Şeful Lamborghini: “Suntem copleşiţi de popularitatea lui Aventador J“
Lamborghini susţine că nu se aştepta la o astfel de primire călduroasă pentru Aventador J. Italienii au probat declaraţia cu statistici înregistrate pe canalele de socializare, Google şi Youtube.
Deşi a fost creat în doar 6 săptămâni, Aventador a reuşit să adune un capital de imagine impresionant pentru Lamborghini. O declară însuşi Stephan Winkelmann, preşedintele constructorului din SantAgata Bolognese. Se pare că publicul a digerat extrem de bine premiera italienilor, făcând din Aventador J nu numai vedeta standului, ci a întregului Salon Auto de la Geneva.
Pentru a confirma popularitatea creaţiei unice, Lamborghini a dat publicităţii şi o scurtă statistică a expunerii modelului în această perioadă:
- mai mult de 21.5 milioane de căutări pe Google.
- cel mai popular clip video al săptămânii pe Youtube cu filmul “Aventador J - the making of“.
- câştigătorul titlului “Best of show“, acordat de revista olandeză Autoweek la Salonul de la Geneva.
- un trafic zilnic record pe site-ul www.lamborghini.com
- peste 6800 de postări pe Twitter cu o expunere de peste 40 de milioane de afişări.
După publicarea datelor oficiale, Stephan Winkelamnn a declarat: “Ştiam că Aventador J este un produs special, dar nu ne-am aşteptat la o asemenea reacţie copleşitoare a publicului. Suntem mulţumiţi de tot ceea ce a atras acest model şi promitem că vom duce mai departe limitele designului şi tehnologiei pentru modele şi generaţii viitoare.“
via l carscoop
nu mai spune. pai cand faceti o asemenea bestie de masina, care arata precum navele spatiale la ce draq sa te astepti? lambo cu aventador J este la capatul opus cu ce a produs bentley cu suv-ul lor frumoasa si bestia sunt intr-o singura masina si cocosatul de la notre dame e alta