Seat Ibiza Cupra, versiune de 210 cai putere la Geneva

Publicat marţi, 22.02.2011 15:04 de Bogdan Mirică

Importatorul modelelor Seat în Elveţia a decis să dezvăluie în cadrul Salonului de la Geneva o ediţie limitată a modelului Ibiza Cupra, botezată R210. Numele este inspirat de cei 210 cai putere ascunşi sub capotă.

Cei care nu se pot mulţumi cu resursele actualului Ibiza Cupra, cea mai puternică versiune a modelului spaniol subcompact, vor avea parte de o surpriză frumoasă la Geneva. Importatorul elveţian al brandului din Martorell va expune la Salonul de la Geneva o ediţie limitată a actualului Ibiza Cupra, mult mai puternică, botezată R210.

După cum o sugerează şi numele, sub capota hatchback-ului iberic se vor afla 210 cai putere, storşi din acelaşi propulsor TSI de 1.4 litri, de provenienţă Volkswagen. Unitatea va fi asistată de transmisia DSG cu şapte rapoarte. Dealerul din Ţara Cantoanelor a promis comercializarea versiunii de performanţă doar pe piaţa din Elveţia, însă am putea vedea o schimbare a deciziei, dacă publicul reacţionează bine la ediţia limitată.

Mai multe informaţii despre noul Ibiza Cupra vor fi făcute publice în prima zi a Salonului Auto de la Geneva.

via | autoblog

  • wow, marţi, 22.02.2011 17:11

    di bomb! cred ca este cel mai puternic 1.4 de pe piata la ora actuala!

  • auto media, miercuri, 23.02.2011 11:09
    praf in ochi

    indiferent cat de mult au evoluat sculele si materialele e imposibil sa garanezi fiabilitate la un motor cu o cilindree atat de mica si o putere atat de mare... motorul asta nu duce mai mult de 200.000 km neam!

  • A.I, miercuri, 23.02.2011 16:14
    @auto media

    Iti dai seama.Noroc cu tine ca esti ingineru suprem in motoare

  • burzum, miercuri, 23.02.2011 17:04
    sucks!!!

    am facut un drive test cu Renault Clio RS, motor 2.0 aspirat, 200 hp... senzatii bestiale... un motor mic, turbo, nu am condus... dar nu il consider fiabil, mai ales atat de mic si cu o putere asa de mare... eu nu as cumpara asa ceva!!! personal, consider ca un 1.4 turbo cu maxim 140 hp este acceptabil(daca nu e fortat prea mult, in timp)... de la 1.6 in sus e o alta poveste...