Șeful BMW: "Tesla nu prea face parte din segmentul premium"
Oliver Zipse, șeful BMW, este de părere că Tesla nu prea face parte din segmentul premium. Între timp, Tesla a comercializat mai multe mașini (în primele 9 luni ale anului) în SUA decât Mercedes-Benz.
Ca orice alt producător de automobile, Tesla are o mulțime de fani, dar și foarte mulți contestatari. Oliver Zipse, șeful BMW, face parte din ultima categorie.
Oficialul german nu s-a abținut, în trecut, de la comentarii la adresa modelelor Tesla, iar situația s-a repetat și în cel mai recent interviu online oferit publicației Handelsblatt.
Potrivit lui Zipse, Tesla nu este chiar o marcă premium. Totodată, acesta este de părere că BMW pune mai mult accentul pe satisfacția clienților decât producătorul american de automobile electrice.
"Tesla nu prea face parte din segmentul premium. Cresc foarte puternic prin reduceri de preț. Noi nu am face asta din moment ce trebuie să reziști în timp. Ceea ce ne deosebește este standardul nostru de calitate și fiabilitate. Avem aspirații diferite în ceea ce privește satisfacția clienților," le-a spus Oliver Zipse celor de la Handelsblatt.
Între timp, însă, Tesla a întrecut Mercedes-Benz la vânzările de automobile din SUA, în primele nouă luni ale anului. Astfel, Tesla este al treilea brand de lux, după numărul de mașini vândute, din această țară.
via Bloomberg
Potrivit știrii, Tesla nu este premium, ci brand de lux, Rolls și Bentley sunt la grădiniță. Până acum la vânzările mărcilor premium în SUA, Tesla nu apărea deloc, era pusă în topul cu restul mărcilor, au făcut presiuni și-au ajuns direct brand de lux, în condițiile în care Mercedes, Bmw, Lexus nu sunt de lux, poate doar modelele cele mai scumpe.