Sebastian Vettel a devenit imaginea brandului german de îngrijire personală Braun
Brandul german de aparate electrice pentru îngrijire personală Braun şi Sebastian Vettel au semnat astăzi un contract de colaborare în urma căruia pilotul Red Bull devine imaginea acestei companii.
Victoriile înregistrate de Sebastian Vettel în ultimele trei sezoane ale Formulei şi potenţialul titlu mondial din anul 2013, care ar fi al patrulea pentru pilotul german de 26 de ani, îi aduc acestuia nu doar glorie şi fani, ci şi contracte importante de sponsorizare. Iar ultimul dintre acestea a fost semnat astăzi cu celebrul brand de produse electrice de îngrijire Braun.
Semnarea contractului a avut loc în cadrul unei conferinţe de presă care a avut loc la Spa Francorschamps, acolo unde Sebastian Vettel a reuşit să câştige Marele Premiu al Belgiei cu doar 24 de ore înainte, îndepărtându-se la 46 de puncte în clasament de pilotul aflat pe locul al doilea, Fernando Alonso.
Colaborarea dintre Sebastian Vettel şi Braun nu va fi una exclusiv de imagine, pilotul german urmând să fie ambasadorul mondial al mărcii şi figura reprezentativă a campaniei "Urmează-ţi visurile!" ("Hold on to your dreams!"), care îşi propune să debuteze în toamna anului 2013 şi să lanseze un apel către bărbaţii din întreaga lume.
"Am crescut cu marca Braun. M-am născut în landul Hesse, la câţiva kilometri de locul de origine al acesteia, aşadar legătura dintre mine şi Braun a venit natural, fiind una adânc înrădăcinată. Întotdeauna m-a uimit nivelul tehnologiei investite în aparatele de ras Braun. Este exact ca în Formula 1 - tehnologie de ultimă generaţie, design desvârşit şi durabilitate garantată. Pur şi simplu acestea fac ceea ce te aştepţi să facă", a spus pilotul Red Bull Racing într-o conferinţă de presă la care a participat şi Automarket prin intermediul transmisiunii video.
Campania "Urmează-ţi visurile!" îşi propune să inspire bărbaţii din întreaga lume să-şi urmeze visurile: "Împărtăşim aceeaşi percepţie şi aceeaşi viziune cu privire la conceptul de vis. Şi nu doar că visăm, dar şi transformăm visurile în realitate. Obiectivul nostru este să-i inspirăm pe alţii să-şi îndeplinească visurile", declară Lakis Vasileiadis, directorul de marketing Braun la nivel mondial.
Acum o sa vedem reclame "cum ca Vettel ajuta la fabrica pe linie, etc..."