Schimbări pentru Skoda Fabia: motorul turbo TSI de 1.0 litri înlocuiește propulsorul TSI de 1.2 litri pentru performanțe mai bune și consum mai mic
Skoda Fabia primește în gamă noul motor turbo TSI cu 3 cilindri pe benzină de 95 CP și 110 CP, care înlocuiește actualul propulsor de 1.2 litri cu 4 cilindri. Noua unitate este mai puternică și oferă un consum mai mic.
Skoda a anunțat o schimbare importantă în gama de motorizări a modelului cu care luptă în segmentul B. Astfel, Skoda Fabia primește noul motor turbo TSI cu 3 cilindri, disponibil în două versiuni de putere.
Prima dintre ele are 95 de cai putere atunci când este cuplată la o cutie de viteze manuală cu 5 trepte, cu un cuplu de 160 Nm și o viteză maximă de 185 km/h, cu 3 km/h mai mare decât în cazul motorului TSI de 1.2 litri pe care îl înlocuiește. În plus, timpul de accelerație de la 0 la 100 km/h s-a îmbunătățit de la 11 la 10.8 secunde, în timp ce consumul a scăzut de la 4.6 la 4.3 litri/100 km.
A doua versiune a acestui propulsor generează 110 cai putere și utilizează o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, în timp ce cuplul a crescut la 200 Nm. Consumul a scăzut de asemenea cu 0.3 litri/100 km, de la 4.7 la 4.4 litri, în timp ce în cazul versiunilor echipate cu cutie automată DSG cu 7 trepte scăderea este de numai 0.1 litri, la 4.5 litri/100 km.
Noul propulsor TSI de 1.0 litri înlocuiește în gamă motorul TSI de 1.2 litri cu 4 cilindri care a fost utilizat până acum. Schimbarea din gama de motorizări se va aplica și versiunii break Fabia Combi care, împreună cu varianta standard, vor fi expuse la Salonul Auto de la Geneva de săptămâna viitoare.
Via Skoda
Stai stai stai...pai nu ei spuneau ca downsizing-ul este o pacaleala? Si de fapt nu scade consumul...ci il creste? Sau habar n-au ce spun. Sau inca nu s-au oprit din minciuni?