Șeful Volkswagen: mașinile hibride plug-in, necesare datorită plafonării interesului pentru modele electrice
Thomas Schafer, CEO-ul mărcii Volkswagen, a declarat că mașinile care primesc motoare hibride cu încărcare la priză au început să crească în popularitate. Asta, în detrimentul mașinilor electrice, care se confruntă cu o plafonare a interesului din partea clienților.
Cele mai multe mărci de volum au început deja să se concentreze asupra unui viitor exclusiv electric. Începând din 2030, aproape toți producătorii au în plan să vândă doar modele electrice. Deși în ultimii ani, vânzările de mașini electrice au crescut considerabil, această piață se confruntă acum cu o plafonare a interesului din partea clienților pentru aceste mașini.
Drept urmare, unii producători au început să se concentreze mai mult asupra modelelor cu motoare hibride, văzute până acum ca fiind "poduri" de tranziție de la motoarele termice la cele electrice. Una dintre aceste mărci este Volkswagen. Thomas Schafer, șeful mărcii germane, a declarat că mașinile cu motoare hibride plug-in sunt necesare în acest moment.
„Încă avem nevoie de această tehnologie de tranziție”, a spus Schafer. El mai adaugă faptul că interesul pentru mașinile electrice a început să plafoneze, iar interesul pentru modele hibride a crescut deodată în ultimele 6 luni.
Mai mult, Schafer a precizat că modelele hibride din gama producătorului de la Wolfsburg vor fi disponibile pentru mai mult timp. Cu toate acestea, Volkswagen nu va sacrifica dezvoltarea viitoarelor modele electrice. Tehnologia hibridă rămâne, în viziunea mărcii germane, doar o tehnologie de tranziție către mașinile electrice.
via Carscoops
Ce sens nebănuit pe acest cuvânt hulit....plafonare..... După ce în repetate rânduri a fost folosit să fardeze intervențiile brutale ale guvernului U$L în economia de piață românească, plafonarea apare acum ca tendință europeană (globală aș zice) naturală de dezumflare a unui ”trend” impus artificial prin restricții și subvenții exagerate. Dacă luăm în calcul și efectele loviturii economice pe care o suferă Europa după ce și-a anunțat predarea voluntară către piața electricelor dominată de chinezi.....pare că băieții ăștia care s-au grăbit să sară direct la mașini cu baterie (VW, Ford și nu numai) intuiesc oarecum relaxarea ambițiilor climatice exagerate ale UE, de vreme ce recunosc de superioară direcția ”întârziaților” și ”reticenților” japonezi de pe locul 1 mondial.