Seat introduce o versiune nouă pentru Tarraco: SUV-ul poate fi comandat cu motor diesel, transmisie automată și roți motrice față
Seat anunță că SUV-ul Tarraco poate fi comandat și într-o configurație cu motor diesel, roți motrice față și transmisie automată. Din 2021, Tarraco va fi disponibil și în variantă plug-in hybrid.
Seat Tarraco, cel mai mare SUV al producătorului spaniol, va fi disponibil într-o versiune nouă. Până în acest moment, clienții care optau pentru o motorizare diesel aveau de ales fie o variantă cu transmisie manuală și roți motrice față, fie o versiune cu tracțiune integrală și cutie automată.
Acum, spaniolii vin cu o configurație nouă pentru Tarraco: motor diesel, roți motrice față și cutie automată DSG cu șapte trepte. Conform oficialilor Seat, la baza acestei versiuni se află motorul de 2.0 litri TDI cu 150 de cai putere și 360 Nm.
Spaniolii nu anunță performanțele acestei variante, însă menționează un consum mediu de carburant cuprins între 5.4 și 6.0 litri/100 de kilometri (valori calculate conform standardului WLTP).
Conform oficialilor Seat, gama Tarraco va fi extinsă la începutul anului viitor cu o variantă plug-in hybrid. Modelul a fost anunțat încă de anul trecut și va fi echipat cu un motor pe benzină de 1.4 litri și un motor electric pentru un total de 245 CP. Bateria de 13 kWh ar urma să asigure o autonomie electrică de până la 50 de kilometri.