Saab vrea sa urmeze modelul Apple
Saab vrea sa devina echivalentul companiei Apple in materie de management si strategie de marketing.
Saab vrea sa urmeze o noua directie in lumea auto dupa ce va parasi grupul General Motors. Directorii Saab vor sa transforme compania suedeza in echivalentul auto al companiei Apple. Noile modele Saab vor fi reprezentate de inovatie, istoria din aeronautica si Scandinavia.
Suedezii vor sa fie complet diferiti de ceilalti producatori auto, si vor face tot ce este necesar ca sa indeplineasca acest obiectiv. Avand aceasta strategie in minte, design-ul viitoarelor modele Saab a fost transformat acum trei ani, cand a fost prezentat conceptul Aero X. Oficialii Saab au anuntat ca nu vor mai repeta greselile din trecut si ca noul 9-5 va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt in septembrie.
Pe termen lung, Saab nu trebuie vanda un volum mare de automobile pentru a fi profitabila. Directorii companiei suedeze pretind ca Saab poate fi profitabila si cu o productie de 150.000 unitati pe an. Desi Saab a suferit pierderi pe piata din Statele Unite Ale Americii, Europa s-a dovedit a fi o piata profitabila in ultimii trei ani.
Via | Jalopnik