Şeful Volkswagen: "Hyundai a învăţat să facă maşini bune"
Martin Winterkorn, şeful VW Group, a declarat că Hyundai a învăţat să facă maşini bune şi consideră că producătorul coreean a crescut semnificativ calitatea modelelor sale.
Martin Winterkorn a făcut o serie de declaraţii favorabile la adresa mărcii Hyundai într-un interviu acordat unei publicaţii germane. Se pare că şeful concernului Volkswagen este îngrijorat mai mult de succesul celor de la Hyundai decât de evoluţia viitoare a japonezilor de la Toyota. După cum ştiţi, Grupul Volkswagen intenţionează să devină producătorul auto numărul unu în lume până în 2015. Declaraţia lui Winterkorn ar schimba perspectiva acestora la atacul poziţiei fruntaşe a clasamentului producătorilor de automobile din lume din moment ce şi-a exprimat public recunoaşterea pentru marca sud-coreeană.
"Îi respect în mod deosebit pe cei de la Hyundai. Hyundai a învăţat să facă maşini bune.", a declarat Martin Winterkorn în cadrul interviului acordat publicaţiei germane Focus. Totodată, oficialul din Wolfsburg consideră că modelele Hyundai se ridică la un nivel calitativ bun, mai ales dacă le comparăm cu generaţiile precedente. Singurul impediment în calea Hyundai ar fi moneda sa naţională extrem de slabă. Spre exemplu, puteţi cumpăra 3.588 woni coreeni cu doar 10 RON, iar 100 de woni sud-coreeni reprezintă 0.06 euro.
Analiştii din industria auto i-au dat dreptate lui Winterkorn în ceea ce priveşte potenţialul mărcii Hyundai şi succesul pe care îl poate atinge această marcă în condiţiile în care îşi păstrează progresul. "Are dreptate. Hyundai s-a bucurat de o creştere enormă în materie de vânzări şi profitabilitate în ultimii ani. Toyota nu trebuie uitată din punctul de vedere al competiţiei – fiind un rival puternic, dar Hyundai este un rival extrem de serios", a declarat Stefan Bratzel, şeful departamentului de cercetare în domeniul automobilelor de la Universitatea de Ştiinţe Aplicate Bergish Gladbach din Germania.
"Cei de la Hyundai nu se mulţumesc doar să construiască maşini ieftine. Construiesc maşini ieftine şi bune. Singurul lucru care îi trage în jos este imaginea de marcă. Hyundai nu a devenit încă un brand respectabil în lumea auto.", a declarat Ian Fletcher, un analist al pieţei din partea IHS Automotive. Acesta consideră că Hyundai a atins deja nivelul de calitate oferit de producătorii japonezi de automobile. Totodată, Fletcher a apreciat şi metodele inovatoare de vânzări aplicate de Hyundai în Statele Unite ale Americii.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Afirmatia asta nu e spusa fara cap. S-ar putea ca Hyundai sa fie urmatorul brand din gradina WV