Şeful Aston Martin: "Viitorul Cygnet va deveni un cult"
Într-un interviu recent, şeful Aston Martin a vorbit despre viitorul modelului Cygnet, văzut ca o maşină iconică, dar şi despre profitul înregistrat de brandul britanic.
După despărţirea de Ford, cele mai multe voci anunţau dispariţia brandului Aston Martin. Cu toate acestea, britanicii au reuşit să reziste ca marcă independentă, bifând chiar şi profit în perioada recesiunii.
Ulrich Bez, omul care conduce destinele companiei încă din 2000, a declarat recent că investitorii Aston Martin sunt mulţumiţi de evoluţia financiară şi estimează un trend ascendent pentru anii următorii. "De la despărţirea de Ford, Aston a devenit profitabil şi a fost capabil să îşi finanţeze singur produsele şi dezvoltarea. Sper ca evoluţia să se menţină", a declarat Bez.
Preşdintele brandului britanic a vorbit şi despre viitorul Cygnet, o surpriză pentru puriştii brandului, care asociau numele doar cu supercaruri exotice. Bez este de părere că micul model, dezvoltat pe baza lui Toyota iQ, are potenţialul de a deveni foarte uşor o maşină iconică, asemeni legendarului DB5, care a jucat alături de James Bond în celebra serie cinematografică.
"Cygnet este exclusivist şi poartă toate atributele pentru un nume special. Designul şi trăsăturile sale îl fac avansat, iconic şi individualist. Ne propunem să vindem aproximativ 3000 de unităţi Cygnet în fiecare an, cu un preţ de 30.000 de euro", a declarat Bez.
Aston Martin va produce mezinul gamei la uzina sa din Gaydon, Marea Britanie, începând cu primele luni ale lui 2011. Modelul îi va ajuta pe britanici să reducă media de emisii şi să respecte astfel legislaţia europeană şi americană.
via | automotivenews
da, cultul snobismului si al prostiei umane :)