Șeful Stellantis: Normele de emisii Euro 7 sunt inutile
Potrivit șefului Stellantis, Carlos Tavares, normele de emisii Euro 7 sunt inutile, în contextul în care "nu aduc beneficii pentru clienți și nici pentru mediul înconjurător."
După multe amânări, normele de emisii Euro 7 ar urma să fie implementate începând cu luna iulie 2025. Chiar și așa, noul standard mult mai restrictiv nu este privit cu ochi buni de foarte multe persoane din industria auto.
Șeful Volkswagen crede ca normele Euro 7 vor afecta cel mai tare segmentul de mașini mici, care se vor scumpi considerabil. De aceeași părere este și Carlos Tavares, CEO-ul Stellantis.
Mai mult, Tavares crede că noile norme sunt inutile, în contextul în care nu aduc beneficii nici pentru clienți, dar nici pentru mediul înconjurător.
"[n.r. Euro 7] Nu este util, este costisitor, nu aduce beneficii clienților, nu aduce beneficii pentru mediu," a declarat Carlos Tavares.
Zilele propulsoarelor termice sunt numărate, oricum, pe Bătrânul Continent. Chiar în urmă cu câteva zile, Parlamentul European a decis în favoarea interzicerii comercializării de mașini noi, diesel și pe benzină, în Europa, din 2035.
via Motor1
-
Flavius, vineri, 24.02.2023 12:47
Luptam pentru salvarea planetei pana o prajim de tot ! Se pare ca imbecilitatea a fost democratic raspandita pe planeta asta!
-
Mike, vineri, 24.02.2023 12:53
plâng dinozaurii europeni cu lacrimi de crocodili că deşi ştiau din 1964 că maşinile distrug atmosfera şi viaţa pe pământ şi deşi ştiau de ani şi ani de zile că EURO7 intră în vigoare .... deşi au MILIARDE PROFIT.... plâng ca nişte ipocriţi şi mincinoşi nenorociţi ! Vine Tesla cu model 2 şi vă mătură de pe piaţă !!! Mercedes, BMW care au fost zguduiţi puternic de Tesla în SUA, nu mai zic nimic, bagă maxim pe electrice. Tesla sunt compania care fură cel mai mult din clienţii celorlaţi din istorie şi..... şi.... compania care reuşeşte cel mai bine să reţină pe cei care sunt deja clienţii lor, din istorie !! Pe termen lung, praful se alege, de cei care merg cu prosteala şi care nu îşi fac temele bine sau îşi bat joc de clienţi. Dar vine, vine şi Tesla model 2.
-
Alfica, vineri, 24.02.2023 13:18
O nu, în ce societate trăim. Vorba lui Homer Simpson: Toți sunt proști în afară de mine.
-
Mike, vineri, 24.02.2023 13:26
Inafara.
-
Flavius, vineri, 24.02.2023 13:38
@ Mike Q.E.D.!
-
Vali, vineri, 24.02.2023 15:07
Pai nimic nu e until PENTRU constructori! Eu cred ca si limitele de viteza ar trebui scoase, sa anuleze toti DPF, sa ia numai dizal Euro 1 si vom trai toti cu plamanii curati si fericiti pana la adanci batraneti.
-
Seriff, vineri, 24.02.2023 15:09
Normal ca nu sunt utile, euro 6 e suficient, euro 7 sunt inutile exact ca masinile electrice, nu le vrea nimeni, sunt scumpe si degeaba. Practic cu masurile astea vor incuraja piata SH
-
Mircea Badea, vineri, 24.02.2023 20:43
e buna orice masura noua, fiecare graunte de cenusa conteaza, iar cine vrea masina noua isi ia oricum. totusi credeam ca le-a crescut pretul in ultimul timp tocmai ca sa fie actualizate, in ce au bagat banii daca nu pt asta? in cripto-conturi? apropo, cand dispare mafia cripto care polueaza maxim si e "dark bank" pe fata?!!
-
Gigi Spoitoru', sâmbătă, 25.02.2023 07:59
Încă unul care vrea să fie sinucis sau să-și ia concediu pe termen nelimitat precum ăla de la Toyota.
-
Superior, sâmbătă, 25.02.2023 08:04
@Flavius - te înșeli. În realitate se vrea: să n-ai nimic, să mănânci gândaci și "orașe" de 15 minute, adică lagăre. Din 2035 vei merge doar cu transportul public și doar când ți se va permite. Vezi pe YouTube ce se întâmplă la Oxford
-
adig01, sâmbătă, 25.02.2023 09:23
Pe cât puneți pariu că treaba asta cu electrificarea este lobby chinezesc. Ei or să aibă de câștigat cel mai mult. Așa cum au zis și cu centralele nucleare (lobby rusesc) că nu sunt bune și că cel mai bun e gazul.
-
quest, sâmbătă, 25.02.2023 18:46
am inteles ca nu mai e mult petrol. hai sa facem un efort si sa -l terminam. pe urma vom termina si contrazicerile ideolofice.
Wonka, sâmbătă, 25.02.2023 21:53Ce se mai predă azi în școli, tot treaba aia cu “se termină petrolul în 20-30 de ani”?
-
Dutz, sâmbătă, 25.02.2023 19:45
Așa am înțeles si eu quest, acum mulți ani… se pare ca nu am “înțeles” corect… ;) Or fi si normele E7, dar mai inutil este sa “dai drumul” mașinilor electrice când sunt insuficient dezvoltate si sunt încărcate cu electricitate care poluează, baterii de tot rahatul si care ca gătesc sute de kg… parcă ne-am întoarce la euro 2 (maxim). Sper sa apăra cineva cu cohones sa spună adevarul despre mizeria si poluarea care o produc Electricele de astăzi, dieselgate este copil mic fata de ce mizerie fac Electricele.
Dutz, sâmbătă, 25.02.2023 23:15*și care cântăresc… pentru “deștepții” care nu si-au dat seama.
-
Snow, luni, 27.02.2023 10:52
Ce nu spune articolul dar ar trebui sa se subinteleaga este ca vorbim aici de un 'raport cost-beneficii' : cat si ce ar costa implementarea Euro 7 si ce beneficii ar aduce. Cate miliarde trebuiesc cheltuite, cate mii de joburi pierdute, cate zeci de modele ar disparea (devenind prea 'bune' , prea 'ecologice' dar si prea Scumpe pentru clientul obisnuit) pentru iluzorii zecimi de procent de imbunatatire 'ecologica'. Si asta cu doar cativa ani inainte de prapastia 'electrica' in care EU si-a propus si si-a promis sa se arunce incepand cu 2035 !
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 18 decembriePolestar obține un nou împrumut de 600 de milioane de dolariCompania suedeză Polestar a anunțat săptămâna aceasta că a încheiat un acord de împrumut în valoare de până la 600 de milioane de dolari cu acționarul său majoritar, Geely Holding din China. Citeste tot -
INDUSTRIE | joi, 18 decembrieȘeful de design de la Mercedes-Benz pleacă din companie după aproape 30 de aniGorden Wagener, șeful de design al germanilor de la Mercedes-Benz, a anunțat că vrea să plece după o carieră de aproape trei decenii. A desenat modele legendare, inclusiv SLR McLaren. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 17 decembrieEste oficial. UE renunță la interzicerea mașinilor termice din 2035În urmă presiunilor venite din toate părțile, Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035. În schimb, obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 cu 90% comparativ cu nivelul din 2021. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 16 decembrieNissan vrea să lanseze 10 modele Nismo până în 2028Nissan își va dubla gama globală de modele de performanță Nismo, ajungând la 10, ca parte a unui amplu plan de redresare al producătorului japonez. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 16 decembrieHonda sărbătorește 60 de ani de la prima victorie din F1 cu un ceas specialAceastă colaborare în ediție limitată marchează 60 de ani de la prima victorie a Honda în Formula 1. Pe 24 octombrie 1965, Honda RA272 a câștigat Marele Premiu al Mexicului, devenind prima mașină japoneză care a obținut o victorie în F1. Citeste tot
Absolut corect. Efectul pentru mediu este nesemnificativ , mai ales daca tinem cont de faptul ca ar trebui sa fie in vigoare doar 10 ani pentru ca pur si simplu din 2035 nu se mai poate comercializa nici o termica , nici macar hibrid plug-in, in schimb mananca masiv resurse financiare care ar fi folosite pentru dezvoltarea mobilitatii electrice.Euro 7 nu este decat o frana in calea electrificarii. Plus inca ceva ; daca masinile mici se scumpesc pana la disparitie (din lipsa previzibila a vanzrilor) , unde e "ecologia". De circulat tot se va circula dar , in loc de masini mici si putin poluante vor fi folosite vechituri pana la epuizarea fizica si balene de 2 tone care vor transporta cel mai des cate o persoana.