Skoda a donat un exemplar Enyaq iV către Muzeul Național Tehnic din Praga
Primul exemplar Skoda Enyaq iV de pre-serie a fost donat Muzeului Național Tehnic din Praga.
Constructorul din Mlada Boleslav a intrat în cursa pentru electrificare la finalul anului 2019. SUV-ul cu zero emisii Enyaq iV a debutat în septembrie 2020, iar primul exemplar a părăsit linia de asamblare a uzinei din Cehia în luna noiembrie a aceluiași an.
Acum, Skoda Enyaq iV a devenit piesă de muzeu. Mai exact, Skoda a donat chiar primul exemplar de pre-serie către Muzeul Tehnic Național din Praga.
La finalul lunii august, Skoda a atins o bornă importantă: peste 100.000 de vehicule iV (adică electrice sau hibride) fabricate la Mlada Boleslav.
via Skoda
-
@seriff, joi, 23.09.2021 20:57
tu esti fratele lui Edikk?
-
Nsrei, vineri, 24.09.2021 06:58
Asta dovedește că electricele sunt deja imoral de uzate moral. Mai grav este că deși se prevestește apocalipsa, ne au năpădit ursii copulari care umbla pe străzi mai ceva decât mașinile. Desi apocalipsa va veni, așa cum inexorabil ne este anunțat, ea va veni din cauza chestiilor chinezesti. Deoarece chinezul face de vreo treizeci de ani cel mai mare joc piramidal din lume. ... Facem și noi, dar d astea mai mici...un bancorex, un city
-
Seriff, vineri, 24.09.2021 08:54
Nu, sunt vocea ratiunii, te rog nu ma asocia cu un astfel de personaj.
-
@Seriff, vineri, 24.09.2021 13:08
esti foarte modest, pentru un sofer de duba.
-
Kirotractor, vineri, 24.09.2021 14:40
Mai bine i-ați fi donat o Enykaq d-asta lu nevastă-mea, că văzută din spate e liceu, dar din spate e muzeu. :-)
-
Kirotractor, vineri, 24.09.2021 14:41
Erată - normal că din față e muzeu. :-P
-
Seriff, vineri, 24.09.2021 15:37
Nu sunt sofer de duba, dar si daca eram, macar aveam un job, tu ce ai?
-
Dutz, vineri, 24.09.2021 18:26
Salutari, Din nou prea multă discuție pro și contra electrice. In ciuda faptului ca unii dintre noi ne credem piloți pe străzile publice și mașina, pardon (Mercedesul, Audi-ul, Passatul Golful ca nu zice mai nimeni Volkswagen, BMW-ul sa nu uitam mult hulitul de unii care nu au posibilitatea sa conducă una dintre mărcile bune ale planetei… ei zic ca nu vor), pentru restul mașina este pentru a ajunge dintr-un loc in altul cu rost sau chiar fără rost uneori. Din punctul meu de vedere cei care se deplasează de la A la B (marea lor majoritate), aleg mașina pe considerente strict financiare, adică se întind cât pot (surse proprii, împrumuturi de la rude/prieteni, credit etc.) si își iau maximul pe care si-l pot permite, fără sa tina cont ca vine si partea de întreținere… De ce spunea deplasează pentru ca unii se cam chinuie sa se deplaseze… prea multe mașini pe drum, prea multe butoane si manete, mai ploua si nasol ca ștergătoarelor trebuia schimbate de Moș Craciun dar oricum nu le trebuie 4K la condus, doar nu-i cinema sa vezi chiar tot… totuși ei vor si se bagă sau din contra merg cu 50 km/h peste tot…si așa se produc unele din cele mai grave accidente. Cu siguranța mulți ar fi in viața dacă nu am fi nație de corupți si lenesi si am avea o minima infrastructura rutieră… dar nu-i cazul. Așa sa mai scap de o frustrare, m-ai lăsați-o jos (cei care blamează o marca sau alta si aici ma refer mai ales la BMW), pentru felul in care noi decidem sa “pilotăm” de la A la B. Nu o fii BMW cel mai bun, dar cu siguranța este o marca mai mult decât ok si mulți dintre noi am avut si încă avem plăcerea sa ne bucurăm de ele. Sa revin la subiect… si anume, majoritatea utilizatorilor de mașini vor cumpara electrice când vor fi nici mai mult nici mai puțin accesibile si utilizabile… in rest discuții fără finalizare. Utilizabile (ma scuzați doar pentru unii), partea de autonomie si încărcare… in rest ne cam doare undeva (ca si specie, ca pe aici am văzut/citit unii care sunt mai sfinți decât Sfinții si nu nici de respirat nu respira decât așa din când in când ca poluează, la fel nici fasole sau băuturi acidulate nu consume ca desigur gazele la fel poluează) de unde vine curentul (regenerabil, nuclear șamd.) Nu ma pot abține… asta este ma expun.. la faza cu respiratul mai rar, poate fi o cauza pentru aberațiile si măgăriile care la expun. Ca sa înțeleagă si ei creierul are nevoie de oxigen in primul rând. Din nou la subiect… In ziua in care electricele vor deveni accesibile eu (si nu numai) ma bag fără ezitare, adică de ce nu as vrea mai mult spațiu si o acceleratie mai buna??? Va rog luați pozitiv tot ce am spus ca eu deja ma includ si la tot ce am spus negativ, deșii muncesc sa fiu mai bun nu-s sfânt!!! Cu siguranța faptul ca in România conduc un diesel si unde stau eu in rest un benzinar (ca nu-s diesel-uri), nu-i nici pe departe sursa cea mai mare de poluare ci faptul ca de multe ori ma duc sa am de unde veni… dar cum am spus fanii electricelor nu fac asta… Conduceti cât mei prudent…
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
Bun, acolo e locul lor, la muzeu, in timp ce masinile diesel merg bine mersi, electricele stau la muzeu unde au si prize.