Siemoneit Racing a prezentat un VW Golf R de 530 CP

Publicat vineri, 08.07.2011 14:41 de Sebastian Toma

Tunerii de la Siemoneit Racing oferă un pachet de maximum 530 CP pentru Volkswagen Golf R, care include şi un sistem de Launch Control şi setări speciale pentru DSG.

Volkswagen Golf R a primit un kit de tunig excepţional de la specialiştii de la Siemoneit Racing. Motorul cu patru cilindri în linie al lui Golf R a ajuns să dezvolte 530 CP în urma modificărilor operate de acest tuner, costul tuturor schimbărilor fiind apropiat de 5.000 de euro. Contra acestei sume, clientul primeşte o unitate ECU reprogramată, o unitate DSG reprogramată, o nouă admisie, un sistem de evacuare din oţel inoxidabil şi un intercooler special. Pentru nivelul maxim de putere, cei de la Siemoneit Racing utilizează alte interne pentru R20, dar nu au specificat preţul acestora.

Programul Siemoneit Racing pentru unitatea DSG permite personalizarea setărilor transmisiei şi include şi o funcţie Launch Control. Cuplul maxim şi turaţia maximă pe care o poate atinge motorul pot fi limitate în vederea protecţiei transmisiei, respectiv a motorului, iar timpii de schimbare a treptelor şi punctele de schimbare pot fi alterate pentru a fi pe placul şoferului. Cei de la Semoneit nu au specificat ce tip de garanţie le este oferit clienţilor care optează pentru aceste modificări extensive, dat fiind sensibilitatea componentelor cu care "jonglează".

Unitatea ECU modificată costă 698 de euro, în timp ce reprogramarea DSG-ului costă doar 298 de euro. Sistemul de evacuare din oţel inoxidabil, realizat din ţeavă cu diametrul de 76 milimetri, costă 1.749 de euro şi include un convertor catalitic din oţel cu 100 sau 200 de celule şi se termină cu două finale cu un diametru de 90 de milimetri. Admisia nouă costă 449 de euro, în timp ce intercoolerul special are un preţ de 1.199 de euro. Pompa de carburant de presiune înaltă, necesară aplicaţiilor de peste 300 CP, are un preţ de 499 de euro. În urma acestor modificări, Volkswagen Golf respectă în continuare normele TUV.

Via | Germancarscene

  • Tika, vineri, 08.07.2011 15:59
    Slabuta

    Dastaru are 850 CP asa ca e fumata asta!!

  • adrian, vineri, 08.07.2011 16:26
    LoganBoy

    Alo colegul Dusterul ala nu mai e masina de strada e masina de competitie plus ca are motor de Nissan GTR..Asta e o masina normala doar un pic modificata si din 2.0l au scos 530cp..Astept Dusterul tau 1.6 de 900 cp:)))

  • Tika, vineri, 08.07.2011 16:35
    @adrian

    Comentariu tau "gresit" o sa ii supere pe elevii care nu au luat bacu' si o sa iasa o disputa pe cinste. "Ce ma intereseaza pe mine ca e de competitie , conteaza ca e dacie are 850 de cai" asta e nivelul nostru cam in general

  • Serd, vineri, 08.07.2011 16:42
    Curios!

    Dupa cum stim,nu e prea greu sa ai multi cai,e greu sa ii pui la roti si sa ii mai si controlezi!

  • Excomunicatorul, vineri, 08.07.2011 16:58
    :)

    Mi-ar placea sa conduc asa ceva. E o masina foarte tentanta.

  • VRS, vineri, 08.07.2011 18:54

    MDA...COSCIUG PE ROTI

  • Mircea, vineri, 08.07.2011 20:04

    Tika presupun ca esti unul dintre frustrati care are ceva cu grupul VAG :)) Pai da-mi voie sa iti zic ca VAG este grupul care a construit Bugatti Veyron Super Sport , un model de serie din fabrica cu 1184 cai putere ! Pe cand Dacia Duster este facuta special pentru acea cursa si are doar 850 CP deci e o nimica toata , nemtii o sa le dea mereu clasa la francezi . Nu stiu cum te-ai gasit tu sa faci comparatie intre acest Golf si acea Dacia Duster care era aproape goala in interior doar ca sa fie mai usoara fara dotari :)) si cu motorul luat de pe GT-R .... pe cand acest Golf are o gramada de dotari si este cu 5 locuri , 4/5 usi si motorul de doar 2.0l ! http://www.evz.ro/detalii/stiri/noul-bugatti-veyron-super-sport-intra-cu-431-kmh-in-cartea-recordurilor-899865.html

  • Mircea, vineri, 08.07.2011 20:08

    in acel articol scrie ca bugatti veyron super sport are 1200 CP (eu citisem undeva ca are 1184 CP , imi cer scuze daca am gresit) in orice caz trebuie sa subliniem ca aceasta masina este una de serie si este o bijuterie pe roti :)

  • noname00, vineri, 08.07.2011 22:26
    Franele

    Nu imi place ca au pastrat franele originale. Sau cel putin discurile. Mi-ar placea sa conduc aceasta masina.

  • hans zimmer, sâmbătă, 09.07.2011 12:08

    De ce sunt foarte putine, sau deloc case de tuning care se ocupa de modificarile unui Renault Megane RS,iar in cazul grupului VAG isi dau coate si nu stiu pe care s-o faca mai aratoasa si puternica???

  • baiatu, sâmbătă, 09.07.2011 18:26
    :)

    Pentru ca megane rs n-are nevoie de modificari...:)

  • @baiatu, sâmbătă, 09.07.2011 20:54

    Nu are nevoie de modificari pentru ca ar insemna sa faca un efort prea mare pentru un produs asa de prost.

  • ScorpyonVAG, sâmbătă, 09.07.2011 22:19
    @

    Imi vine sa plang cand o vad :)) In sensul bun al cuvantului. Mi-as dori o asemenea masina.

  • VAX, marţi, 12.07.2011 23:49

    tot cazan ramane...din cauza concernului ca ea saraca nu are nici o vina

  • VAX, miercuri, 13.07.2011 00:58

    ma gandesc ca oricum e mai buna decat o tigaie Renault...