Şeful Seat: "SUV-ul pe care îl vom lansa în 2016 este crucial pentru viitorul mărcii"
Jürgen Stackmann, CEO-ul mărcii Seat, afirmă că SUV-ul pe care constructorul îl va lansa în 2016 este esenţial pentru viitorul producătorului din Martorell şi că acesta va aduce marca înapoi la profit.
Seat speră la o revenire rapidă după cei opt ani în care a pierdut peste 1.4 miliarde de euro, iar viitorul SUV al mărcii este printre elementele pe care conducerea se bazează pentru a reveni la profit. Jürgen Stackmann, CEO-ul mărcii Seat şi fostul şef al departamentului global de marketing al Volkswagen Group, consideră că strategia folosită până acum pentru marca din Martorell pentru a creşte vânzările a fost o idee nefericită, dar că SUV-ul cel nou va reuşi să atragă noi clienţi pentru Seat şi va readuce marca spaniolă la profit. Stackmann se referă la introducerea în gamă a modelului Exeo, o versiune renăscută a lui Audi A4 în straie de Seat şi la viitorul crossover compact anticipat de conceptul IBX.
De la preluarea conducerii companiei, Stackmann a luat numeroase măsuri pentru reducerea costurilor, dar situaţia financiară a mărcii iberice pare să fie nefericită şi în 2014, dar noul şef al companiei afirmă că are sprijinul întregului concern Volkswagen pentru următorii ani şi că are soluţia pentru atingerea profitului în viitorul apropiat. Crossoverul pe care Seat îl va lansa în 2016 va fi esenţial pentru viitorul mărcii, deoarece va accesa un segment care reprezintă 10% din piaţa europeană. SUV-ul de la Seat va completa noua gamă împrospătată a mărcii, care îşi pune bazele în noua generaţie a lui Leon, aşteptată să fie un succes comercial în Europa cu toate variantele sale de caroserie.
Contrar strategiei pe care o ţintesc francezii de la PSA Peugeot-Citroen, şeful Seat nu consideră că extinderea în afara regiunii EU27 este o idee bună pentru compania pe care o conduce. Piaţa de pe Bătrânul Continent este compusă din aproape 15 milioaen de unităţi pe an, iar Stackmann consideră că Seat are spaţiu suficient de creştere de la cota de două procente pe care o realizează marca în prezent. Cei de la Seat preferă să-şi îmbunătăţească imaginea şi să îşi extindă reţeaua europeană în loc să abordeze alte continente şi pieţe, cum au făcut competitorii lor.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Se stie ca Wolksvagen are ceva probleme cu marca proprie Seat pe care au incercat mereu sa o imbunatateasca si care se auzea la un moment dat ca ar fi vrut sa o vanda.Totusi,per ansamblu Seat are masini dragute enumerand aici modelul Alhambra care mie imi place foarte mult.Referitor la noul SUV sper sa aiba succes.Va conta foarte mult aspectul dar nu in ultimul rand si pretul.