Şeful Opel: "Vreau să schimbăm poziţionarea noastră pe piaţă"
Karl-Thomas Neumann, CEO-ul Opel, a anunţat dorinţa sa de a repoziţiona marca Opel pe piaţă în vederea evitării suprapunerii cu fraţii de concern de la Chevrolet.
Karl-Thomas Neumann, CEO-ul Opel, doreşte să diferenţieze marca pe care o conduce de sora sa de concern, Chevrolet. Declaraţia lui Neumann, citată de Automotive News, merge în aceeaşi direcţie cu cea făcută de Dan Akerson, CEO-ul General Motors, în urmă cu câteva zile, în care şeful GM vorbea despre diferenţierea mărcilor Opel şi Chevrolet pe piaţa din Europa, acestea suferind de o uşoară suprapunere în prezent, care provoacă probleme de poziţionare în Europa. Karl-Thomas Neumann a declarat, în cadrul congresului Automobilwoche din Berlin, că lucrează la diferenţierea mărcii Opel de Chevrolet pe piaţa din Europa şi va urma o repoziţionare a acesteia în viitorul apropiat.
Declaraţiile făcute recent de Karl-Thomas Neumann şi Dan Akerson contrastează cu opiniile lui Thomas Sedran, actualul CEO al Chevrolet Europe, care a declarat la Salonul Auto de la Frankfurt că interacţiunea dintre Chevrolet şi Opel este "foarte mică". În trecut, Thomas Sedran a fost şeful de strategie al mărcii Opel şi a fost şi CEO interimar al mărcii din Ruesselsheim până când a venit Karl-Thomas Neumann la conducere. Prin mutarea şefului de strategie al mărcii Opel la conducerea Chevrolet, cei de la General Motors speră să evite canibalizarea ulterioară a celor două mărci prin delimitarea clară a produselor viitoare.
Actualul CEO al mărcii Opel, Karl-Thomas Neumann, spune că marca din Ruesselsheim este pe drumul cel bun, reuşind să-şi păstreze cota de piaţă în primele zece luni ale anului cu acelaşi nivel obţinut în 2012. Odată ce această afirmaţie va fi confirmată de datele ACEA, Neumann se va putea mândri cu o realizare importantă pentru marca Opel, a cărei cotă de piaţă a scăzut de la un an la altul în ultimii 15 ani. Cu toate acestea, CEO-ul Opel susţine că nu există încă motive de sărbătoare, deoarece 2014 va fi un alt an dificil, dar marca pe care o conduce se aproprie cu paşi siguri de profitabilitate, graţie măsurilor luate pentru a reduce cheltuielile din reţea.
Via Automotive News (înreg.)
In prezent, Opel e un Chevrolet mai scump, adica o masina proasta!