunea deplasează pentru ca unii se cam chinuie sa se deplaseze… prea multe mașini pe drum, prea multe butoane si manete, mai ploua si nasol ca ștergătoarelor trebuia schimbate de Moș Craciun dar oricum nu le trebuie 4K la condus, doar nu-i cinema sa vezi chiar tot… totuși ei vor si se bagă sau din contra merg cu 50 km/h peste tot…si așa se produc unele din cele mai grave accidente. Cu siguranța mulți ar fi in viața dacă nu am fi nație de corupți si lenesi si am avea o minima infrastructura rutieră… dar nu-i cazul. Așa sa mai scap de o frustrare, m-ai lăsați-o jos (cei care blamează o marca sau alta si aici ma refer mai ales la BMW), pentru felul in care noi decidem sa “pilotăm” de la A la B. Nu o fii BMW cel mai bun, dar cu siguranța este o marca mai mult decât ok si mulți dintre noi am avut si încă avem plăcerea sa ne bucurăm de ele. Sa revin la subiect… si anume, majoritatea utilizatorilor de mașini vor cumpara electrice când vor fi nici mai mult nici mai puțin accesibile si utilizabile… in rest discuții fără finalizare. Utilizabile (ma scuzați doar pentru unii), partea de autonomie si încărcare… in rest ne cam doare undeva (ca si specie, ca pe aici am văzut/citit unii care sunt mai sfinți decât Sfinții si nu nici de respirat nu respira decât așa din când in când ca poluează, la fel nici fasole sau băuturi acidulate nu consume ca desigur gazele la fel poluează) de unde vine curentul (regenerabil, nuclear șamd.) Nu ma pot abține… asta este ma expun.. la faza cu respiratul mai rar, poate fi o cauza pentru aberațiile si măgăriile care la expun. Ca sa înțeleagă si ei creierul are nevoie de oxigen in primul rând. Din nou la subiect… In ziua in care electricele vor deveni accesibile eu (si nu numai) ma bag fără ezitare, adică de ce nu as vrea mai mult spațiu si o acceleratie mai buna??? Va rog luați pozitiv tot ce am spus ca eu deja ma includ si la tot ce am spus negativ, deșii muncesc sa fiu mai bun nu-s sfânt!!! Cu siguranța faptul ca in România conduc un diesel si unde stau eu in rest un benzinar (ca nu-s diesel-uri), nu-i nici pe departe sursa cea mai mare de poluare ci faptul ca de multe ori ma duc sa am de unde veni… dar cum am spus fanii electricelor nu fac asta… Conduceti cât mei prudent…
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 1 augustKia continuă testele cu noul EV4: a parcurs 10.000 de km pe circuitul NurburgringKia EV4 a parcurs 110.000 de kilometri pe drumurile din Europa și 10.000 de kilometri pe celebrul circuit Nurburgring, totul pentru a demonstra eficiența și durabilitatea pachetului de baterii. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 iulieSchimbare de plan? Primul Lamborghini electric ar urma să nu mai fie, de fapt, electricPotrivit unor noi declarații ale lui Stephan Winkelmann, șeful Lamborghini, primul model electric de serie al mărcii ar urma să nu mai fie, de fapt, electric. Modelul Lanzador, care va fi lansat în 2029, ar urma să primească acum un motor hibrid cu încărcare la priză. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | sâmbătă, 26 iulieSuccesorul lui Audi TT este mai aproape decât crezi. Conceptul ar putea debuta în toamnăPotrivit celor mai recente informații, conceptul care anunță succesorul lui Audi TT ar putea debuta în toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Munchen. Anunțul a fost făcut chiar de șeful mărcii din Ingolstadt. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 24 iulieMercedes-Benz: primele modele electrice cu baterii în stare solidă, lansate până în 2030Mercedes-Benz are în plan să lanseze primele sale modele electrice cu baterii în stare solidă până la finalul deceniului actual. Marca germană a început să testeze noul tip de baterie în iarna acestui an. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 23 iulieDacia pregătește un viitor model electric: lansare în 2026Dacia va lansa un nou model electric până în vara lui 2026. Noul model va fi produs în Europa și promite un preț de pornire de circa 18.000 euro. Citeste tot
Bun, acolo e locul lor, la muzeu, in timp ce masinile diesel merg bine mersi, electricele stau la muzeu unde au si prize.