Seat Ibiza ST îşi recunoaşte înfrângerea: producţia break-ului a fost oprită din cauza vânzărilor slabe
Seat Ibiza ST a ieşit din producţie ca urmare a vânzărilor slabe, întrucât clienţii îşi îndreaptă atenţia spre SUV-urile de segment B.
Nu doar monovolumele au probleme în faţa popularităţii SUV-urilor. Şi unele break-uri încep să-şi simtă ameninţată existenţa, în special în favoarea SUV-urilor de segment B, aşa cum este Nissan Juke. Practic, clienţii îşi îndreaptă atenţia spre modele care oferă un design asemănător cu break-urile, dar care au o înălţime mai mare.
Cel mai nou exemplu în acest sens este Seat Ibiza ST, care a ieşit din producţie din cauza vânzărilor slabe, în special comparativ cu vânzările decente înregistrate de Seat Leon ST. De altfel, oficialii companiei de analiză Jato afirmă că break-urile mici sunt populare în prezent doar în ţări precum Italia, Germania şi cele din nordul Europei.
"Preţurile break-urilor mici nu sunt departe de cele ale SUV-urilor de segment B. În general, break-urile mici continuă să piardă teren în cele mai multe pieţe globale. Doar Italia, Germania şi Nordul Europei arată o preferinţă pentru acestea, dar aproape au dispărut din SUA, iar în China şi America de Sud sunt rare", afirmă Felipe Munoz, unul dintre analiştii Jato.
În ultimii ani, printre break-urile de acest gen care au dispărut de pe piaţa se numără Renault Clio SW (2013) şi Peugeot 207 SW (2014).
Via Autocar
Disparand acesta practic in aceasta sa-i zicem nisa sau subcategorie daca vreti mai raman in Europa 2 reprezentanti Fabia si Clio cu versiunile combi.....