
Șeful VW: “Există semne că mașinile electrice pot deveni cel puțin la fel de profitabile precum cele convenționale”
Herbert Diess, CEO-ul grupului Volkswagen, este optimist că segmentul mașinilor electrice se va dovedi o afacere “cel puțin la fel de bună” ca vehiculele pe benzină sau diesel.
După izbucnirea scandalului Dieselgate în 2015, Volkswagen s-a văzut nevoit să-și schimbe strategia și să se orienteze mai mult către dezvoltarea și lansarea de vehicule cu emisii zero.
Cu o platformă dedicată pentru mașinile electrice din grup, nemții speră că au toate ingredientele necesare pentru un business de succes.
“Există semne că mașinile electrice pot deveni cel puțin la fel de profitabile precum cele convenționale,” a subliniat șeful VW.
În cazul mărcii VW, mașinile electrice ar urma să înregistreze un profit similar cu cele pe benzină sau diesel în jurul anului 2025, potrivit estimărilor făcute de oficialii companiei.
Până în 2030, grupul Volkswagen estimează că va atinge o producție globală de 26 milioane de mașini electrice.
Via Bloomberg
-
inexorabil, vineri, 02.04.2021 14:12
Eh, nu “există semne”, ci există taman certitudini, pe care voi le-aţi cercetat aprioric, fiindcă, de regulă, nu vă lansaţi în absolut nimic cu capul înainte, ca berbecul. De fapt, singura aventură care vă place este exclusiv BANUL (apreciez, totuşi, sinceritatea voastră dezarmantă, chiar dacă detest prioritatea voastră mercantilă!). Aşa că, dragă Herb, nu face pe niznaiul. Oi fi eu fanul vostru, dar, hei, străduiţi-vă să menţineţi o grosime rezonabilă a obrazului…
-
alex_cu_a_mic, vineri, 02.04.2021 14:39
Cand vad articol care are in titlu "CEO VW" nici nu mai citesc titlul, deschid direct articolul si il citesc cap coada pentru ca nenea exprima adevaruri de luat in seama. Ce omite insa sa ne zica in articolul de fata, este cum vor atinge profitabilitatea asta? Prin mentinerea preturilor? Prin scaderea costurilor? Prin cresterea volumelor? Prin ieftinirea bateriilor? Incet incet incep sa imi creez un motto precum are PMC cu dieselul: Zi de zi aceiasi intrebare, cand vor deveni electricele accesibile?
-
X, vineri, 02.04.2021 14:59
@alex_cu_a_mic Evident ca va fi vorba de un cumul de factori: - cresterea volumelor - abundenta ofertelor de modele electrice si concurenta producatorilor - cresterea infrastructurii de incarcare care va elimina range anxiety - usurarea procesului de incarcare de la statiile electrice publice - ieftinirea bateriilor prin imbunatatirea tehnologiilor si aparitia de alte tipuri de baterii care sa ofere preturi competitive. Toate acestea vor mai lua circa 3-4-5 ani pana se va vorbi la modul real de accesibilitate generala pentru modelele electrice.
-
inexorabil, vineri, 02.04.2021 18:29
Căpcăune, uită-te mai întâi cum stai cu “scorul” şi apoi întreabă-te ce “revelaţii” stârneşti cu aiurelile tale scremute, care nu denotă decât răstălmăciri şi demonism nemărginit… Intrigantul cu pricina pur şi simplu schimbă paradigma: pune excesul în locul normalităţii şi apoi formulează întrebări “retorice”. Tactică din manualul Securităţii Poporului SRI! Accidentele de teapa ta şi toate ale Creaţiei nu vor da socoteală la JdA, ci vor fi tocmite direct la supliciu! Până atunci însă, rămâi prin preajmă şi ţine-te straşnic cu mâna de falcă, fiindcă am de gând să-i aplic operaţii estetice. Fălcii minţii, desigur.
-
@ACE, vineri, 02.04.2021 22:09
eu pana la serviciu consum minim 10-11%, e drum mixt, juma oras juma extern, cu un 1,6 turbo, pun doar vpower la 1,43lire/l. calculeaza acum..
-
inexorabil, vineri, 02.04.2021 23:11
Orbeţii tot orbeţi…Deşi situaţia “fosilelor” denotă, în mod ÎNVEDERAT, că implementarea “înaltelor tehnologii” n-a determinat ieftinirea produselor (dimpotrivă!), ei se agaţă, ca înecatul de pai, de promisiuni…inexistente (cumva i-au asigurat expres producătorii şi nu ştim noi?) legate de o ipotetică accesibilitate financiară, “peste nu mulţi ani” (aşa cum se mângâie ei singuri în naivitatea lor, care le-a devenit literă de lege), a jucăriilor electrice. Iar şacalii reţelelor energetice atâta aşteaptă! Globalizarea e-fanteziei. Băieţi, noi (ne animă cea mai bună credinţă, parol!) vă sugerăm să tociţi potecile (doar) către…Dacia Spring. Singura care poate face…primăvară în sufletele voastre aprig dornice de schimbare…Păi, şi normal: materialele din Spring vi se vor părea “premium” faţă de ceea ce vă propun Daciile “fosile”. Până atunci însă, musai băgaţi…cărbuni în cuptoarele îndatoririlor corporatocratice, ca să vă meritaţi şi ultimul (euro)cent. În loc de epilog – de aceea este Terra (nu doar rromanika) fascinantă: fiindcă sclavii care s-au jurat să fie îngropaţi sclavi îşi divinizează profitorii “grijulii” şi “mărinimoşi” cu ei până-n pânzele violete. Doamne fereşte să scapi chiar şi doar o curbură de literă nefavorabilă la adresa idolilor supradumnezeieşti.
-
Baba Vanga, luni, 05.04.2021 10:34
Exista semne...
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 2 octombrieÎmbunătățiri pentru Polestar 3: arhitectură la 800 V și încărcare cu 350 kWConstructorul suedez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri majore pentru modelul Polestar 3. Vorbim despre o arhitectură de încărcare la 800 V, o putere de încărcare de până la 350 kW și până la 680 de cai putere. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 26 septembrieChinezii de la Chery lansează noul Tiggo 4 în România: start de la 22.990 de euroConstructorul chinez de automobile a inaugurat primul showroom "flagship" la noi în țară. Cu ocazia acestui eveniment special a fost prezentat și noul Tiggo 4, un SUV hibrid care pornește de la 22.990 de euro în România. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 22 septembrieStellantis prezintă un nou tip de baterie: autonomie mai mare cu 10%Stellantis a început să testeze un nou tip de baterie care va fi prezentă pe viitoarele sale mașini electrice. Noua baterie promite o autonomie mai mare cu 10%, dar și performanțe mai bune decât bateriile actuale. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 17 septembrieBMW: Noul iX3 intră în producție la finalul lunii octombrie. Asamblat în UngariaConstructorul german de automobile anunță că noul iX3, primul model din noua eră Neue Klasse, va intra pe linia de asamblare a uzinei din Debrecen, Ungaria, la finalul lunii octombrie. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 15 septembriePorsche Taycan Turbo GT, record pe sfertul de milă în AustraliaPorsche Taycan Turbo GT, cea mai puternică versiune a modelului de performanță electric, a stabilit un nou record în Australia. Modelul a bifat un timp record pe sfertul de milă pe Sydney Dragway. Citeste tot
A simtit (cumva) DEJA mirosul banilor?! Eu cred ca da..... Dar sa citim si ceea ce ne intereseaza pe noi - CONSUMATORII.... Un articol foarte explicit (din 30.03.2021), din Spania, cu o fotografie a momentului foarte graitoare. Cât costă să parcurgi, in medie, o distanta de 100 km cu mașina ta * benzina E95 - 7,17 €/100 km; * motorina - 5,08 €/ 100 km; * GNC (gaz comprimat) - 2,93 €/100 km; * Electricitate (incarcare acasa) - 2,21 €/100 km; * Electricitate (incarcare RAPIDA, de la statii publice) - 6,16 €/100 km Ministerul pentru tranziția ecologică și provocarea demografică ( MITECO ) a dezvoltat un site web unde puteți verifica cât costă parcurgerea a 100 km cu o mașină electrică, indiferent de ce este. Se numește Eurox100km; vă spunem cum funcționează Fie că este vorba de un vehicul electric sau de un vehicul de ardere, atunci când se calculează costul de utilizare, măsura adecvată este cea care arată care este prețul călătoriei pentru 100 km. Vezi: https://movilidadelectrica.com/cuanta-cuesta-recorrer-100-km-con-tu-coche-electrico-sea-cual-sea/ P.S. In Romania preturile sunt ceva mai mici, nu cu mult...(10-15%)...