Șeful Peugeot-Citroen vrea modele electrice pentru Opel, dar să fie profitabile
Șeful PSA Peugeot-Citroen susține că Opel ar putea să dezvolte doar modele electrice, dar numai dacă germanii pot face profit din această schimbare.
doar mașini electrice începând din 2030. De altfel, predecesorul lui Lohscheller, Karl-Thomas Neumann, a încercat să facă din Opel un brand al mașinilor electrice, pornind de la tehnologia GM a lui Chevrolet Bolt și, astfel, a apărut “fratele” Opel Ampera-e, modelul 100% electric de 204 CP.
Via Autonews
-
Andy, luni, 11.09.2017 15:33
@Edikkk Vezi ca faci o confuzie. Bolt, nu Volt. Volt-ul e hibrid plug-in si in generatia actuala (a 2-a) nu a venit in Europa ca in cazul celei precedente. Vezi ca Ioniq are doua variante hibride: non-plug-in si plug-in. Plus varianta electrica 100%. Le cam incurci pentru un pasionat de masini eco. Eu personal sunt curios ce se va intampla cu Ampera-e si daca se va vinde in final in Europa tinand cont ca e un model 100% GM si e produs in SUA alaturi de varul Bolt. Probabil ca tot Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial si mai ales in Europa.
-
Edikkk, luni, 11.09.2017 16:59
Stiu foarte bine diferenta dintre Volt si Bolt si suratele lor europene. Ce vream sa spun ca prima Ampera (aa... da, aici am gresit ma referam la Ampera fara e final, scuze) sau Volt, cea PHEV ma refer este hibrida in adevaratul sens al cuvantului Da, la Ioniq cea non-plug-in este o gluma proasta, cea plug-in este relativ ok dar tot nereusita, cea full-electrica este implementata bine si are pret ok Problema la ioniq care doream sa o evidentiez ca variantele cele 3 difera si ascund la versiunea non-plugin un simulacru de hibrida (este de fapt un mild-hibrid similar la Suzuki swift SHVS) Scuze, pentru confuzia creata de mine, ati avut dreptate. Da, foarte probabil noua Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial (fara sa luam China in considerare care este parca o piata aparte :D ) si posibil si in Europa (dat fiind ca inafara de Zoe nu are rival in Europa) Apropo de noua Leaf, prezentarea a fost ... excelenta ! Lasand la o parte faptul ca este full-electrica, prezentarea a fost jos palaria (mai putin engleza unor japonezi :D dar ca si cadrul, informatii, amploare au dat clasa la multe prezentari auto !!!)
Citeste si
-
INDUSTRIE | marţi, 16 decembrieNissan vrea să lanseze 10 modele Nismo până în 2028Nissan își va dubla gama globală de modele de performanță Nismo, ajungând la 10, ca parte a unui amplu plan de redresare al producătorului japonez. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 16 decembrieHonda sărbătorește 60 de ani de la prima victorie din F1 cu un ceas specialAceastă colaborare în ediție limitată marchează 60 de ani de la prima victorie a Honda în Formula 1. Pe 24 octombrie 1965, Honda RA272 a câștigat Marele Premiu al Mexicului, devenind prima mașină japoneză care a obținut o victorie în F1. Citeste tot -
INDUSTRIE | luni, 15 decembrieVolkswagen va închide, pentru prima dată, o fabrică din GermaniaVolkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. Citeste tot -
INDUSTRIE | sâmbătă, 13 decembrieSeat și Cupra inaugurează uzina de baterii din Barcelona: 1.200 de baterii produse zilnicSeat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. Citeste tot -
INDUSTRIE | vineri, 12 decembrieBMW marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. Citeste tot
Opel Ampera-e sau Volt este o masina electrica foarte buna Are un range cam mic, dar este o masina buna, sau cel putin o masina cu adevarat hibrida !! Hyundai Ioniq nu este o hibrida reala... este un mild-hibrid practic si nu as considera-o ca o masina hibrid-electrica in nici-un caz.