Rolls-Royce Wraith și Dawn Black Badge primesc ediția specială Landspeed Collection
Rolls-Royce anunță o nouă ediție specială pentru modelele Wraith și Dawn Black Badge. Denumită Landspeed Collection, aceasta este un omagiu adus recordurilor de viteză stabilite de George Eyston în anii '30.
În anii '30, căpitanul George Eyston stabilea trei recorduri de viteză pe legendara întindere de sare de la Bonneville. Vehiculul său, botezat Thunderbolt, era echipat cu două motoare V12 Rolls-Royce R, de 37 de litri fiecare, folosite anterior pe un hidroavion.
Motoarele pot fi admirate și azi la Muzeul Forțelor Aeriene Regale de la Londra, însă vehiculul în sine a fost distrus într-un incendiu care a cuprins clădirea în care era păstrat în 1946.
Acum, Rolls-Royce omagiază cele trei recorduri stabilite de Eyston cu noua ediție limitată Landspeed Collection primită de Wraith și Dawn Black Badge. Wraith Landspeed Collection va fi replicat în 35 de exemplare, iar cel de-al doilea model în doar 25 de exemplare.
Constructorul britanic a pregătit o temă bicoloră pentru exterior, formată din două nuanțe: Negru Diamond Metallic și Bonneville Blue, cea de-a doua fiind exclusivă pentru acest model. Accentele galbele și inserțiile negre completează pachetul.
Cele mai multe detalii pot fi regăsite la interior. Piesa de rezistență este, fără îndoială, plafonul Starlight care integrează 2.117 "stele" (cele mai multe de până acum) și care imită cerul nopții din 16 septembrie 1938, atunci când Eyston a stabilit cel de-al treilea record de viteză (575,335 km/h).
"Textura" pistei de sare de la Bonneville a fost replicată în partea dreaptă a bordului. Silueta vehiculului Thunderbolt și cele trei recorduri au fost gravate pe suprafața de aluminiu a tunelului median.
În final, conturul lanțului muntos Silver Mountains (din apropiere de Bonneville) a fost integrat între cele două scaune din spate.
via Rolls-Royce
Vorba lui Gh. Dinică din "Filantropica" – mâna întinsă care nu spune o poveste nu primeşte pomană. OK, Rolls-Royșii îi zic ”marjă de profit”, dar bravo lor că-i prostesc pe triliardari cu povești despre motoare de avioane.