Schimbare de nume: Fiat Panda devine Pandina. Instrumentar digital și sisteme de siguranță noi

Publicat vineri, 01.03.2024 09:59 de Tiberiu Safta

Fiat anunță o schimbare de identitate pentru modelul Panda. Acesta se numește acum Pandina și primește o serie de dotări noi. Modelul va fi produs până în 2027.

Anul acesta, Fiat va lansa cea de-a patra generație Panda, care va fi disponibilă în versiuni cu motoare mild-hybrid și într-o versiune electrică. Până atunci, actuala generație a celebrului model de oraș tocmai a primit un nume nou. Astfel, Panda devine acum Pandina. Pe lângă schimbarea de nume, constructorul italian a pregătit și câteva noutăți pentru acest model.

La exterior, noutățile sunt minore. Aici, cea mai mare noutate este reprezentată de o paletă de culori îmbogățită cu o nuanță nouă de galben Positano și cu mai multe vopsele bicolore, cu plafon negru. De asemenea, capacele oglinzilor sunt vopsite în galben, indiferent de culoarea exterioară aleasă. Alte detalii noi includ: embleme cu inscripția noului nume vopsite pe protecțiile portierelor, o serigrafie Pandina pe al treilea stop și o grafică specială cu chipul unui urs panda vopsit în mijlocul jantelor.

Cele mai multe schimbări sunt prezente în habitaclu. Astfel, noul Fiat Pandina primește un volan cu un design nou, precum și un instrumentar digital de 7 inch cu 3 moduri grafice diferite. Tot aici mai avem un ecran central de 7 inch, care este tactil. Sistemul multimedia este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Bordul lui Pandina este vopsit în alb, iar scaunele primesc și acestea accente albe, alături de sigle brodate cu noul nume al modelului de oraș și cusături contrastante galbene. Mai mult, scaunele sunt îmbrăcate într-o tapițerie specială care conține materii prime rezultate din deșeuri marine.

Noul Fiat Pandina aduce și o serie de sisteme de asistență în standard. Printre acestea, amintim de: frânare de urgență avansată, asistent pentru păstrarea benzii, sistem de detectare a oboselii șoferului, recunoașterea semnelor de circulație, cruise control, fază lungă automată și senzori de parcare în partea din spate.

Motorizările noului Fiat Pandina rămân aceleași și nu primesc alte modificări.

Fiat Pandina va fi produs alături de viitoarea generație Panda pentru următorii ani. Producția lui Pandina va dura până în 2027, la uzina de la Pomigliano d’Arco din Italia. Noul Pandina va fi disponibil în Europa din vara acestui an.

via Fiat

  • Mark, vineri, 01.03.2024 10:44

    Va fi mare aglomeratie in atelierele specializate pe tuning design in vederea aplicarii de folie neagra pe capacele oglinzilor.

  • PMC, vineri, 01.03.2024 11:19

    @Andreea si Mateiuta si alte nasucuri pudrate: fetelor, uite ca cineva se gandeste si la voi: Fiat. :))))

  • Bleah, vineri, 01.03.2024 11:27

    Panda hibrid cu manuala e cea mai mizerabila transmisie pe care am vazut-o vreodata. Am luat tzeapa la inchirieri pe o insula in Grecia. Zici ca mergea cu frana de mana trasa. Totul la un consum extrem de ridicat. Nu inteleg ce rost avrea hibridizarea. Mizerabil. Feriti-va de aceasta masina. Si de Fiat in general.

  • Nico, vineri, 01.03.2024 14:46

    Nu e chiar asa. Pandina e doar o noua versiune Panda dar echipata mai bine: https://europe.autonews.com/cars-concepts/fiat-panda-output-rise-20-naples-plant-keeps-car-until-2027

  • ///COR/// 33', vineri, 01.03.2024 14:48

    @Bleah Panda e una dintre cele mai slabe si proaste masini ( tehnic vorbind ) din insustria auto. O epava noua. In afara ca e simpatica ca design nu e nimic de ea.