Șeful Volkswagen: “Trebuie să reducem costurile dacă vrem să avem resurse pentru dezvoltarea și producția de masă a mașinilor electrice”
“Imperiul Volkswagen” este acum mai preocupat de nivelul costurilor, eficiența fiind un cuvânt de ordine pentru CEO-ul Herbert Diess. Grupul german “nu mai are nevoie de alte branduri”, ci vrea să-și sporească resursele pentru dezvoltarea și producția de masă a mașinilor electrice.
Trendul global de reducere a emisiilor a determinat constructorii auto să-și regândească strategiile și să găsească modalitățile pentru reducerea costurilor și suplimentarea bugetelor cu dezvoltarea și inovarea.
În acest context, dar și impulsionat de scandalul Dieselgate, grupul Volkswagen susține că eficiența este una dintre prioritățile pentru viitorul apropiat, astfel încât să obțină fondurile necesare pentru dezvoltarea și producția de masă a mașinilor electrice.
“Nu mai avem nevoie de alte branduri. Cu câteva excepții, putem să obținem profit pe toate segmentele cu brandurile din portofoliu,” a declarat Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen.
Grupul german investește circa 80 de miliarde de euro pentru achiziția de baterii și dezvoltarea mașinilor electrice, având și o alianță cu Ford care să permită ambilor producători să-și împartă costurile.
Diess susține că dezvoltarea viitoarelor “produse”, fără o atenție sporită la nivelul costurilor, ar fi o “strategie periculoasă” în industria auto de astăzi.
Via Reuters
si costurile masinile cand scad? ca tot cresc? golful luat de nou acum 10 ani nici gand sa il mai iau cu acelasi pret in euro. ok, e inflatie, dar parca au crescut cam prea mult.