Se pregateste un nou break in gama Volvo: V30

Publicat vineri, 29.08.2008 11:56 de Bogdan Mirică

Volvo cauta sa profite de pe urma succesului obtinut de C30 si pregateste un break pe baza actualului model.

Volvo cauta sa isi extinda influenta pe cat mai multe segmente ale pietei auto mondiale. Constructorul suedez intentioneaza sa lanseze o versiune break a actualului C30, botezata cum altfel decat V30, pentru a respecta indicativul de notare specific Volvo.

Desi informatiile nu au fost confirmate oficial, V30 ar urma sa fie raspunsul oferit de Volvo pentru tendinta generala de a reduce dimensiunile modelelor. In plus, speculatiile privind planurile constructorului suedez sunt intarite si de faptul ca Volvo a promis publicului un model nou in fiecare an. Pentru ca anul acesta publicul a primit noul XC60, suedezii pregatesc oferta pentru 2009, adica viitorul V30.

Mai mult decat atat, Volvo va avea nevoie de un model nou care sa umple golul dintre clasa mica si cea medie. Actualul V50, care a fost revizuit chiar anul acesta, ar urma sa fie scos din productie in detrimentul unei variante break a viitorului S60, asteptat sa debuteze la saloanele europene din 2010.

Jurnalistii de la WorldCarFans s-au grabit sa ofere publicului prima prelucrare digitala a viitorului break din gama Volvo.

via | WorldCarFans

  • Xeon, vineri, 29.08.2008 14:03
    Tot volvoiu

    Am condus personal mai multe modele: S40, S60, XC90, XC70 si sunt placut impresionat de brandul suedez.. odata urcat in masina, cand te asezi in scaun simti ca practic te ia masina in brate.... asa de bine te tii in ea.. butoanele si comenzile vin ergonomic, sa nu te uiti prea mult la bord sau sa fie incomod sa actionezi in timpul mersului nustiu ce comanda... De-abia astept sa apara modelul asta, e o varianta suedeza la Golf variant, sau Astra break, modele de care s-au umplut drumurile.. ma bucur ca sunt apreciate aceste modele, mi-e tare greu sa aleg intre ele, indiferent ce s-ar spune pe-aici, tot masini bune sunt.

  • R, luni, 01.09.2008 02:04
    Pt. Xeon

    dar ai cumva ideie ca, costurile de intretinere la masinuta asta (C 30) sunt cat cele ale unui Mercedes clasa S sau echivalent nemtesc sau japonez? Or fi ele frumoase si placute dar au costuri de intretinere exorbitante, fiabilitate slaba fata de concurenta si depreciere valorica foarte mare in timp.