Sistemul de protecție Halo, instrument de marketing: dispozitivul ar putea primi un ecran pentru afișarea de mesaje publicitare
Sistemul de protecție Halo care va fi introdus în Formula 1 din sezonul 2018 ar putea integra un ecran digital pentru afișarea unor mesaje publicitare.
Una dintre principalele noutăți ale regulamentului tehnic pentru sezonul 2018 este introducerea unui sistem de protecție Halo montat pe cockpit, care are rolul de a proteja piloții de impactul cu alte componente în timpul rulării pe circuit.
Sistemul a generat numeroase controverse în rândul piloților, iar ultima noutate ar putea accentua situația. Zak Brown, directorul executiv al McLaren, a dezvăluit că pe dispozitivul Halo ar putea fi integrat un ecran digital pe care să fie afișate anumite mesaje, în stilul "burtierelor" prezente pe canelele televiziunilor de știri.
"Formula 1 a discutat despre o tehnologie digitală, așa că bănuiesc că vom profita de asta. Probabil un fel de "burtieră" care să "curgă", așa cum vedem în cazul burselor de aciuni. Un fel de mesaj", a declarat el.
Totuși, un purtător de cuvânt al Formulei 1 a dezvăluit că mesajele respective nu ar fi dedicate piloților, ci vor fi mai degrabă mesaje cu caracter publicitar pentru sponsorii echipelor.
"Nu analizăm ceva specific pentru Halo, dar întotdeauna căutam noi metode să ne ajutăm partenerii comerciali pentru ca echipele și promoterii să obțină cea mai bună vizibilitate la fiecare cursă. Există un număr de soluții experimentale pe care le testam", a precizat un purtător de cuvânt al Formulei 1.
Via Motorsport
LOL