
Șeful Peugeot-Citroen vrea modele electrice pentru Opel, dar să fie profitabile
Șeful PSA Peugeot-Citroen susține că Opel ar putea să dezvolte doar modele electrice, dar numai dacă germanii pot face profit din această schimbare.
doar mașini electrice începând din 2030. De altfel, predecesorul lui Lohscheller, Karl-Thomas Neumann, a încercat să facă din Opel un brand al mașinilor electrice, pornind de la tehnologia GM a lui Chevrolet Bolt și, astfel, a apărut “fratele” Opel Ampera-e, modelul 100% electric de 204 CP.
Via Autonews
-
Andy, luni, 11.09.2017 15:33
@Edikkk Vezi ca faci o confuzie. Bolt, nu Volt. Volt-ul e hibrid plug-in si in generatia actuala (a 2-a) nu a venit in Europa ca in cazul celei precedente. Vezi ca Ioniq are doua variante hibride: non-plug-in si plug-in. Plus varianta electrica 100%. Le cam incurci pentru un pasionat de masini eco. Eu personal sunt curios ce se va intampla cu Ampera-e si daca se va vinde in final in Europa tinand cont ca e un model 100% GM si e produs in SUA alaturi de varul Bolt. Probabil ca tot Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial si mai ales in Europa.
-
Edikkk, luni, 11.09.2017 16:59
Stiu foarte bine diferenta dintre Volt si Bolt si suratele lor europene. Ce vream sa spun ca prima Ampera (aa... da, aici am gresit ma referam la Ampera fara e final, scuze) sau Volt, cea PHEV ma refer este hibrida in adevaratul sens al cuvantului Da, la Ioniq cea non-plug-in este o gluma proasta, cea plug-in este relativ ok dar tot nereusita, cea full-electrica este implementata bine si are pret ok Problema la ioniq care doream sa o evidentiez ca variantele cele 3 difera si ascund la versiunea non-plugin un simulacru de hibrida (este de fapt un mild-hibrid similar la Suzuki swift SHVS) Scuze, pentru confuzia creata de mine, ati avut dreptate. Da, foarte probabil noua Leaf va face grosul vanzarilor la nivel mondial (fara sa luam China in considerare care este parca o piata aparte :D ) si posibil si in Europa (dat fiind ca inafara de Zoe nu are rival in Europa) Apropo de noua Leaf, prezentarea a fost ... excelenta ! Lasand la o parte faptul ca este full-electrica, prezentarea a fost jos palaria (mai putin engleza unor japonezi :D dar ca si cadrul, informatii, amploare au dat clasa la multe prezentari auto !!!)
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 2 octombrieVolvo: un milion de mașini comercializate cu motor hibrid PHEVVolvo a atins borna de un milion de mașini comercializate echipate cu propulsor hibrid cu încărcare la priză. Aproape un sfert din vânzările mărcii sunt reprezentate de modele dotate cu acest motor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 1 octombriePREMIERĂ: BMW va avea o uzină conectată la o conductă cu hidrogenBMW va deveni primul producător de mașini din lume care va avea o uzină conectată la o conductă de hidrogen. Uzina din Leipzig, Germania va avea această conductă funcțională începând din 2027. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 30 septembrieSubaru își ia rămas bun de la Legacy: ultimul exemplar, produs în SUASubaru a retras definitiv din producție modelul Legacy. Ultimul exemplar al modelului de clasă medie a fost produs în Statele Unite, la uzina Subaru din statul Indiana. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 30 septembrieAdio, Ford Focus ST. A fost produs ultimul exemplarFord a produs ultimul exemplar al lui Focus ST, versiunea cea mai puternică a modelului compact, la uzina de la Saarlouis din Germania. Producția versiunii obișnuite a lui Focus va lua sfârșit în noiembrie. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 29 septembrieMitsubishi Colt nu va mai primi o generație nouă în EuropaMitsubishi a anunțat că nu va pregăti o generație nouă pentru cel mai mic model al său, Colt. Constructorul japonez se va concentra mai mult pe SUV-uri și crossovere. Citeste tot
Opel Ampera-e sau Volt este o masina electrica foarte buna Are un range cam mic, dar este o masina buna, sau cel putin o masina cu adevarat hibrida !! Hyundai Ioniq nu este o hibrida reala... este un mild-hibrid practic si nu as considera-o ca o masina hibrid-electrica in nici-un caz.