Şeful Volkswagen: "Vom vinde 10 milioane de maşini în 2014"
Martin Winterkorn, CEO-ul Grupului Volkswagen, estimează că va atinge obiectivul de vânzări stabilit pentru 2018 va fi atins în decursul anului curent.
Grupul Volkswagen îşi va atinge obiectivul de vânzări în 2014, cu patru ani înainte de termenul iniţial, anunţă englezii de la Autocar citând CEO-ul companiei. Planul original al lui Martin Winterkorn, şeful grupului VAG, era ca Volkswagen Group să obţină vânzări cumulate de peste 10 milioane de unităţi până în 2018. Din moment ce anul 2013 le-a adus acestora 9.7 milioane de unităţi vândute, cu 400.000 de unităţi mai mult decât în 2012, reprezentanţii VAG sunt încrezători în şansele lor de a-şi realiza planul înaintea termenului.
Şeful Volkswagen: "Avem destule mărci pentru moment"
Rezultatele bune din ultimii ani i-au făcut pe cei de la Volkswagen să-şi mute prognoza pentru 2015, drept răspuns la vânzările care au crescut peste aşteptări în 2012 şi 2011. Cu excepţia Skoda, toate mărcile din concernul Volkswagen au obţinut creşteri ale vânzărilor în 2013, de la Volkswagen, până la Bentley şi Lamborghini. Cei de la VAG sunt încrezători, deoarece toate mărcile din grup prezintă semne bune pentru anul 2014, marca Skoda având o creştere de 10% în primele două luni ale anului curent, iar lansarea modelelor Fabia şi Suberb nu va face decât să suplimenteze rezultate precum cele realizate în primele două luni ale anului, spun experţii din industrie.
Volkswagen plănuieşte un brand low-cost, rival pentru Dacia
Şeful concernului Volkswagen consideră că vehiculele hibride plug-in oferă cel mai mare potenţial pe piaţa auto în prezent, deoarece prezintă şi un motor cu tehnologie convenţională şi sunt mai uşor acceptate de consumatori. Acestea vor ajuta la mărirea numărului de puncte de încărcare pentru vehicule electrice la o scară mare şi vor învăţa utilizatorii să folosească un vehicul electric, chiar dacă vor avea sub capotă şi motoare cu ardere internă. În urma fazei de acomodare, utilizatorii vor scăpa de anxietatea privind autonomia redusă a unui vehicul electric şi riscul unei ”pene”, vehiculele electrice urmând să fie văzute drept ceva normal pe şosea.
Via Autocar
pai nu ai ce sa iti alegi ca masina noua. au o gama variata de modele si omu are de unde sa isi aleaga. service-urile sunt raspandite peste tot si nu sunt scumpe ca la alte marci.