Service-ul "curat ca un showroom", ideea unor arhitecţi japonezi
O casă de arhitectură din Japonia a renovat un service cu scopul de a-i oferi un aspect mai prietenos. Acesta se numeşte Speedshop Type One şi elimină toate elementele clasice ale unui service.
Speedshop Type One este numele noului proiect al japonezilor de la Torafu Architects. Vorbim despre conceptul unui service fără podele murdare, fără unelte la vedere şi concentrat pe maşini. Ideea pe care au urmat-o arhitecţii niponi este cea a unui showroom, pentru a întâmpina clienţii într-o atmosferă plăcută, diferită de cea a unui service obişnuit. Primul pas a fost reprezentat de vopsirea încăperii într-o culoare care să scoată în evidenţă automobilele venite "în vizită", ca apoi să deghizeze elevatoarele în aceeaşi culoare.
Arhitecţii au adăugat pereţi falşi pentru a ascunde zonele de depozitare ale uneltelor şi ale pieselor, iar plafonierele au fost deghizate în spatele unor panouri din aluminiu, care reflectă mai multă lumină naturală în atelier. În cazul în care mecanicii vor să transporte anumite obiecte prin atelier, aceştia au la dispoziţie un set de cărucioare dedicate, vopsite tot în gri.
Via Dezeen
Fiabilitate respirata prin toti porii.Asa trebuie sa arate un service pt.japoneze.La atata fiabilitate,nici macar nu ai nevoie de scule.Ultima frontiera...