Schimbare de look la Volvo: suedezii prezintă noua siglă simplificată

Publicat vineri, 24.09.2021 16:45 de Alexandru Monenciu

Constructorul din Goteborg a publicat primele imagini cu noua siglă, cu efect 2D și simplificată comparativ cu cea din prezent. Nu a dezvăluit când va fi adoptată de modelele din portofoliu.

Mai mulți producători de automobile și-au schimbat logo-ul în ultimul an și jumătate. Printre ei se numără Volkswagen, BMW, Peugeot, Nissan, Kia și Renault. Acestora li se alătură acum și Volvo.

Constructorul suedez de automobile a publicat primele imagini cu noua siglă. Volvo a ales un design simplificat, în format 2D, iar emblema este finisată în negru.

Actualul logo, 3D și cu denumirea mărcii pe fundal albastru a fost introdus în urmă cu mai bine de două decenii.

Producătorul din Goteborg nu a precizat când va fi adoptat noua emblemă de modelele din portofoliu.

via Carscoops

  • plus, luni, 27.09.2021 11:29

    Opel

  • E-dick, luni, 27.09.2021 19:53

    Siglă asta plată mă deprima. Îmi aduce aminte fie că televizoarele 3d nu au prins la public , fie că există unii care cred că pământul e plat. Totuși sigla veche deși 3d era mai plina de substanță, esență și bucuria vieții. Chestiile astea plane, la fel ca hipsterii pensați și traiul eco - bio că în epoca de piatră nu prea mă prind, așa că mă duc să aprind grătarul sa dau gata o ceafa de porc și o litra de vin până nu interzic ăștia culesul strugurilor. Căci da, tăiatul porcului deja a fost trecut la lista de lucruri interzise. Mai trebuie sa interzică și "carnea" de la Kaufland, aia ieftina la 16 lei pe kg. Macar e ieftina, că sănătoasă sigur nu e. Apropo știți de ce s au scumpit așa mașinile. Nici astea nu fac bine la sănătate...