Segmentul low-cost va creste cu 70% in 10 ani
Potrivit unui studiu polonez, modelele low-cost vor domina piata auto in urmatorii ani.
Piata auto low-cost va creste in urmatorii zece ani cu 70%, la 16 milioane de unitati produse la nivel global, potrivit unui studiu al firmei poloneze de cercetare RL Polk.
In aceste conditii, cresterea estimata pentru sectorul low-cost va duce impunerea acestui segment in piata. Mai precis, avansul celorlalte segmente de pe piata auto nu va tine pasul cu dezvoltarea segmentului modelelor low-cost.
Institutul polonez a catalogat in categoria low-cost masinile cu un pret mai mic de 10.000 de euro. Acesta categorie va fi serios imbogatita in urma venirii pe piata a modelor VW Up, Toyota iQ, minicarul Renault Bajaj si mai ales Tata Nano.
Cea mai mare crestere a productiei de automobile low-cost este prevazuta pentru Asia, mai ales in India. Piata masinilor low-cost in statele cu traditie in productia auto este, de obicei, scazuta, din cauza unui numar mare de masini rulate de buna calitate disponibile, Dacia Logan fiind o exceptie, potrivit RL Polk.
Piata mondiala a masinilor low-cost si a vehiculelor comerciale usoare a crescut anul trecut cu 9%, la 9,4 milioane de unitati, sustine Mediafax.
tot Q7 si S-clas prefera romani