Sergio Marchionne: "Rechemările în service ar putea duce la scumpirea maşinilor"
Şeful Fiat Chrysler Automobiles se aşteaptă ca maşinile noi să se scumpească dacă se va menţie frecvenţa actuală a rechemărilor în service, unii constructori ajungând să repare chiar şi 10 milioane de unităţi în doar câteva luni.
Sergio Marchionne, CEO-ul Fiat Chrysler Automobiles, consideră că frecvenţa şi volumele rechemărilor în service ar putea să afecteze preţurile maşinilor noi în viitorul apropiat, dacă industria auto va continua acest ritm al recall-urilor. Marchionne crede că tot consumatorii vor avea de suferit, de data aceasta financiar, deoarece producătorii ar putea să scumpească maşinile noi pentru a se acoperi în cazul în care vor avea nevoie să facă o rechemare în ulterior. Presupunerile lui Marchionne ar putea să devină realitate într-o zi, având în vedere că recall-urile le aduc producătorilor de automobile costuri de miliarde de dolari în fiecare an.
Sergio Marchionne: "FCA va supravieţui chiar dacă nu va atinge obiectivele de vânzări"
Vestea bună pentru consumatori este că producătorii de automobile au devenit mult mai prudenţi în felul în care gestionează rechemările în service şi modul în care tratează posibilele probleme. În cadrul Chrysler, de exemplu, au fost angajaţi consultanţi externi pentru a analiza recall-urile precedente şi pentru a găsi situaţiile în care se pot face îmbunătăţiri. De la modul în care se proiectează şi testează o maşină până la felul în care consumatorul este informat că va trebui să vină la service pentru o verificare, americanii de la Chrysler vor revizui totul pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută pentru client.
Sergio Marchionne: "Piaţa din Europa nu şi-a revenit încă"
Sergio Marchionne vrea să dubleze vânzările Jeep în patru ani
Sergio Marchionne consideră că un recall aduce mai multe daune reputaţiei unui constructor decât amenzile aplicate de autorităţi. "Problema este de reputaţie şi îi este aplicată brandului respectiv. Rechemarea în service este o lovitură la profesionalismul celor care lucrează pentru constructorul respectiv şi aceasta este mai dăunătoare decât orice amendă. Nu este ceva ce poate fi ascuns sub preş, nu trece în câteva luni şi trebuie luată în serios la cel mai ridicat nivel", explică Marchionne, şeful Fiat Chrysler Automobiles.
Grupul Fiat confirmă: Lancia va deveni o marcă dedicată exclusiv pieţei italiene
Via AutomotiveNews (înreg.)
asta`i idiot? adica tot eu sa platesc pt ca voi (producatorii de autovehicule) sunteti calici sau incompetenti si dati chix cu masina pe care si asa am platit o gramada de bani?