Showroom-uri pentru Logan
Renault a hotarat sa construiasca o retea de showroom-uri speciale pentru Logan. Modelul produs la Pitesti va fi disponibil in viitor in showroom-urile proprii.
Modelul Logan a fost lansat in toamna anului 2004 si de atunci a inregistrat vanzari foarte mari atat in Romania cat si in Europa. Toate exemplarele produse in uzinele Dacia din Pitesti au fost vandute pana acum.Problema vanzarilor - sau mai bine zis a distributiei - a fost dezbatuta de Renault in ultima vreme, informeaza Autonews.com. Cei de la Renault au dezbatut cu propria retea de dealeri livrarea Loganului si s-a ajuns la concluzia ca modelul sa aiba o retea particulara de dealeri in care sa fie vandut . Astfel, sa ne asteptam sa vedem Loganul in showroom-uri personalizate si nu alaturi de alte modele Renault, ca pana in prezent.
-
ADICA GOLAN (dacia logan), joi, 02.11.2006 09:27me again
faptul ca s-au vandut multe nu inseamna ca e o masina buna ..inseamna ca sunt multi prosti...iar faptul ca acestia vor avea propria lor retea de showroom-uri e bun , ca i va concentra pe toti acolo :)..in rest..mai rar vezi accidente mai grave in care sa fie implicate logan-uri in care sa scape cineva... o fi coincidenta?
-
terminator 2, joi, 02.11.2006 11:12logan dci
SI EU AM UN LOGAN SI EU AM FOST PACALIT DE APARENTE DAR SPER CA DIN 2007 SA VINA DECADEREA CA PREA SAU LAUDAT SINGURI,SI ASA AU PIERDUT BATALIA CU SKODA
-
NeaGoe Basarab, joi, 02.11.2006 11:29Ca asa e romanu...
... nu se poate abtine sa nu isi dea cu stangu' in dreptu'. ADICA GOLAN, ai cumva si ceva statistici care sa dovedeasca ce zici despre accidentele in Logan? Nu de alta, dar in accidente auto au mierlit-o multi si in masini mai galonate decat Logan: Laura Stoica in Clio Symbol, Tinu in Volvo, Lady D in Mercedes. Ce vreau sa spun este ca accidentele tin si de stilul de condus, nu doar de masina. Mai uita-te odata la rezultatele lui Chevrolet Aveo in crash-teste - asta ca exemplu - si dupa aceea sa vorbesti. TERMINATOR 2, imi pare rau ca esti dezamagit de Logan, dar asta nu inseamna ca toata lumea are aceleasi gusturi cu ale tale. In ceea ce priveste "batalia cu Skoda", cum ii zici tu, aceasta nu are cum sa fie pierduta pentru ca NU EXISTA. Oameni buni, intelegeti odata, Logan nu este concurentul Skoda!!!!! Ne-ar place sa ne comparam cu cehii sau, de ce nu, cu coreenii (vezi Hyundai sau Kia), dar Dacia jooaca intr-o liga proprie, deocamdata. Daca vreti Mercedes, luati-va Mercedes, daca vreti second-hand, luati-va second-hand, dar nu mai calcati cu picioarele pline de noroi peste cei care considera ca merita o masina noua la un pret cat de cat accesibil! Am ajuns de tot kkt-ul ca sa laude Loganul strainii, in vreme ce noi strambam din nas de parca ne-am fi nascut in Rolls! Daca ar fi venit Mercedes la Pitesti, ati fi zis ca "e prea scump pentru roman", daca ar fi venit Tata din India, ati fi sarit de fund ca "nu e la acelasi nivel cu Opel sau VW". Oricum o dai nu e bine cu oameni ca voi! Cert este ca la Pitesti este fabricata o masina care se vinde bine atat in tara cat, mai ales, la export. Este un model fabricat si in alte uzine de pe glob si este cel care poarta cu el faptul ca si in Romania se poate face ceva atractiv pentru o anumita categorie de clienti! Parerea mea...
-
unul interesat, joi, 02.11.2006 14:45logan-
Atata timp cat prin aceasta miscare nu se doreste altceva decat o promovare mai accentuat cu scop marire portofoliul de clientii consider ca este o miscare de bun augur.Personal sunt interesat de dealer-at dacia logan. Teama este una considerabila , asupra intentiei de monopol asupra tot ce inseamna produse auxiliare asa cum de altfel se petrece in toate service-urile dacia cu produsul impus ixel.Cereti intr-un service sa vi se repare auto cu vopsea Standox sau Sikkens ?!
-
adica golan, vineri, 03.11.2006 16:21golan de piteshti
dl NeaGoe ...dacia se vinde bine in Romania de zeci de ani..si daca scoteau 2 biciclete sudate si cu umbrela deasupra se vindeau..pt ca romanu de 40 de ani incoace numa asta shtie "dacia".. oricum treaba cu patriotismul e moarta pentru ca e sub sigla renault si nu dacia.banii lor, firma lor..profitul tot al lor..si din moment ce va fi produsa si in alte tari, nu mai avem de ce sa fim mandrii. ok era daca se contruiau in romania inca 3 fabrici si faceau aici 100.000 masini pe an sau 200.000 si le exportau toate.. "si in Romania se poate face ceva atractiv pentru o anumita categorie de clienti! " - exact ce am zis si eu...:) oricum sincer mi se par scumpe si urate.plus combi ul cel nou mai iute seamana cu o utilitara decat cu o mashina de familie.dar din nou..pentru o anumita categorie va fi atractiva . si vom vedea o gramada pe drumurile tarii..si sa fim seriosi sa ajungi sa dai 10.000 euro pt o mashina conceputa din start ca "mashina sub x mii de euro"? gaseshti mashini adevarate la banii ashtia.plus ca daca optezi pt rate sau leasing, te ai ars (asta si in funcite de dealer).. dar poate cine shtie ..poate maine vor fi aici zeci de reply uri ale posesorilor fericiti de loganuri.ce sa zic.. tine si de nivelul de cultura si de imaginatie..unii se multumesc ca au mashina ... altii vor mashina sigura ..altii vor mashina performanta...altii limuzina..altii aspirator de femei..altii unicate .. in ce categorie ai pune un posesor de logan?..si o ultima intrebare..care e farmecul cand parchezi masina intr-o parcare mai aglomerata si vezi in stanga logan ca al tau ? 2-3 mashini mai inkolo inka unul?cand dai 10 mii de euro pe o mashina parca e aiurea cand din 2-3 masini alaturate intr o parcare iti trebuie 10-15 secunde sa ti dai seama care e a ta :)ain't that true? sper sa ne mai auzim p-aci. o zi buna la toata lumea
-
NeaGoe Basarab, luni, 06.11.2006 10:36Doua biciclete si o cruce...
Golan de Pitesti, Daca Dacia scotea cele doua biciclete sudate, cum zici tu, atunci puteam sa ii cantam prohodul, asa cum se intampla acum la Aro, de pilda. Da, Dacia s-a vandut dintotdeauna in RO, dar nu ar fi supravietuit pe termen lung doar din asta!!!! Ca sa traiesti ca producator auto in ziua de azi, trebuie sa mai dai si altora ceva de cumparat, ca Romania nu e insula. Iar Dacia 1300, Nova, cele doua biciclete ale tale cu umbrela - toate astea nu s-ar fi vandut! Partea cu patriotismul - sunt partial de acord cu tine - mai ales partea cu banii si profitul. DAR: parte din banii astia se "scurg" si in tara (cati oameni lucreaza direct sau indirect pentru Dacia?! Si nu ma lua cu salariile din VEST, ca daca nu era Dacia fluierau toti a paguba, iar daca nu le convine salariul ar putea sa plece in alta parte... Zi tu unde????!!!!); "DACIA" este marca ROMANEASCA, indiferent ce spui tu si asta conteaza! Macar asa, putin... daca stim sa ne vedem lungul nasului si suntem capabili sa intelegem ca singuri nu am fi putut merge mai departe de Dacia Nova (din lipsa de bani si tehnologie!!!!!!!!!!) De acord cu afirmatia cu parcarea "la gramada de Loganuri". E nashpa, dar pentru cei care cumpara Logan, atat in tara cat si in afara, se pare ca nu conteaza.
-
adica golan, marţi, 07.11.2006 08:20golan de logan :)
se pare ca incet incet cadem de acord la unele aspecte.pot sa te intreb ce mashina ai? ca nu sunt prea convins ca ai logan :)in rest.. sper sa ajunga si dacia noastra makar ca skoda..si sa mai faca un coupe, un suv, poate o cabrio.. sa ne mai gadile placut privirea. nu variatiuni pe aceeasi tema :)
-
cristi, marţi, 14.11.2006 09:36toti vor dacia ca skoda
inteleg ca toti se uita la capra vecinului si i se pare mai grasa ca a lui (dacia la noi si skoda la cehi - pt. cei care nu pricep aluzia, ca sunt destui prosti), dar ce masina au scos cei de la skoda cand a venit VW la ei si cand s-au apucat sa scoata masini ca cele de la VW? voi repede vreti masini ca skoda, dar problema care se pune e: aveti ma bani sa o cumparati sau asteptati sa se dea second-hand ca sa puteti? :)))) toata lumea se plange ca e urata, ca e proasta, ca e scumpa, ca rad prietenii de voi ca aveti dacie si nu un opel din '94. pacat ca nu va da nimeni credit ca sa faceti rate la masini straine (care sa se deosebeasca de ale altora in parcari ca aveti probleme de personalitate, va caracterizeaza o masina sau un telefon). concluzia: o tara plina de ratati care jignesc tot ce se mai face in tara asta (macar unii sunt in stare)
-
adica logan, vineri, 17.11.2006 08:41pt cristi cu dedicatzie
draga cristi..poate ca tu ai opel din 94, da noi avem mashini noi.. eu cel putzin am una fabricata in februarie 2006...in uniunea europeana..si e pe leasing...asha ca nu te automultzumi cu gandul ca altul o duce si mai rau k tine..si nu cred ca a vrea o mashina mai deosebita e o problema de personalitate..vine doar din faptul ca suntem indivizi cu personalitate, nu un element dintr o turma..daca tzie iti place sa te camuflezi printre altzii k tine e problema ta..una de personalitate. in concluzie..nu shtiu cine e ratatul..
-
YMihai, sâmbătă, 24.03.2007 23:16ptr NEaGoe Basarab
...tovarashe ...bine graiesti. Subscriu la toate posturile tale. Pentru cei ce vor sa vada Loganul ca Skoda ...pentru tristii ce nu tin cont de istorie ...o sa le aduc aminte ceva. Skoda...prin forte proprii...la nivelul anului 1994-1995 nu putea mai mult decat modelul Favorit. Arata cum arata ..si totusi se vindea. Celor care au pretentia sa faca din tantar ...armasar le voi aduce aminte ca primul model facut in colaborare cu Vw a fost Felicia...cu acelasi motor al vechii Skode (ce printre altele avea blocul motor de la vechea surata S 105). Stati cu mainile in bratze pe net si sunteti nemultumiti... Ca aia nu e buna ...ca e scumpa ...etc. Spuneti-mi voi ce masina din clasa Loganului Van (sa zicem varianta Diesel 1.5 DCI) mai cumparati de aceeasi valoare ??? Nu observati putin ca anumite lucruri se modifica in jurul vostru ??? Nu ma pot abtine sa nu va zic faptul k am lucrat in proiectare pe mici elemente de functionalitate ale modelului Logan. Lumea chiar se preocupa acolo ...si statistici se fac mereu. Probleme ce au fost candva ...sunt inlaturate cu eforturi deosebite ...pentru ca noi..romanii...sa fim multumiti...si sa ne iubim masina. Nu spun ca e un model deosebit, insa daca Renault n-ar fi facut acest pas...acum ne-am fi cautat aripi si praguri de schimb pentru vechea Dacia (care pana in anii 1998 - 1999 mergea in pierdere cu fiecare masina cumparata...tot de noi) E normal sa ne dorim mai mult. E firesc sa fim nemultumiti...ptr ca numai prin existenta nemultumirilor a existat evolutie. Propun tuturor celor ce scriu pe acest forum sa spuna mai intai ce masini conduc ...ca sa stim la ce sa ne raportam ..atunci cant parem nemultumiti Multumesc !!!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
M-au spart!!!