Sărbătoare pentru Citroen: SUV-ul C3 Aircross a ajuns la 100.000 de unități vândute în doar 10 luni
Citroen C3 Aircross, rivalul lui Nissan Juke sau Renault Captur, și-a început cariera în forță. În doar 10 luni de la debut, SUV-ul producătorului francez a fost vândut în 100.000 de unități.
Piața cere SUV-uri, iar producătorii livrează astfel de modele. În cazul lui Citroen, noul C3 Aircross este produsul "tânăr" care livrează la nivelul așteptărilor oficialilor.
În cele 10 luni de comercializare, Citroen a reușit să vândă 100.000 de unități C3 Aircross. 70.000 dintre exemplare au fost comercializate de la începutul anului și până acum. În aceste condiții, SUV-ul C3 Aircross a devenit al doilea cel mai bine vândut model din gamă după hatchback-ul C3.
Conform oficialilor Citroen, 55% dintre comenzi au fost înregistrate pentru versiunea de top Shine, iar 25% dintre clienți au optat pentru caroseria în două nuanțe.
În România, Citroen C3 Aircross este disponibil cu două motorizări diesel și două pe benzină. Clienții pot opta pentru un 1.2 PureTech de 82 CP sau 110 CP sau pentru un 1.6 BlueHDI de 99 CP sau 120 CP. Prețul de pornire pe piața din România este de 13.500 de euro.