Rolls-Royce dubleză personalul departamentului de personalizare
Datorită cererii mari înregistrate de departamentul de personalizare de la Rolls-Ryoce, constructorul din Goodwood a dubla efectivele acestui departament pentru a face faţă comenzilor.
Oficialii Rolls-Royce au anunţat că vor dubla personalul diviziei de personalizare a modelelor pe care le produce. Aparent, cererea pentru personalizarea Rolls-urilor a atins un nivel record, iar echipa trebuie să se mărească cu designeri noi, ingineri noi şi manageri de proiect noi pentru a putea face faţă numărului mare de comenzi şi complexităţii acestor comenzi. Până la finele acestui an, echipa de personalizare de la Rolls-Royce va avea 50 de angajaţi, dublu faţă de numărul din prezent.
"Abilitatea de a personaliza un vehicul a fost dintotdeauna inima unui Rolls-Royce, aşa că este plăcut să vezi că, la peste 100 de ani de când suntem apogeul lumii auto, serviciile noastre de personalizare sunt încă dorite de clienţi din întreaga lume", a declarat Jolyon Nash, Directorul departamentului de Vânzări şi Marketing.
Printre elementele personalizate care îi pot fi adăugate unui se numără pachete de picnic care se potrivesc cu interiorul maşinii, dar şi soluţii luxoase de stocare a bunurilor proprietarilor. Unii clienţi au cerut chiar şi frigidere speciale pentru păstrarea şampaniei în portbagaj, în care să încapă un număr de sticle de şampanie al mărcii preferate, dar şi pahare asortate.
Pe lângă fabricarea propriu-zisă a elementelor cerute de client, echipa de personalizare de la Rolls-Royce trebuie să se asigure de durabilitatea respectivelor elemente. Prin durabilitate, cei de la Rolls-Royce se referă atât la fezabilitatea unui proiect, cât şi la rezistenţa în timp a acestuia şi la calitatea materialelor utilizate şi la finisajele aplicate.
Via | Autocar