Şeful Audi: "Vom deveni producătorul premium numărul unu în lume"
Rupert Stadler, şeful mărcii Audi, se arată încrezător cu privire la şansele mărcii din Ingolstadt de a deveni producătorul premium numărul unu în lume în următorii ani.
Odată cu ocuparea celui de-al doilea loc în clasamentul mondial al producătorilor de automobile premium, cei de la Audi vor să ridice ştacheta şi mai sus. Rupert Stadler, şeful mărcii Audi, a declarat că marca pe care o conduce va ajunge pe primul lor în clasamentul vânzărilor pe segmentul premium, dar nu a anunţat dacă va atinge acest ţel cu mult înaintea anului 2015. Se pare că nemţii se bazează pe noul A1 şi pe alte modele similare pentru a atinge acest obiectiv.
"Ţinta noastră este să devenim marca premium numărul unu în lume. Nu se va întâmpla în 2010. Nu se va întâmpla nici în 2011. Dar se va întâmpla cu siguranţă.", a declarat Rupert Stadler, şeful mărcii Audi.
A1 pare să fie o parte importantă a noii stategii a celor de la Audi, dar aceştia doresc să evite o ascensiune meteorică în favoarea unei creşteri treptate a vânzărilor. Tocmai de aceea, se vor mulţumi cu răspunsul favorabil al dealerilor şi al clienţilor care au făcut deja comenzi şi nu vor forţa nota cu acest model pentru a-i depăşi pe liderii actuali ai segmentului premium – BMW Group. Pe de o parte, cei de la Audi au motive să fie încrezători, deoarece sunt singurii care oferă un model premium de clasă mică sub marca lor.
Succesul mărcii din China este atribuit de directorii Audi faptului că au intrat pe această piaţă în urmă cu 20 de ani. Tocmai de aceea nu se simt lezaţi de faptul că Mercedes-Benz şi BMW i-au depăşit la vânzări în decursul acestui an, din moment ce piaţa auto din China a devenit cea mai mare piaţă auto din lume, iar piaţa din SUA a rămas pe locul doi. Cei de la Audi consideră că succesul pe care l-au înregistrat în ultima perioadă este datorat în mare parte faptului că au investit în cercetare în 2009 şi au proiectat modele noi, care au început să debuteze pe piaţă şi să atragă atenţia clienţilor. Cu toate acestea, decizia de a investi în China şi în modele noi pe timp de criză nu este cea mai riscantă decizie pe care Rupert Stadler declară că a făcut-o. Directorul mărcii Audi consideră că decizia cea mai riscantă pe care a luat-o în ultimii 20 de ani a fost intrarea în Le Mans cu un motor trubodiesel şi lansarea lui R8 – un model important pentru organizaţia Audi.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
-
eu, joi, 24.06.2010 18:30
da sigur, cum sa nu... si Mercedes, BMW, Infiniti si Lexus o sa-i aplaude... vise placute celor de la Audi
-
edi80, joi, 24.06.2010 19:11:)))
da lasati...in alta viata:)))
-
Bobo, joi, 24.06.2010 19:46audi premium?
Audi se autodeclara marca premium. Avand in vedere ca motoarele lor premium sunt si pe skoda...mult succes. Am o limuzina premium cu motor de skoda...supeeer. Adevarul e ca mai bine imi cumpar o skoda cu motor de audi. Asa parca suna mai bine.
-
krajla, joi, 24.06.2010 20:11Cu tot respectul
Pana atunci ar mai trebui sa schimbe politica modelelor atat de asemanatoare in VAG, in special bordul a4 a5, care totusi dupa nume sunt modele diferite sau de exempli farul a4/jetta 2010.
-
LauCalin, joi, 24.06.2010 20:21
Eu nu as zice ca e imposibil. Ganditi-va unde era Audi acum 10-15 ani, ce gama de masini avea si unde este acum. Cu um marketing bine pus la punct nu este imposibil (ganditi-va ca totusi Audi se vinde bine desi de foarte multe ori este comparat cu VW), insa e adevarat ca va fi foarte greu.
-
Abraxas, joi, 24.06.2010 20:46Rupert Stadler va deveni cel mai probabil in 2012 presedintele VW Group
In 2012, actualul presedinte VW Group Martin Winterkorn va implini 65 ani , prin urmare se va pensiona iar candidatul principal la functia executiva cea mai inalta in VW Group este Audi CEO, Rupert Stadler . Potrivit presei germane, Martin Winterkorn va ocupa din 2012 actuala pozitie a mentorului sau Ferdinand Piech si anume functia de presedinte al consiliului de admnistratie VW Group, Ferdinand Piech urmand sa aibe oficial un rol onorific desi in realitate cel mai probabil va continua sa aibe in continuare cel mai important cuvant in VW Group .
-
ian, joi, 24.06.2010 20:59
vag sunt nambar uan la marketing....corect!la restu-s ...ceilalti...ii stiti voi...
-
335i, joi, 24.06.2010 21:14
La ce trend ascendent au avut in ultimii 10 ani cred k isi pot indeplini acest plan. In prezent e pe locul 2 la mica difenra de primul loc, dar cu siguranta nu cred k va fi un lider detasat in acest segment ocupat de cele 3 marci premium. de la un trimestru la altul primul loc se schimba.
-
@cocalarii prezicatori de mai , joi, 24.06.2010 21:16exceptand unu
audi e mai bun ca merc si bmw din diverse motive, si da audi o sa depaseasca merc si bmw, pentru ca in primu rand au curajul si tupeul sa faca asa ceva. numai bn
-
BMW, joi, 24.06.2010 21:49audi dreams to become BMW
Audi nu va ganditi ca BMW doarme asta e tot ce vreau sa va spun. Soferii de audi sunt femei care le place frumusetea. Soferii BMW sunt barbati puternici care le plac cerculete si liniute si sunt soferi mai devotati marcii BAVAREZE si cu siguranta sunt abonati la viitoarele modele ,. Cel ce a urcat pe BMW nu va mai da inapoi niciodata , puterea BAVAREZA e un virus cu 6in linie. Referitor la R8 si small car BMW in urmatorii ani va scoate un super car , deoarece de mult se aude city car si super car. E greu sa ajungi pe cineva de sus care vinde la nivel global cu 20-30 de procente si e in continua ascensiune cum e BMW vs Audi. Asa ca BMW e BMW .\ Bayerische Motore Werke.
-
BMW, joi, 24.06.2010 22:58Original
ALde minus care imi dati , si Adio sau audi ca e cam tot pe acolo. Cand o sa fiti asa prezenti in lista precum e BMW in lista de mai jos atunci o sa fiti nr1 in lume. BEST ENGINE IN THE WORLD 2010. .1. Motoare mai mici de 1,0 litri Toyota: 1,0 litri 2. Motoare între 1,0 şi 1,4 litri Volkswagen: 1.4 TSI 3. Motoare între 1,4 şi 1,8 litri BMW-PSA: 1,6 turbo 4. Motoare între 1,8 şi 2,0 litri BMW: 2,0 diesel 5. Motoare între 2,0 şi 2,5 litri Audi: 2,5 turbo 6. Motoare între 2,5 şi 3,0 litri BMW: 3,0 Twin Turbo cu injecţie directă 7. Motoare între 3,0 şi 4,0 litri BMW: 4,0 V8 8. Motoare peste 4,0 litri Mercedes: 6,2 AMG
-
BMW_CS, joi, 24.06.2010 23:18Audi SHIT
Vai de capu' lor, mai intai sa faca masini de calitate ca ia depasit VW ; au inceput sa faca masini asa pe banda rulanta numa sa iasa banu' dar nu si ca sa fie multumiti posibilii clienti. desigur ca audi a prostit multi prosti cu bani care nu stiu sa faca o comparatie si cu alte modele inainte sa achizitioneze o masina ( de ex o persoana de genul asta normal ca nu s-ar mai uita la un passat ,ca tot face parte din grupul VAG, cand el are bani de un A4 care este un esec total , poate nu in materie de vanzari, dar in ceea ce priveste confortul si dinamica este varza) Probabil ca o sa ma injure multi aplaudaci AUDI sau frustrati care si-au luat-o in bot de la aceasta marca si nu vor sa recunoasca. Asa ca Audi mai are de mancat pana sa depaseasca BMW, Mercedes si Lexus.
-
mowgli, joi, 24.06.2010 23:34@bmw
"Soferii BMW sunt barbati puternici care le plac cerculete si liniute" Ca fan BMW ar trebui sa stii ca un BMW inseamna mai mult decat liniute si cerculete.Eu nu ma includ in categoria de mai sus.Oi fi mascul, dar nu-s puternic, nu-s viril, nu-s ciumeg, nu-mi plac cerculetele si nu-mi plac liniutele si daca fac cerculete le fac ca sa invat sa controlez maisina, departe de ochii lumii si mai ales de trafic.
-
BMW, vineri, 25.06.2010 00:16@mowgli
Nu are nimic liniuta cu ca si mie imi place nu inseamna ca fac liniute in piata centrala , sunt locuri sigure unde nu ridici oamenii pe capota.
-
Bavrezu', vineri, 25.06.2010 00:32BMW rules!
Audi este o masina buna si demna de luat in seama dar nu se poate compara cu BMW din mai multe puncte de vedere. BMW ramane masina celui care iubeste sportivitatea, eleganta si vrea sa fie diferit. Inca nu a reusit nimeni sa detroneze BMW nici la capitolul "fun to drive" nici la tehnologie. Sorry AUDI
-
Razor, vineri, 25.06.2010 00:41@bmw_cs
esec total materie confort? bmw nu o sa ajunga in viata vietii lor la confort si la calitatea interiorului unui audi. de dinamica nu ma leg ca recunosc suprematia bmw-ului. pacat de pasionati gen mowgli ca ii faci de rusine cu comentariile tale, cap de ridiche ce esti, du-te in germania si intreaba orice neamt ce parere are de bmw sau audi ori mercedes si or sa iti raspunda ca is niste masini fantastice, depinde doar de gusturi. nu te vezi ce penibil esti, auzi la el isi pune nicku bmw_cs, tu crezi ca cineva te baga pe tine in seama, crapa-ti-ar toba de pe 316 tds nu valorezi nici macar cat ciuperca de pe degetu de la picior de la ala ce spala wc-urile de la audi, pinguin castrat
-
Viper, vineri, 25.06.2010 00:51@bavarezu
ai intrat vreodata intr-un S klasse, sa vezi tehnologie? vorbesti numai sa te afli in treaba? orice sistem de la airbag, esp sau abs mai intai apar pe mercedes..sa stii si tu asta cand vine vorba de tehnologie, confort, lux sa spui MERCEDES deja expresia "fun to drive" ma scoate din minti. ce intelegi fun to drive, cerculete si drifturi? din cauza "fun to drive" se intampla nenorociri pe sosea ca vin tarzani ce uita ca nu is in jungla si ii pun in pericol si pe ceilalti iar cel ce doreste sa fie diferit, isi alege un Maserati, Jaguar, Bentley, Ferarri Fiorano, cu siguranta nu un benveu
-
bavarezu', vineri, 25.06.2010 01:17Citeste si vei afla
@ Viper, Printre altele detin si un Jaguar. In consecinta tind sa ma consider impartial la comentarii. Tehnologie nu inseamna airbaguri. Astea sunt nimicuri ce sunt la asteptarile oricarui cumparator din acest segment. Studiaza te rog Efficient Dynamics, cine are cele mai premiate motoare din lume (BMW are 50 de premii); citeste aici: http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year Gasesti tabelul in josul paginii. Vezi cine ia anual premiul pentru tehnologie si cine sunt cei mai copiati. Nu ar fi rau sa vezi si cu cine se compara toata lumea... Nu, nu e Mercedes. De-aia si Audi aspira catre ei. Documenteaza-te te rog si in domeniul noilor tehnologii gen Active Steering, BMW Sun Reflective Technology, Active Seat continuous passive motion seating comfort technology, si altele... Fun to drive este pentru cine stie. Incearca un BMW. Vei vedea despre ce vorbesc. De asemenea, BMW-ul da, este diferit. Ai avut iocazia sa stai intr-un BMW M sau un Individual de exemplu? Dar un Hartge, un Alpina sau un Schnitzer? la factorul FUN BMW conduce cu brio. Jaguarul, este diferit dar nu sta nici la fiabilitate, nici la handling, nici la sportivitate langa un BMW. Este rara, este aparte, insa nu este cea mai fiabila si nici ieftina de intretinut.
-
@ Bavarezu', vineri, 25.06.2010 01:29Audi este marca auto bavareza nr 1 !
http://www.audiworld.com/ ; http://www.insideline.com/audi/s4/2010/comparison-test-2010-audi-s4-vs-2009-bmw-335i.html ; http://www.autobild.de/artikel/audi-a8-gegen-bmw-7er-im-vergleich_1162923.html ; http://www.autobild.de/artikel/vergleich-audi-a8-mercedes-s-klasse-bmw-7er_1122271.html ; http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/im-vergleichstest-audi-tt-bmw-z4-porsche-boxster-nissan-370-z-1792856.html ; http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-a8-bmw-7er-mercedes-s-und-porsche-panamera-im-vergleich-1837382.html ; http://www.autobild.de/artikel/jaguar-xj-gegen-bmw-7er-im-test_1142165.html ;
-
MCD, vineri, 25.06.2010 01:54OMG
iarasi incepeti ma, audisti, bemvisti si ce mai sunteti, cum apare o stire despre bmw sau audi sariti ca arsi, comentati ceva obiectiv si terminati in .... .., "cel mai destept cedeaza", dar in cazul fanior bmw si audi nu exista "cel mai destept" doar cel mai..... (completati voi) important e sa ajungi pe locul 1 si sa ramai acolo cat mai mult, ca daca ajungi pe locul 1 o perioada scurta inseamna ca ai ajuns degeaba, ca ai mintit, te-ai folosit numai de marketing si atat
-
Alex, vineri, 25.06.2010 03:06Stefan Jacoby va fi noul presedinte Volvo Cars
Actualul presedinte VW America, Stefan Jacoby va fi foarte probabil noul presedinte Volvo Cars incepand din luna august 2010 cand se asteapta finalizarea vanzarii Volvo Cars catre Geely ( http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100624/OEM02/100629918/1257 ) . Tot legat de Volvo Cars, devine tot mai clar faptul ca nu Geely a cumparat Volvo ci statul chinez . Presa suedeza a anuntat ca un fond de investitii (cu capital de stat) cu sediul in orasul Daqing va cumpara 40 % din actiunile Volvo Cars ( http://swedishwire.com/business/5147-chinese-state-fund-to-buy-stake-in-volvo ) .
-
LauCalin, vineri, 25.06.2010 03:28@Bavarezu'
Fanii BMW au iesit din nou la atac. Numai bine sa se mai destinda putin atmosfera.:)) Bavarezu' zice ca: "BMW ramane masina celui care iubeste sportivitatea, eleganta si vrea sa fie diferit." Sportivitate, da, de acord. Eleganta: Mercedes?. Ceva diferit: Audi, Lexus, Infiniti, Volvo... Alfa? A, nu, stai, ca astea nu au castigat Engine of the year. Asta mi se pare cel tare pretex sa-ti cumperi o masina. De parca restul isi fabrica motoarele cu piese din containerele de gunoi ale lui BMW :)) Stiti ce mi se pare mie culmea? Ca nici un proprietar de Audi nu spune ca nu e multumuit de masina lui, decat fanii BMW. Asta ar trebui sa va dea putin de gandit (asta daca ati auzit si de altceva in afara de BMW). Apropo de Efficient Dinamics, cauta pe automarket.ro sa vezi cum s-a facut de cacao BMW cu sistemul lor "minune" de reducere a consumului, iar sistemul BlueMotion al lui VW a iesit pe un loc fruntas. Iar despre Fun to Drive, chiar aseara am vazut la Top Gear un versus intre 911, Aston Martin DB9 si un M6. M6 (pret aprox. 80 000 de lire) era cel mai puternic (500 CP), iar 911 (65000 de lire), desi avea cam 370 CP (nu mai stiu exact), a fost cu 6 sec/ tur mai rapid. Daca esti curios episodul o sa fie in reluare in seara asta de la 18:00 pe Discovery. Sti cand sa spui ca e foarte tare AC Schniter, Hartage sau Alpina? Dupa ce vei da o tura cu AMG sau, mai ales cu Brabus. Din toata povestea asta, ce vreau sa intelegi este nu ca BMW mi se pare o marca de 2 lei (nici nu poate fi vorba de asa ceva), ci faptul ca nu sunt doar ei si restul lumii, asa cum sustii tu si BMW. Nu am nimic cu nimeni, dar inainte sa faceti comentarii taioase mai uitat-va si in ograda altora ce stiu, nu va mai bazati pe orgoliu. In conditiile in care nu vreau sa intru in detalii legate de tehnologie, ca poate se bulverseaza de tot topicul asta. Mowgli, eu unul iti inteleg tristetea de a-ti place aceasi marca si tie... si altora.
-
BMW, vineri, 25.06.2010 05:35@adio
Ce interior are seria 7 cu Nappa ii da clasa lui a8. De ce comparati sula cu degetul ??? Oare cum credeti astia 20 de pe forum sunteti mai destepti ca cei 1.3 milioane de soferi BMW ??? pe langa 1 milion ai celor de la audi. e diferenta de 300 000 de oameni care au zis da BMW e mai bun si imi cumpar BMW nu ma uit ca BMW-ul e mai scump ca audi cu 3000-5000$ dai cat o fi dar sa-mi iau un Bavarez care nu ma va trada la niciodata. Imi rade inima cand vad ca CALIFORNIA merge pe mana BMW.
-
tzenu_bmw, vineri, 25.06.2010 07:59comentati va rog.........
2 constructori cu acelasi nivel tehnoloigic......... insa diferiti in ce ofera....... marea batalie se da intre BMW si MERCEDES........ de cand i lumea....... AUDI mai bine ar renunta la suprematia mult dorita.......si sa faca legea printre VOLVO,SAAB,CADILLAC,LEXUS si mai sunt.........
-
LauCalin, vineri, 25.06.2010 10:11@tzenu_bmw
de cand lumea? Amice, nu ma apuc acum sa-ti explic de ce spui prostii. Iti spun numai ca te inseli si iti recomand sa te interesezi ce istorie are Audi (si ce facea mai ales in anii '30-ca sa ti se para oarecum interesant, iti spun numai ca Audi a avut inclusiv recorduri mondiale de viteza) Oricum, ma bucur ca tu consideri Volvo inferior lui BMW. Sunt linistit ca unul ca tine nu va avea niciodata un Volvo, un SAAB sau un Lexus.
-
@ BMW, vineri, 25.06.2010 11:39Marca BMW nu a vandut NICIODATA 1.3 milioane de masini ci grupul BMW ( BMW, Mini, Rolls-Royce )
Marca BMW nu a vandut pana in prezent niciodata 1.3 milioane unitati anual . Vorbim de grupul BMW ce contine si marca Mini ce vinde anual peste 250,000 de unitati . In 2009 diferenta in favoarea BMW era de 25,000 fata de Mercedes si de 70,000 fata de Audi . In urmatorii 3 ani Audi va lansa noi serii de modele si anume Audi A7 (octombrie 2010), Audi Q3 (martie 2011 ), Audi Q1 (2012) si Audi R4 (2013) , modele ce vor inclina decisiv balanta in favoarea Audi .
-
Andi, vineri, 25.06.2010 11:56Off-topic?
Din moment ce grupul VAG a fost in 2009 al III-lea constructor mondial si are ca target primul loc pana in 2018, AUDI va beneficia de puterea grupului in tot ce inseamna marketing si R&D. Referitor la unii fani BMW, multi dintre voi sunteti, in esenta, niste "aplaudaci". Nu vad nicio diferenta intre cei ca voi, care sustin cu tarie faptul ca X e cea mai tare masina si cei care tin cu o anumita echipa sau chiar un anumit partid politic, mai ales ca nici nu aveti cum sa argumentati afiliatia. Din punct de vedere psihologic, acest lucru se explica prin simplul fapt ca aveti o viata monotona, banala, plictisitoare, "maro" si constatati ca fericirea va cuprinde atunci cand afirmati prostii de genul: X e cel mai tare. + pt. Viper, Razor, Mowgli, Bavarezul, LauCalin, 335i - pt. krajila (esti mai primitiv decat permite legea referitor la afirmatia ta privind A4 si A5. Oare Seria 3 are acelasi bord ca Seria 3 coupe? Cum e posibil???? Are 2 usi in plus !!! FTW :)) ) BMW (sincer sa fiu, cainele meu, daca ar vorbi, s-ar exprima mai bine ca tine) tzenu_bmw, edi80, bobo,& Co.
-
Slayer, vineri, 25.06.2010 11:56
Voi nu aveti banii in buzunar sa va luati un far de Audi si comentati pe aici. Voi va limitati ca ati condus un harb Bmw imatriculat in Bulgaria cu 200.000 km pe bord si un A4 in aceiasi stare si faceti comparatii. Ca sa ajungi producatorul Nr.1 in lume inseamna asta: - sa ai puterea financiara sa investesti mai mult decat concurenta - sa ai vanzari ca si Grup ( vag) peste concurenta - sa lupti pe toate fronturile de la clasa mini la limuzine si supercaruri. PS: Pe criza asta Vag vinde de rupe, Mercedes si Bmw vand cu mult mai putin si au profit mai mic, automat investitii mai mici.
-
fdd, vineri, 25.06.2010 11:57
@ BMW :"Soferii BMW sunt barbati puternici care le plac cerculete si liniute" Prietene aia sunt cocalarii din Rromania nu adevaratii soferi de BMW....
-
Eu, vineri, 25.06.2010 12:26
nu -i mai bagati in seama pe astia cu nikuri dastea FAN BMW @BMW ... ca sunt pustani care nu au o chiftea in burta, au auzit ei ca are Gutza BMw si gata sunt si ei fani. Un om care are cat de cat o cultura auto si are posibilitatea sa isi ia o masina in 80.000 Euro clar se uita la Mercedes, BMw, Audi si va fi greu sa se decida pentru ca sunt toate PREMIUM si au avantajele lor. O cunostinta si-a luat audi allroad findca pe unde merge el cu ea seria 5 si E-klasse nu puteau asa ceva, si el nu vroia suv,
-
Abraxas, vineri, 25.06.2010 12:31Patriarhul VW Ferdinand Piech a dat unda verde noilor modele Porsche ce vor aparea in viitorul apropiat
Azi cotidianul german Handelsblatt a prezentat in exclusivitate planul de dezvoltare Porsche pentru urmatorii ani, plan ce a primit unda verde de la Ferdinand Piech, numarul 1 in VW Group si nepotul fondatorului Porsche, Ferdinand Porsche . Acesta a dat unda verde unui suv pozitionat sub Cayenne ce va folosi platforma lui Audi Q5, unui roadster/coupe (noul 356) bazat pe noul Audi R4 ce va fi pozitionat sub Boxter/Cayman precum si o varianta coupe a lui Porsche Panamera (noul 928) . Cu aceste modele Porsche vrea sa ajunga la o productie anuala de 150,000 unitati anuale . Aceasta ofensiva de modele va fi supravegheata de un nou CEO la Porsche AG in persoana lui Matthias Müller, acesta fiind un om de incredere al lui Martin Winterkorn, actualul presedinte VW Group . Actualul CEO Porsche AG, Michael Macht va primi o functie executiva in VW Group . http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/neue-modellreihe-piech-bastelt-an-geheimplan-fuer-porsche;2607272
-
edi80, vineri, 25.06.2010 13:01lolll
s-au vandut mai mult bmw in romania decat in germania in ultimul timp:)))dece oare?? in UK sa treci de la mini la bentley dureaza cateva generatii in romania sa treci de la dacie la bentley sau bmw cativa ani:)))
-
p-george, vineri, 25.06.2010 13:34Iar si iar
Nu ma mai obosesc nici sa va explic nici sa va conving...oricum jumate din fanatici nici nu au 18 ani iar restu vorbesc in dodii de masini si de motoare pe care nu lea u condus in viata lor. Comparatiile audi skode vw sunt cretine, mergeti la un service porsche si o sa insire o lista de diferenta de 3 pagini ... Va bateti in titluri de parca voi ati construit motoarele... Vorbiti de M-uri dar nu ati condus Rs uri sau amg uri, vorbiti de efficient dinamics ca de Dumnezeu dar nu stiti ca de fapt consuma la fel ca un diesel de la audi.. vorbiti de multe lucruri despre care habar nu aveti. Daca e sa ne luam dupa voi audi trebuia sa dea faliment de acum 50 de ani...eh uita ca e intr un trend crescator si cu siguranta nu da semne de oboseala. Cei care compara lexus, imi pare rau sa va spun, sunt masini superbe insa se afla la baza piramidei premium. Lipsa asta de cultura caracterizeaza din plin tara asta...cel putin majoritatea. Unii nu sunt in stare sa lege 3 cuvinte, nu au o chiftea in burta dar critica managementul audi tehnologiile lor e.t.c isi dau ei cu parerea foarte vehement ca niste specialisti...asta e, la noi toti Doreii sunt experti.
-
@ Bavarezu', vineri, 25.06.2010 13:48Audi R8 V10 vs Mercedes SLS AMG vs Porsche 911 Turbo
http://www.youtube.com/watch?v=dC39PNxUkT0&feature=player_embedded
-
Rio, vineri, 25.06.2010 16:05
keep dreaming AUDI. Sunteti buni, aveti masini faine....dar nu cred sa reusiti sa deveniti marca premium no. 1. No offense la fani, asta e parerea mea. Sunt alte marci care momentan produc vehicule calitativ superioare Audi. Toate cele bune
-
Alex, vineri, 25.06.2010 16:44Planurile complete ale Geely pentru Volvo Cars
http://www.thetruthaboutcars.com/geely%E2%80%99s-volvo-plans-revealed-vw%E2%80%99s-jacoby-becomes-volvo-ceo/#more-359538
-
Abraxas, vineri, 25.06.2010 17:31VW Group nu renunta la Alfa Romeo !
In caz ca planul FIAT cu privire la Alfa Romeo va da gres, VW Group este pregatit sa faca imediat o oferta pentru venerabila marca italiana Alfa Romeo aflata de 24 ani sub tutela FIAT . Presa germana a anuntat de mai multe ori ca in studiourile de design VW Group deja se lucreaza la viitoarele modele Alfa Romeo . VW Group are nevoie de inca un constructor premium de volum pentru a imparti mai eficient costurile de dezvoltare ale Audi, iar in momentul de fata Alfa Romeo este in pole position pentru acest post in VW Group . Pe larg articolul de zi din Financial Times Deutschland in urmatorul link http://www.ftd.de/unternehmen/industrie/:wolfsburger-markenreich-vw-umschmeichelt-alfa-romeo/50134290.html
-
Bavarezu', vineri, 25.06.2010 17:58Lupul moralist?
@LauCalin, A fi fan VW (implicit AUDI) nu este suficient intr-o discutie controversiala. Da, AMG face masini bune insa se vede de la o posta ca nu stii ce zace intr-un Hartge de exemplu. Filmuletele tale sunt de-a dreptul irelevante, in afara faptului ca nu cunosti power/weight ratio, nici nu stii destinatia respectivelor masini si nici liga in care joaca. Imi scot palaria in fata CATORVA AMG, unele insa sunt ingenuncheate de simplul motor 335 bi-turbo al BMW. Nu imi construiesc cultura auto nici pe baza unor ineptii gen 5th Gear care compara un avion cu o masina sau un Mini cu un G-class si nici prin youtube. Foarte multe teste din aceste categorii sunt facute la modul amatorial, nu se tine cont de factorul pilot, masina, anvelope, etc. oprin urmare imi cer scuze daca nu iti voi viziona filmele de duzina. :) Iarasi se vede ca esti paralel, tu chiar crezi ca Volco este superior BMW? La ce? BMW este lider detasat la Dinamica. Mercedes ofera un confort foarte bun insa BMW confera un confort Activ. Este o mare diferenta intre scaunele Mercedes si cele BMW. Scaunele BMW se adapteaza in functie de viteza, unghiul de inclinare si forta laterala. Este EVIDENT ca nu ai condus niciodata un M. Nu merg mai departe. Pentru George, Efficient Dynamics s-a dovedit extrem de eficient si fiabil. probabil ca exista vreun test in care nu s-a apreciat valoarea sa sau a existat vreo problema. Nu cred ca nu exista probleme la inceput, nemtii (inclus aici Audi, BMW si Mercedes) sunt de fapt singurii din lume care au curajul sa arunce o tehnologie high-end fara frica esecului si fara a astepta in umbra esecul altora. Nu toata lumea are puterea financiara si a imaginii asa cum o au ei, unde un mic esec nu le poate darama mitul. Ei nici nu fura, nici nu copie la mm cum fac japonezii (vezi Lexus) ale carei masini sunt slabe sau foarte slabe si in care se moare regulat. Toyota a invatat sa faca masina nemuritoare dar fada folosind copy-paste. Si inca ceva: cu toate rezultatele LeMans ale lui R8 diesel, cel mai sportiv diesel il gasesti la BMW. IN plus cine are bani de un Diesel de capacitatea respectiva, are bani de un M sau un Aston pe benzina. Unii se uita si la peak performance, nu toata lumea vrea cuplu ca sa tracteze rulota cu R8-ul.
-
Mircea, vineri, 25.06.2010 18:33Bravo
bavarezule, nota 10 pentru postari!
-
p-george, vineri, 25.06.2010 19:22@bavarezul
NU este vorba de acele 2 secunde pe circuit, eu te cred ca multe bmw uri sunt mai rapide deacat anumite amg uri insa asta este politica mercedes, Tu crezi ca ei nu pot sa puna turbine in draci sau ca nu au bani pt dezvoltare ? Ei pur si simplu au vrut de la amg o abordare mai " muscle car ". Apoi nu compara te rog harge sau altele. M cu amg cu divizia quattro. Ca asa mai este si abt si mtm e.t.c si deja o dam in avioane. Apoi cu scaunele de mercedes, am avut placerea sa stau intr un CL, crede ma la fel faceau scaunele. Deci nu este un secret. Diferenta in linii mari intre cele 3 firme premium nemtesti este ca mercedes este orientat spre confort, bmw spre sport si audi este fix o cale de mijloc. Asadar in linii mari ai dreptate insa voi, ma refer la fani, exagerati totul, adica daca bmw ia un premiu de ex este cel mai tare din lume, jos concurenta ca e varza, daca concuresnta ia un premiu ziceti ca degeaba la luat, ca nui foloseste ca scump ca e blat e.t.c. Sunt idioti care daca stai sa i asculti ai zica ca diferenta intre bmw si audi e ca de la dacie la ferrari... CUM poti sa spui asa ceva din moment ce toate sunt clase premium si diferentele la vanzari sunt de cateva zeci de mii la nivel global ? si distanta se micsoreaza de la an la an. Cum mercedes si bmw au fost pe val iar acum nu mai sunt chiar ce au fost acum vine vremea audi, sunt convins ca in 3-4 ani o sa fie nr unu si apoi iar o sa vina o perioada in care o sa pice pe locul 2 si tot asa pana la adanci batraneti. Asta inseamna concurenta
-
BMW, vineri, 25.06.2010 19:24@laucalin
Salut laucalin . Din nou tu cu postarile tale. citez ce ai scris: " vorbiti de efficient dinamics ca de Dumnezeu dar nu stiti ca de fapt consuma la fel ca un diesel de la audi " Intra si vezi cat consuma 320dcu efficient and dynamic si vezi cat consuma un A4 diesel. Media la 320d efficient and dynamic e 4 litri de motorina , pe cand la A4 e aproape 5 litri. Audi are idee de AIR WENT ca sa nu ma mai iau de altceva ?...
-
Bavarezu', vineri, 25.06.2010 19:54pentru george
Stimate George, este gresit sa vopsesti toti fanii BMW in acealeasi culori cum gresit este din partea unui fan BMW sa considere AUDI absolut inferior BMW. Hai sa nu discutam despre cei care posteaza din rautate, ambitie sau pur si simplu dintr-o furie nejustificata si vecina cu ineptia. Scaunele de CL sunt reglabile dar nu la nivelul BMW. Probabil ca in timp le vor avea si ei si nu vad de ce nu. Ideea este ca BMW nu bate pasul pe loc. Imi place Mercedes dar nu de asa maniera incat sa inlocuiesc BMW-ul. In fapt, BMW se adreseaza unei anumite categorii de cumparatori, o anumita nisa. Mercedes are alt target.
-
MCD, sâmbătă, 26.06.2010 00:15OMG
tu ar tr sa platesti spatiu de publicitate pentru comentarile tale, ori esti dealer ori lucrezi in marketing la bmw sau esti maniac fara suparare, nici seful de marketing de la bmw nu il lauda ca tine ma uit la comentari si pentru tine bmw este masina suprema de la motor pana la ultimul surub, ai putea sa spui un defect/neplacere la bmw (cred ca nu) sau daca bmw ar da faliment ce masina ti-ai cumpara (probabil o sa mergi cu bmw de il ai si la 80 de ani) In lexus se moare, de ce tu nu ai vazut /auzit de oamani morti in BMW ? Lexus fura ? Ia vezi cine fura tehnologia Hybrid Drive si incearca sa o implementeze dar numai cu numele, cum e posibil ca un bmw hibrid sa consume mai mult decat un bmw normal de aceleasi capacitati cilindrice (a se vedea emisiune promotor de la protv de sambata trecuta) cred ca e ceva cu tenologia aia Efficiency. Fa o comparatie intre Lexus LS 600h si S7 Active Hybrid vezi care e mai Hybrid, normal, ca un fan bmw, care inlatura tot ce nu le convine, o sa zici ca nu te intereseaza tehnologia hybrida. ultimul comment
-
LauCalin, sâmbătă, 26.06.2010 00:29@Bavarezu'
Uite ca P-George mi-a luat-o inainte cu comentariul. Cam acelasi lucru am vrut sa spun si eu. Ideea este ca fiecare marca are o anumita politica, un anumit lucru (prestigiu) pe care mizeaza. Cand spui BMW te gandesti la dinamism, tractiune spate, 6 cilindri in linie. Cand spui Mercedes te gandesti la confort, eleganta, siguranta (si inovatii in sensul asta) nu neaparat la viteza. Cand zici Audi te gandesti la un compromis intre cele doua. Crezi sau nu, NU sunt fan nici Audi, nici BMW si nici Mercedes. Insa mi se pare absurd sa spui ca nimeni nu se poate pune cu BMW. Pana la urma, stirea asta se refera la vanzari, iar aici nu conteaza tehnica din masini, cat conteaza marketingul fiecarei marci si cifrele de vanzari cat mai mari. Si asa cum am mai zis, nu cred ca e imposibil ca Audi sa ajunga pe primul loc, desi nu va fi tocmai usor. Am scris in rimul comentariu de ce. Volvo are cam aceasi politica precum Mercedes. Niciodata un Volvo nu va fi mai sportiv decat un BMW, insa nu neaparat ca nu s-ar putea, cat mai degraba pentru ca nu se urmareste lucrul asta. Pana una alta nu uita ca Volvo nu este constructor independent si nu are banii nemtilor. Fiecare marca incearca sa isi pastreze identitatea prin anumite lucruri. Iar BMW este singurul care mizeaza pe dinamica (nu degea sloganul lor este "Placerea de a conduce"). Nu stiu cat de bine m-am facut inteles, sper sa fi prins esenta la tot ce am scris. :) Cat despre citatul ala, da-mi link-ul unde am scris, ca pe bune ca nu amintesc. Uite ca am gasit link-ul de care ti-am zis in mesajul anterior: http://www.automarket.ro/stiri/adac-fiat-panda-pe-gaz-metan-este-cel-mai-economic-model-din-europa-30929.html
-
Esan, sâmbătă, 26.06.2010 01:18
Scandal mare fratilor:))) Parca ati fost inselati de iubite, asa sariti! PT fanii BMW, in loc sa va simtiti mandrii ca cei de la Audi recunosc ca sunt slabi, iesiti la atac sa le alimentati ciuda si furia catorva mici fani Audi. Ar trebui sa-i apreciati pe cei de la Audi, ca au simtul raspunderii si prin intermediul acestei stiri li se adreseaza defapt propriilor cumparatori, in fata carora recunosc, ca i-au inselat prin simplul fapt ca le-au promis masini superioare celor de la BMW. Voi nu vedeti ca este o spovedanie publica?
-
BMW, sâmbătă, 26.06.2010 01:21@laucalin
Salut , LauCalin, voi nu sunteti frati cu P-jora ? Uite ultima postare a ta a fost cat de cat corecta. Numai ca Volvo din pacate a ajuns pe mana galbejitilor. Eu nu inteleg cum Mercedes a aruncat miliarde pentru a intra in F1 care a ajuns o formula de doi bani si nu au putut cumpara VOLVO sa ramana aceasta marca puternica pe mana europenilor nu a galbejitilor. Referitor la BMW cel ce e sofer adevarat va savura placerea de a conduce la volanul BMW-ului toata viata ,este acolo o legatura intre motor, transmisie si asflat pe care nu o pot face multi constructori si sincer nu inteleg de ce BMW poate crea acest virus si altii nu.
-
@ BMW, sâmbătă, 26.06.2010 02:00
Daca nu erau "galbejitii" sa cumpere in draci BMW-uri, BMW avea mari probleme in prezent dupa pierderea de 350 milioane euro din 2009 . In prezent China a devenit cea mai mare piata pentru BMW, in momentul de fata BMW facand angajari sa faca fata cererii din China . Iar referitor la Volvo, statul chinez ( el este adevaratul prorietar Volvo Cars si nu Geely ) a facut cea mai buna alegere pentru functia de CEO Volvo Cars in persoana lui Stefan Jacoby, un manager cu experienta in Asia, Europa si SUA, exact ce are nevoie Volvo Cars pentru a deveni cu adevarat global ( http://noir.bloomberg.com/apps/news?pid=conewsstory&tkr=VOW3%3AGR&sid=aNkGV1ef3USY ) . Iar intre Audi ( VW Group - cea mai mare companie germana ), Mercedes ( Daimler AG - a treia companie germana ) , Lexus ( Toyota ) , Jaguar ( Tata Group, printre altele al treilea producator de otel din lume ) , Volvo ( China ), BMW are cel mai mic "spate " , neavand forta financiara a rivalilor sai . La cum se desfasoara miscarile de consolidare in industria auto, cat timp crezi ca va trece ca cineva sa faca o oferta de preluare pentru BMW ? Eu zic ca maxim 10 ani . Tinand cont ca pana in prezent a dovedit ca este singurul grup auto capabil sa gestioneze mai multe marci cu succes, roaga-te ca BMW sa intre in VW Group ca altfel ...
-
Bavarezu', sâmbătă, 26.06.2010 02:01Ohhh...
@ MCD, in afara problemelor de gramatica pe care le ai ar trebui sa iti aduc in atentie faptul ca esti paralel cu multe aspecte; Efficient Dynamics nu face referire catre hybrid technology stimabile. In Lexus se moare pentru ca asa e facuta de mama ei Toyota care a avut 8 MILIOANE DE RECALLURI. In Lexus au murit deja oameni pentru ca masina a luat-o razna de nebuna (cu presurile in portbagaj, ca sa nu existe comentarii). de asemenea, BMW nu isi inseala clientela cu 4 tevi de esapament puse doar pentru prostime, asa cum vezi la IS-F. Citeste inainte sa comentezi. In fine, Toyota este o firma slaba, nu cred ca are rostul sa ma strofoc au o atare companie care pentru mine este la fel de importanta ca si Trabantul. privitor la furtul de tehnologie, pune mana si citeste istoria marcilor pe care gresit le ridici in slavi. Nu in ultimul rand, vezi cum arata Lexus in istorie si spune-mi cu cine semana IZBITOR in trecut si pe cine imita in permanenta. Mercedes cumva? :) @LauCalin, Tu vorbesti de factorul "fun to drive" si apoi imi explici mie de cele 2 secunde in avans? Fun-ul inseamna altceva stimabile. De Fun cu o broscuta sau un Citroen 2CV ai auzit? :) De asemnea, Volvo nu este independenta ci din contra, Ford a tinut-o in viata si tot pe banii lor au supravietuit. Apoi aduci vorba de Alfa si de faptul ca nu conteaza cine are cele mai bune motoare? Pai pentru tine ce conteaza daca nu inima unei masini. O alegi dupa design? O femeie frumoasa trebuie sa si stie ceva. Adevarat, si alea proaste dar frumoase isi gasesc pereche; macar pentru o perioada.... :) Si stii si cum e cu frumuseatea: e frumos ce-mi place mie, pentru mine Alfa sunt oribile, dar asta este chestie de gust. Si si daca Alfa ar fi superba pentru mine, crede-ma, inainte de a alege mi-as face temele in ceea ce priveste fiabilitatea. Frumoasa, frumoasa dar eu vreau sa ajung devreme acasa... Sanatosi sa fim ca BMW-urile or duce-o bine si cu si fara comentarii rautacioase. Toate cele bune! :)
-
LauCalin, sâmbătă, 26.06.2010 02:54@Bavarezu'
In primul rand, nu am zis ca Volvo este constructor independent (mai citeste o data cu atentie). Iar faptul ca in Germania este pe 3 in categoria marcilor premium, in conditiile in care nu este constructor independent, deci nu ia decizii singur, nu are foarte multi mai (ai lui) si nu are o gama la fel de variata ca BMW, Mercedes sau Audi, e ceva. Fun la clasa mica/mini stiu ce inseamna pentru ca asa ceva conduc in fiecare zi. Iar in privinta motoarelor, mai spun o data: niciodata nu am contestat tehnica foarte buna pe care o au motoarele BMW, dar asta nu inseamna ca daca alegi alta marca iti iei teapa. Tu crezi ca grupul BMW a vandut 1.3 milioane de masini pentru ce ai spus tu? Prietene, a vandut in primul rand datorita politicii de marketing. Si prin asa ceva vrea Audi sa ajunga pe primul loc. Ok, i-ati de exmplu tu un Seria 1 cu un motor foarte bun, dar cu suspensie foarte rigida si spatiu ingust. In privinta asta prefer un Clasa A, unde spatiul interior este mai bine gandit (organizat), desi poate nu are un motor la fel de performant (a nu se intelegene neaparat fiabil). Ce nu vrei tu sa intelegi este ca motorul nu inseamna totul. Sunt o multume de variabile la alegerea unei masini, de-asta sunt si atatea marci. Si apropo de Multijet-urile lui Fiat care sunt si pe Alfa: sunt motoare foarte bune. Nu o spun eu, o spun inginerii si cei care lucreaza in domeniu. Oricum, din nou vrei sa crezi sau nu, la capitolul fibilitate BMW nu e chiar pe primul loc (gandeste-te ca inclusiv nemtii au trecut la alte marci, si asta nu de ieri, de azi). De ani de zile topurile de fiabilitate sunt dominate de japonezi, astia de care zici tu ca sunt slabi. Documenteaza-te si vei vedea ca numai "fanii" cred ca BMW nu are concurenta, nu si cei care lucreaza pentru marca asta si au ceva habar despre masini. Arata-mi si mie un BMW care a ajuns sau a depasit 1000000 de km, pune aici un link, ceva cu masina aia. Iar aceste comentarii rautacioase la adresa BMW-ului nu se fac datorita marcii, cat mai degraba datorita "fanilor". Toate cele bune si tie! :)
-
Victor, sâmbătă, 26.06.2010 03:01Breaking News ! Toyota a oprit vanzarile modelului Lexus HS250h din cauza unui posibil incendiu in cazul unui impact
http://noir.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aTAQSWgY_GHE&pos=6
-
BMW, sâmbătă, 26.06.2010 03:05@Laucalin
@laucalin Cum sa ajunga BMW-urile la 1 milion de Km daca soferii BMW tureaza motoarele pana la rosu. Iar soferii de Mercedes sau Toyota sunt niste pensionari care iau o masina cu cutie automata si o tureaza pe la 2000rpm maxim 3000Rpm. Evident ca motorul va avea viata mai lunga la masinele BMW care este turata mai mereu pe la 5000-7000 Rpm unele trec si de 8300-8400rpm(M3E92).
-
BMW, sâmbătă, 26.06.2010 03:08@laucalin
Cum sa ajunga BMW-urile la 1 milion de Km daca soferii BMW tureaza motoarele pana la rosu. Iar soferii de Mercedes sau Toyota sunt niste pensionari care iau o masina cu cutie automata si o tureaza pe la 2000rpm maxim 3000Rpm. Evident ca motoarele la masinele BMW vor trai mai putin ca sunt turate mai mereu pe la 5000-7000 Rpm unele trec si de 8300-8400rpm(M3E92). stergeti va rog postul de mai sus ca am gresit
-
Bavarezu', sâmbătă, 26.06.2010 03:38Pentru lauCalin
Amice, uite aici o masina cu 1 milion de mile (calculeaza tu cati km): http://www.youtube.com/watch?v=Nh4CsH3iOcw Si una care a facut 1.6 milioane km pe stand. Citeste cum arata motorul. http://www.taipeitimes.com/News/world/archives/2009/10/27/2003456982
-
Bavarezu', sâmbătă, 26.06.2010 03:41
Am uitat sa iti spun ceva: nu toti nemtii sunt bogati si nici toti cetatenii sunt germani... Tragi tu concluziile referitoare la japoneze... Nu uita ca in spatele fiecarei decizii sta o cauza si putini sunt cei care isi permit sa nu tina cont de ea.
-
Fan Oltcit, sâmbătă, 26.06.2010 10:39BMW vs AUDI
Vedeti ca sunteti subiect de ras pe net.
-
mowgli, sâmbătă, 26.06.2010 14:40@laucalin
uite acelasi bmw e30 325i de care zice si bavarezul, dar in filmuletul original unde desfac si motorul pentru a verifica uzura. http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
-
Andi, sâmbătă, 26.06.2010 14:48haha
Ati ajuns sa va duelati in posturi la ora 3 dimineata. Silence! I kill you!
-
BMW, duminică, 27.06.2010 00:45BMW-M
Sunt fan BMW dar nu sunt deacord cu testele de 1 milion care au fost puse pe youtube. Deoarece in laborator e una dar in realitate e alta. in realitate masina mai trece si prin chinuri care in test nu au fost . De exemplu: pornirea motorului la -15 , -20 scurteaza viata motorului, sau praful in amestesc cu uleiul sunt zone poluate si cat de des nu ai schimba filtrul la aer de la injector oricum uleiul se murdareste rapid pentru ca ajunge amestec poluat cu praf in ardere si sun depuneri bune. In orice caz nu merge vorba numai de BMW dar si un alt motor din nu ar ajunge la 1 milion cu motorul ca din test in asa stare buna .
-
^_^, duminică, 27.06.2010 17:32
Cel care vb de BMW sa intre in VAG, fa-ti gargara omule ca miroase urat ce vb tu aici! Ce e clar aici este ca BMW este lider la motoare, Mercedes vinde calitate superioara, cine isi achizitioneaza un Mercedes nu-l intereseaza celelalte aspecte, iar Audi are ca target o piata care nu a fost exploatata, Audi ofera putin din toate, dar nici sa nu va ganditi vreodata ca Audi o sa ajunga sa faca masini mai bune ca BMW- referitor la motor, iar mai bune ca Mercedes- referitor la calitatea de constructie. Pt cel care spunea ca un BMW Effiecient Dynamics consuma cat un audi T-tractor DIesel, uita-te cat a facut Tom Ford ( Fifth Gear ) cu un 320 d e90 ED, 1630 de km cu un plin, sa te vad eu pe tine ca incerci asta cu orice Audi!
-
Un nene, duminică, 27.06.2010 22:17
Declaratia domnului de la Audi este doar un exercitiu de PR care sa linisteasca clientii cu privire la dedicatia totala a Audi cu privire la calitatea propriilor produse. Toata lumea a pus botu' si a inceput cearta asta intre troli. Intre aia care sunt prea de acord cu parerea domnului si Stadler si cei care sunt total impotriva. Domilor, cearta voastra pentru ce marca e mai buna, Audi sau BMW e ca o cearta intre doi manelisti legata de cine e mai cult: irelevanta! Cine cumpara marci premium, nu o face pentru ca sunt masini "bune", pentru ca masini "bune" se gasesc si la jumatate de pret! Publicul tinta o face pentru plusul de IMAGINE pe care o da marca, un lucru din punctul meu de vedere foarte superficial. Evident, sper ca la un moment dat sa fiu si eu indeajuns de superficial sa am dileme cu privire la ce sa-mi iau: A8, S sau 7... Revenind la spusele domnului Stadler, ce inseamna "producatorul premium nr 1"? La ce se refera? La calitate? La vanzari? La cine vinde mai mult cocalarilor? La cine foloseste numele cel mai lung pentru a denumi un model intr-o anumita echipare? La cine are mai multe cercuri in sigla? La cine vinde mai multe dieseluri albe cu jante cromate? As vrea sa aflu ca sa ma lamuresc. Oricum daca ar fi sa ne luam dupa JD Power de exemplu, Dacia e o masina cel putin la fel de buna ca BMW de ex ( :)) ). Un alt exercitiu ieftin de marketing este intrebarea auto-adresata legata de risc. Din fericire pentru ei, masinile lor de LeMans concureaza la o clasa la care regulamentul da un mic avantaj motoarelor diesel la clasa LMP1, fapt care combinat cu faptul ca o mare perioada de timp au fost singurii cu diesel la LMP1 le-a asigurat o dominatie covarsitoare. Nu vad marele "risc" nicaieri. Despre R8, sa fim seriosi, cum dracu' sa nu fie un hit un Lambo la jumatate de pret? Simplul ca seful de la Audi foloseste aceste exemple mi se pare o jignire adusa inteligentei celor care citesc acest articolo. Daca e asa jmecher cu riscul si succesul, sa ne explice el cum sta treaba cu A2-ul...
-
Rio, luni, 28.06.2010 08:48
@Bavarezu' Esti fan infocat BMW si stii cate ceva dar tot un fan infocat tipic esti. Daca Toyota e asa proasta cum spui de ce este lider mondial? De ce in America si in alte tari este lider in vanzari si in customer satisfaction. Ok, de-acord, in primul trimestru al acestui an BMW a depasit Toyota la company value dar asta din cauza scandalurilor prin care a trecut Toyota, care oricum au fost praf in ochi ca sa mai scada din dominatie. Oricum Toyota va ramane cel mai mare car-maker de pe piata multa vreme de-acum incolo care livreaza produse de calitate, fiabile. BMW abia acum a inceput sa se ridice, sa produca vehicule fiabile cu adevarat. Acum 10-15 ani stateau prost cu fiabilitatea. Ador BMW dar nu sunt number one.
-
Rio, luni, 28.06.2010 08:58
A si inca o chestie de final. In 2009 Toyota a vandut DOAR in Statele Unite 1,770,147 de vehicule. BMW a vandut 1,068,770 pe toate pietele in total. Daca mai punem si cele 1,996,174 de vehicule vandute pe piata japoneza, fara ce s-a vandut in europa sau restul Asiei ajungem la cifre astronomice la care BMW doar viseaza. Si cifrele nu includ nici un subsidiar, doar modele Toyota si BMW. Toate cele bune.
-
@Rio, luni, 28.06.2010 15:57
Esti prost-informat omule! Nu mai posta!
-
Tudoran, luni, 28.06.2010 18:30OPentru Rio
Bai Riom, eu am avut Toyota si nu-mi mai trebuie. tabla proasta, zgomot mult pentru nimic, plastic la fel de calitativ ca ala de galeata de gunoi si rugina cat cuprinde. Iar eu stau in Statele Unite. Daca habar nu ai unde e Toyota si ce probleme au, cati au murit aici in Toyota, lasa-te de meserie. Iar Toyota e un fel de Dacia aici. ia-ti tu Toyota. Nici BMW nu am, am un mercedes dar nu se compara o Toyota sau Lexus cu nici o germana fie ea si Audi si mai ales BMW.
-
Florin, luni, 28.06.2010 18:44@ Rio
Domnule RIO, Un BMW se invarte la modul general la un pret de 3 ori mai mare ca o Toyota. Fa tu calculele. Si Aston Martin sau Bentley vind minimal comparat cu altii. Dupa mintea ta creata inseamna ca sunt proaste? Iti urez succese la volanul Toyotei! dar inainte sa te uric in ea vezi cam cum e construita in fata si cam ce te protejeaza la un impact. Asta daca nu cumva ai dat deja banii pe ea cum dealtfel banuiesc.
-
Rio, marţi, 29.06.2010 10:07
@ @Rio Justifica-te! @Tudoran Din ce an? Second-hand? Cati km? Pentru ca eu am avut in Rotterdam o Toyota Verso aproape noua, cu vreo 1500km la bord (inchiriata de la Hertz) timp de 2 saptamani si mi s-a parut foarte buna. Spatiu cat cuprinde, izolare fonica foarte buna, comfort la rulare excelent. Doar consumul era cam maricel dar nah, Verso e ditamai duba. Si faza cu "unde e Toyota" nu am inteles-o. Eu stiu ca ar fi prin Japonia. Cat despre cati au murit cu Toyota, stai linistit ca au murit mai multi cu BMW ca doar sunt o gramada de tolomaci care isi iau masina cu tractiune spate si ajung prin pomi. Iar daca Toyota e ca Dacia in US atunci e foarte bine. O masina ieftina care isi face treaba ca masina. La multe persoane nici nu le trebuie mai mult, de-asta are succes. @Florin Ok, daca e asa atunci cum se face ca Toyota este pe locul 3 in Customer Retention Rates si BMW pe 9? Asta era in 2009, poate acum s-a mai schimbat, nu au sosit inca statisticile. Sursa: http://businesscenter.jdpower.com/JDPAContent/CorpComm/News/content/Releases/pdf/2009260-crs2.pdf In plus nu am zis ca ar fi proaste BMW, nicidecum, ba chiar consider ca sunt calitativ superioare Toyota. Dar BMW nu are cum sa devina numarul 1 niciodata deoarece exista un segment de piata FOARTE mare pe care ei nu il acopera. Acela de low-cost. Toyota ofera de toate, de la low-cost pana la executive, hybrid, electric, etc. BMW nu o sa faca asta. Ei sunt marca respectabila de lux. Asa k sa nu mai pretinda ca vor deveni no. 1. Nici nu le trebuie titlul asta. Ei sunt no. 1 la "the joy of driving". Asta e esenta BMW. Cine a inteles bine, cine nu macar sa taca din gura. Toate cele bune
-
Rio, marţi, 29.06.2010 10:11
@Florin Inca ceva. Nu am Toyota, poate o sa imi iau una, poate o sa imi iau un BMW. Daca te uitai in profilul meu vedeai k detin o Dacia Solenza si un Opel Astra de care numai ce am scapat. Toate cele bune.
-
LauCalin, marţi, 29.06.2010 13:42
De acord cu Rio. As mai adauga faptul ca posesorii de Toyota si de masini japoneze in general sunt cei mai multumiti. Nu mai stiu unde citeam acum 2 ani ca 9 din 10 proprietari de Toyota nu regreta alegerea facuta si si-ar cumpara si a doua oara tot Toyota. Faptul ca clientii sunt multumiti de masinile lor, cel mai simplu se poate deduce din faptul ca, in ciuda problemelor pe care le-au avut in ultimul an, vanzarile sunt in crestere, mai ales in America. Iar Toyota nu are probleme cu banii, desi a cheltuit miliarde cu rechemarile si cheltuie in continuare. Cunosc 2 posesori de Toyota, amandoua Corolla (D4D si 1.4 96 CP), au acum 4 ani si peste 80 000 de km. In afara de un far si niste capete de bara nu au schimbat nimic.
-
Como, marţi, 29.06.2010 18:09Rio si LauCalin
Sunt fost posesor de Toyota. NICIODATA nu voi mai cumpara Toyota. Rugina dupa nici un an la aripi, vopseaua sarea de pe ea de parca am dat-o eu cu sprayul in spatele blocului, mocheta era ceva gen covor facut de turci, greieri in habitaclu, un far lua apa la nici 6 luni si m-a pus sa cumpar vreo 8 becuri pana cand mi-a venit farul nou (nu au vrut sa il schimbe in garantie ca cica de la gropi s-a defectat- ce gluma proasta), si cand am schimbat farul am observat ca masina aia nu are nimic sa te protejeze. Da mergea, asa ca un cal si o caruta, zilnic era ok dar trage3a de parca a avea 50 de martzoage putere si mirosea inauntru. As mai cumpara vreodata o Toyota? NU As recomanda-o? NU Este Toyota o masina proasta? DA, mai proasta ca un Logan, cel putin la calitatea lucrarii. Dupa ce am avut Toyota am realizat ca toti care sunt multumiti vin ca mine de la o masina mai inferioara Toyotei. In timp ce am evoluat insa, am constatat ca exista masini mult mai bune ca Toyota si ca si alte aspecte sunt importante, nu doar sa mearga cand ii dai la cheie. In final este vorba de banii mei.
-
LauCalin, marţi, 29.06.2010 22:15@Como
Pe bune ca esti primul pe care il aud ca nu e multumit de Toyota. Si cand zic asta ma refer la prima parte a mesajului tau. Din ce am vazut (nu zic din ce am auzit ca din ce am auzit nu are rost), sunt masini foarte rezistente si fiabile. Este adevarat insa ca nu sunt printre cele mai confortabile, spatioase sau sigure, asa cum ai zis si tu. Insa in privinta fiabilitatii sincer cred ca Toyota face masini foarte bune. Na, uite unde s-a ajuns de la stire. :)) Rog sa nu se stearga posturile astea. Daca pe automarket.ro nu este un forum, macar aici sa ne dam in cap. :)) Zi-mi la ce masina ai trecut si cum ti se pare. O seara buna!
-
Como, marţi, 29.06.2010 22:56@LauCalin
Am cumparat o Skoda Superb noua. Sunt foarte multumit de masina si de materialele din ea. ergonomic este superioara Toyotei. Dealtfel o si simt mai grea si mult mai bine lucrata. Deocamdata e prea noua (are 23.000km) ca sa ma exprim asupra fiabilitatii dar plasticele stau la loc si nu am greieri, spatiu cat cuprinde iar structura e bine facuta. La Toyota indoiai bara aia care tinea radiatorul cu mana! Compartimentul motor la Skoda e mai bine lucrat si vopsit la culoarea masinii nu nevopsit si lasat de izbeliste ca la Toyota. De cand m-am urcat in ea mi-am dat seama ca Toyota nici nu poate sta langa ea.
-
Rio, miercuri, 30.06.2010 08:42
@Como Sunt de acord cu LauCalin. Esti primul posesor de Toyota de la care aud ca este nemultumit de masina. Eu unul nu am avut probleme cu ea dar cum am zis mai sus, nu am avut-o decat 2 saptamani si era aproape noua. Probabil ca mai sunt si loturi de proasta calitate, depinde si in ce fabrica a fost facuta. Iar Skoda Superb, ohhhoo, aia e o masina super, o limuzina de calitate. Sa o conduci sanatos.
-
Thor, joi, 01.07.2010 00:35Como
Despre ce Toyota e vorba ? Sa fi asa de nemultumit si sa nu pui punctul pe "i", cam suspect !
-
Como, joi, 01.07.2010 18:33Raspuns
Da, stiu. pentru Toyotisti, orice e impotriva toyota e suspect! :) Chiar incepuse sa ma deranjeze sloganul asta de toyotist care stie ce alege. Este vorba de Toyota Corolla cumparata nou nouta. Un rahat de masina.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
"candva" e cuvantul magic din basmul asta.