Şeful Volkswagen: Vom avea cu 10% mai mulţi salariaţi în 2012
Martin Winterkorn a declarat că este posibil să crească numărul angajaţilor concernului Volkswagen de la 449.000 la jumătate de milion până la finele anului viitor.
Martin Winterkorn, şeful Grupului Volkswagen, a declarat într-un interviu recent că se aşteaptă ca numărul angajaţilor să crească cu 10% în decursul anului 2012. Mai precis, Winterkorn le-a spus celor de la Bild am Sonntag că este posibilă creşterea numărului total de salariaţi de la 449.000 la 500.000. Angajările vor fi făcute la nivel global, iar acestea vizează nu doar creşterea volumului de producţie, ci şi nivelului de eficienţă al companiei. Winterkorn nu a precizat cum vor fi repartizaţi noii angajaţi ai concernului, fiind posibilă o împărţire între producţie, vânzări şi alte departamente, sau concentrarea pe un anumit departament.
În septembrie, Winterkorn declara în cadrul unui interviu pentru Automotive News Europe că vizează reducerea costurilor şi mărirea profiturilor în vederea atingerii primei poziţii în clasamentul mondial al producătorilor de automobile. În 2018, cei de la Volkswagen vor să vândă peste 10 milioane de unităţi şi să aibă o marjă de profit de peste opt procente. Până atunci, toate mărcile din concern trebuie să atingă planurile de creştere aferente şi să atingă obiectivele impuse de Winterkorn şi echipa sa.
Cheia succesului celor de la Volkswagen este reprezentată de maximizarea producţiei de vehicule cu plaformă modulară. Această platformă le permite să reducă costurile de dezvoltare şi de producţie, să ofere cu uşurinţă mai multe versiuni ale aceluiaşi model şi să schimbe rapid caractersticile unui vehicul la comercializarea sub altă marcă. Platforma modulară utilizată până în prezent a dus la reducerea costurilor pe unitate cu 20 de procente, iar timpul necear producţiei unui vehicul a fost redus cu 30 de procente, spun cei de la Volkswagen, pe lângă modificările vizibile la nivel de client: reducerea masei totale şi reducerea consumului de carburant.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
mda... iar eu pt ca am mancat multa ciocolata, voi stoarce mai mult puroi la urmatorul cos... chiar intereseaza pe cineva lucrurile astea? Winterkorn tata scuteste-ne de marketingul ieftin...