Rolls-Royce ia în considerare restructurarea fabricii pentru creşterea producţiei
Englezii de la Rolls-Royce analizează posibilităţile de restructurare a fabricii din Goodwood pentru a-şi mări producţia. Extinderea uzinei este aproape imposibilă, fiind amplasată într-o zonă protejată, unde construcţiile suplimentare sunt dificil de aprobat.
Rolls-Royce se gândeşte serios la reconfigurarea fabricii sale în vederea creşterii producţiei, titrează englezii de la Autocar. Constructorul britanic de automobile de lux tocmai a încheiat cel de-al patrulea an de creşteri consecutive şi caută o soluţie pentru a creşte producţia de la 3.6000 unităţi în 2013 la aproape 6.000 de unităţi pe an până la finele acestui deceniu. Din păcate pentru planurile de expansiune ale mărcii din Goodwood, o altă uzină este exclusă din motive de tradiţie, iar extinderea fabricii actuale este dificilă sau chiar imposibilă, deoarece este localizată într-o zonă protejată de legile din Regatul Unit (Area of Outstanding Natural Beauty).
Fabrica Rolls-Royce este construită pe domeniul Goodwood din Westhampnett şi a fost inaugurată în 2003, odată cu intrarea în producţie a lui Rolls-Royce Phantom. Apoi, uzina a fost extinsă în 2009, pentru a le face loc noilor Ghost şi Wraith, lucru care a dus la atingerea unei cadenţe apropiate de capacitatea maximă de producţie. Britanicii de la Rolls-Royce evită ideea inaugurării unei fabrici în altă localitate sau altă ţară, fiind mândri de rădăcinile mărcii, asociate cu calitatea de fabricaţie a modelelor care poartă mascota "Spirit of Ecstasy".
Anul 2014 le va aduce celor de la Rolls-Royce o nouă creştere a producţiei, uzina având deja peste 800 de comenzi pentru modelul Wraith, producţia fiind deja rezervată complet până în iunie. Pe lângă Wraith, mai există şi modelele Ghost şi Phantom, cel din urmă cu mai multe versiuni de caroserie, fiind aşteptată o producţie totală de aproape 4.000 de unităţi în decursul anului curent. SUV-ul Rolls-Royce, un model încă neaprobat pentru producţie, dar discutat puternic în rândul consiliului de conducere al mărcii, este modelul care ar putea să le aducă englezilor producţia suplimentară pe care o doresc şi veniturile aferente obţinute din vânzări.
Via Autocar
despre restul...fericirea bogatilor vor astepta mai putin...dar exclusivismul modelelor se pierde prin marirea numarului de autombile fabricate, a extinderii gamei si a lipsei unei anumite filtrari a viitorilor cumparatori.