Seat Tarraco poate fi comandat și în România: start de la 26.800 de euro
Seat Tarraco, cel mai mare SUV disponibil în gama constructorului spaniol, poate fi comandat și în România. Cea mai accesibilă versiune pleacă de la 26.754 de euro și este echipată cu motorul pe benzină de 1.5 litri și 150 CP. Vârful de gamă este un diesel de 190 CP echipat cu tracțiune integrală și transmisie automată cu 7 rapoarte.
În toamna anului trecut, Seat a prezentat noul Tarraco. Cel mai mare SUV din gama constructorului spaniol a primit numele vechi al actualului oraș Tarragona, în timp ce asamblarea a fost integrată în cadrul fabricii Grupului Volkswagen din Wolfsburg.
Reprezentanții Seat spun că Tarraco oferă "sportivitate, confort, tehnologie, calitate și nu în ultimul rând, emoție".
Noul Seat Tarraco are o lungime de 4.735 de mm, în timp ce înălțimea ajunge la 1.658 de mm. Ampatamentul este de 2.790 de mm, iar conform oficialilor spanioli, Tarraco este capabil să ofere suficient spațiu pentru toți pasagerii.
SUV-ul constructorului iberic va fi disponibil atât într-o versiune cu 5 locuri, cât și într-o variantă cu 7 locuri (opțional pentru 760 de euro). Volumul portbagajului în cazul versiunii cu 5 locuri este de 760 de litri.
Pentru moment, pe piața din România, noul Seat Tarraco va fi disponibil cu o singură motorizare pe benzină și două diesel.
Clienții vor putea opta pentru unitatea de 1.5 litri benzină care oferă 150 de cai putere la 5.000 rpm și 250 Nm începând cu 1.500 rpm. Resursele unității vor fi gestionate de o transmisie manuală cu 6 trepte. Prețul de pornire anunțat de constructorul spaniol pentru această versiune este de 26.754 de euro cu TVA.
Cei care preferă un motor diesel vor avea la dispoziție unitatea de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP și 190 CP. Varianta de bază este disponibilă cu o cutie manuală cu 6 trepte sau cu una automată cu 7 rapoarte, aceasta din urmă fiind oferită doar atunci când clienții bifează și tracțiune inteagrală 4Drive. Vârful de gamă de 190 CP este disponibil exclusiv cu transmisia DSG cu 7 trepte și sistemul 4Drive.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Style | Xcellence |
1.5 TSI | Benzină 150 CP |
Ma6 | 26.754 | 29.664 |
2.0 TDI | Diesel 150 CP |
Man6 DSG7,4x4 |
28.907 32.913 |
31.817 35.824 |
2.0 TDI | Diesel 190 CP |
DSG7,4x4 | - | 37.446 |
În acest moment, Seat Tarraco este disponibil în versiunile de echipare Style și Xcellence. Varianta de echipare Style dispune de următoarele dotări: blocuri optice spate cu LED, carcasele oglinzilor exterioare vopsite în culoarea caroseriei, sistem automat de climatizare pe două zone, cruise control, sistem pentru detectarea oboselii, instrumentar digital de bord cu ecran de 10.25 inch, faruri full-LED, sistem Front Assist cu frânare automată în caz de urgență și cu funcție pentru detectarea pietonilor, sistem de infotainment cu ecran tactil de 8 inch și tehnologie compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto, geamuri față și spate acționate electric, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, sistem Lane Assist, măsuțe pliabile fixate în spătarele scaunelor din față, oglinzi exterioare acționate electric, încălzite și pliabile electric, ornamente cromate la interior, proiectoare de ceață cu LED, senzori de parcare spate, sistem Start&Stop, și volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele.
Nivelul de echipare Xcellence plusează cu următoarele: cruise control adaptiv, jante din aliaj cu diametrul de 19 inch, spoilere față și spate restilizate, funcție Leaving Home și Auto Coming, sistem de acces și porire fără cheie, ornamente interioare Xcellence, ornament cromat în dreptul pragurilor, sistem Park Assist, portbagaj acționat electric Easy Open, scaune față sport, sistem de navigație, și tapțierie din material textil și Alcantara.
Noul Seat Tarraco vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Seat Tarraco 2.0 TDI, Aut, 4x4, Style |
150 | 5.6 | 9.8 | 32.913 |
Skoda Kodiaq 2.0 TDI, Aut, 4x4, Ambition |
150 | 5.5 | 10.0 | 31.066 |
Kia Sorento 2.0 DSL, Aut, 4x4, Nova |
185 | 6.7 | 10.4 | 37.318 |
Nissan X-Trail 2.0 dCi, X-tronic, 4x4, Acenta |
177 | 6.0 | 10.0 | 32.840 |
Renault Koleos 2.0 dCi, X-tronic, 4x4, Zen |
175 | 5.5 | 9.5 | 33.850 |
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI, Aut, 4x4, Trendline |
150 | 5.5 | 9.9 | 32.571 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Ciudat ca nu au luat in calcul si varianta unui motor hybrid sau eventual mai multe variante pe benzina in conditiile in care deja lumea incepe sa se fereasca de diesel-uri dupa problemele VAG si mai ales cand circula atatea informatii in legatura cu interzicerea masinilor diesel in marile orase europene ( Bucurestiul este pe lista). In rest masina nu este urata, arata bine.